Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Apr 2017 20:42

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Ik had een hele vriendelijke e-mail van de school in mijn mailbox, ze vinden het vervelend om te horen dat wij overlast hebben van leerlingen van hun school. De conciërge gaat extra surveilleren in de pauzes en zodra er leerlingen in het steegje voor overlast zorgen of wanneer er weer dingen vernield zijn moet ik direct contact opnemen.

♥♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Apr 2017 21:36

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Oh Elliott ik zou dit echt niet verder accepteren dat ze daar staan te hangen na het vernielen van planten en de schutting en er iets op schrijven.
Verder vind ik het lief van je dat je een vreemd kind hebt laten plassen, wel heel raar van dat meisje om dat bij een vreemde thuis te doen en de boel zo vies achter te laten. Bloed komt idd niet zomaar op tegels. Raar hoor.
Ik had haar nooit binnen gelaten, er wordt duidelijk misbruik gemaakt van de situatie. Ik zou de wijkagent inlichten om eens te komen posten en een dummy camera van de Praxis ophangen.
Verder zou ik ze telkens wegsturen gezien de rommel en vernielingen die ze aanrichten. Ze hebben duidelijk schijt aan je en de oplossing om ze positief met een zak chips te benaderen werkt naar mijn mening averechts. Volgende keer denken ze Hey laten we chips halen bij die chille vrouw!
Is dit van het w?
Laatst gewijzigd door Fauve op 05 Apr 2017 17:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
04-2014
10-2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Apr 2017 07:56

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Fauve dat klopt, maar zou je de naam van de school even willen weghalen? Ik weet dat ze meerdere vestigingen hebben maar vind het niet zo prettig als mensen via Google hier zouden uitkomen.

Voor mij is het nu trouwens even goed zo, de school gaat erop letten en ik wacht even af wat voor effect dat heeft. Als het zo blijft ga ik eerst nog een keer bij hun aankloppen en daarna pas wil ik denken aan dingen als een wijkagent etc.
Al moet ik zeggen dat ik onze wijkagent persoonlijk ken, dus ik zou hem op zich wel vrijblijvend om advies kunnen vragen natuurlijk.

♥♥
<<

Anoniem210

Bericht 06 Apr 2017 09:28

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Wat fijn dat je een positieve reactie van de school hebt ontvangen. Goed gehandeld Elliot!
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 06 Apr 2017 18:24

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Ik lees dat je al contact hebt gehad met de school, maar wat ik je nog even mee wil geven: ik weet niet wat de regels van de school zijn, maar de leerlingen van de school waar ik werk mogen niet het plein af in tussenuren en pauzes. Ook weet ik dat je moet blijven melden als er iets niet in de haak (geweest) is. Zo hebben congierges/teamleiders iets om te 'gebruiken' als er vaker meldingen van overlast komen.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 08 Apr 2017 10:00

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Hoe is het de afgelopen dagen gegaan, Elliot? Merk je al verbetering?
Ik vind het gedrag van die scholieren echt onacceptabel. Heel bizar ook om zo te doen. Kan me toch niet voorstellen dat ik vroeger ook zo was.

Maar snap je twijfel wel, je wil niet gelijk die zuurpruim zijn, want dan trigger je het waarschijnlijk alleen maar. Hoop dat het zo wat beter gaat!
<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2017 10:32

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Nou ik was wel zo vroeger! Hangen met je vriendengroepje ergens waar het eigenlijk niet mocht. Je lege chipzakjes dan inderdaad ergens tussenproppen. Hangen/zitten op van alles en nog wat elektriciteitskastjes, muurtjes, schuttingen etc. En dan natuurlijk stiekem roken en de peuken gewoon daar achterlaten.
Is toch gewoon een beetje stout puber gedrag, vind ik niet heel raar. Wel heel vervelend natuurlijk voor TO. Maar om nou te zeggen: kan me er niks bij voorstellen, zo was ik vroeger echt niet. Ik dus wel.

Behalve dat toilet/tampon verhaal, dat vind ik wel echt heel ver gaan. En erg smerig ook.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 08 Apr 2017 11:04

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Ja, blijkbaar gebeurt en gebeurde dat dus wel. Maar ik kan me er dus niks bij voorstellen! Ik ging de pauze ook weleens rond de school hangen, in een speeltuin dat altijd leeg stond en hingen daar rond op een bankje. Maar volgens mij gooide wij lege artikelen gewoon in de prullenbak. Roken deden we niet, dus dat slingerden we ook niet rond.

Nu lijk ik misschien een voorbeeldkind, maar dat was ook niet het geval. Maar (bewust) dingen vernielen, rotzooi achterlaten, dat kan ik me gewoon niet herinneren dat ik of mijn vrienden dat deden.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Apr 2017 11:55

Re: Overlast van scholieren, hoe kan ik dit oplossen?

Ik was zo ook niet hoor. Werd me van huis uit ook wel duidelijk gemaakt dat dat niet mocht. En ik deed dat dan dus ook niet :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers