Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is de hit van je kind?

<<

Anoniem166

Bericht 26 Okt 2013 22:01

Re: Wat is de hit van je kind?

Caroow schreef:'In de maneschijn'. Dat zingen helpt bij veel verdriet. Mocht je een verhitte moeder tegenkomen die nogal beschamend dat liedje zingt kan je er van uit gaan dat ik dat ben.


Haha, er zijn meer moeders die dat doen :redface:
(En daarna het hele andere mij bekende kinderliedjes-repertoire...)
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 27 Okt 2013 09:48

Re: Wat is de hit van je kind?

Owww nee, zo'n verhaal ken ik ook nog over liedjes en verdriet. Ik had klanten in de studio 's avonds om half 10 (zwangerschapsshoot). Normaal doe ik geen shoots als mijn man niet thuis is, maar het was een spoedje omdat een fotograaf had afgezegd. En ach... onze T slaapt toch. Dan zal je net zien dat onze T. wakker wordt uit een nare droom. Echt de sirenes gingen af en ik met mijn rustigheid zelve, zei dat ik even naar mijn zoon toe moest. Als onze T verdrietig is zetten wij altijd het liedje 'mijn vader is een tovenaar aan'. Dat begint heel mooi rustig instrumentaal. Als hij dat hoort is hij meteen stil en valt direct weer in slaap. Je had de klanten vol ongeloof moeten zien kijken hoe ik dat zo snel en rustig gefikst had, haha.

Hier zijn vooral Nederlandstalige liedjes in de trek. Maar niet uit wat. Jan smit, Nielson etc.
<<

Anoniem2

Bericht 27 Okt 2013 10:09

Re: Wat is de hit van je kind?

Mega mindy of barbie films zijn hier de hit!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers