Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem331

Bericht 05 Apr 2017 21:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn Burn! Kan hij al snel beginnen bij zijn nieuwe baas?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Apr 2017 23:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd Burn-man en Burn natuurlijk ook.

Ik ben blij dat ik ng redelijk snel hen ingezien dat mijn ec niet aan deze wereld is. Punt. Loop hij al te vertellen dat hij op Lexa met iemand een klik heeft. Mijn spullen zijn nog niet eens zijn huis uit.
Punt 2 heeft hij mij afgelopen week 20 min aan de telefoon laten wachten, omdat hij buiten zijn buren tegen kwam en er moest even over de andere buurman geroddeld worden en vandaag zou hij rond half 9 bij mij zijn voor het trekken van een netwerkkabel. Om half 10 belde hij dat hij onderweg was. Vervolgens wilde hij ook nog een seks. Ja dus niet. Ik heb maar gezegd dat ik ongesteld was. Ik was toch al chagerijning van zijn actie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem202

Bericht 06 Apr 2017 05:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Waarom heb je een smoesje bedacht? Wat een eikel jouw ex. Je hoeft toch geen excuus te bedenken waarom je geen sex met 'm wilt?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2017 06:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hij vroeg het zelf, dus ik heb gewoon dat bevestigd. Geen slapende honden wakker maken dacht ik bij mijzelf.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 06 Apr 2017 06:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hoezo slapende honden wakker maken? Aangeven dat je geen seks met hem wil is toch duidelijk zat? Dat je nu zegt dat je ongesteld bent, maakt dat hij het een volgende keer waarschijnlijk weer voorstelt. En dan?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2017 06:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Die kans gaat hij niet meer krijgen. Ik ben gewoon helemaal klaar met hem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Apr 2017 06:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou ja, wat is dat voor lomperik? Idd, ik had hem toch heel duidelijk gemaakt dat seks er absoluut nooit meer in zit met jou, wat denkt hij wel zeg?!
❤ 7 juni 2018
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 06 Apr 2017 06:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat signaal zou ik dan ook duidelijk afgeven en geen leugentje om hem af te kunnen wijzen.
<<

Anoniem245

Bericht 06 Apr 2017 06:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Waarom laat je hem je internetkabel aanleggen? Zo blijf je hem "nodig" hebbe. Gewoon je huis niet in laten.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Apr 2017 07:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Eens met bovenstaande reacties. Zelf je internet regelen/ iemand anders om hulp vragen. Geen smoesjes maar duidelijk zijn met dat soort idioterie. En als hij je een half uur laat hangen aan de telefoon hang je na vijf minuten op en stuur je een sms'je (sorry hier kwam ook wat anders tussendoor, spreek je later weer).

Je ex is een hufter maar jij láát je ook wel echt zo behandelen. Je zegt dat je er nu klaar mee bent maar dat Zeg je natuurlijk eigenlijk al heel lang en best vaak. Dat is zo zonde en niet nodig. Waarom accepteer je dit? Je verdient het gewoon normaal behandeld te worden net als ieder ander hoor en moet dit niet accepteren. Punt.
Laatst gewijzigd door Whatever op 06 Apr 2017 07:44, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 06 Apr 2017 07:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Wat fijn Burn! Kan hij al snel beginnen bij zijn nieuwe baas?

Ja, na Pasen! :D
Hij had al een andere baan eigenlijk, maar toen kwam hij deze baan tegen. Daardoor liep zijn uitwerkmaand al en kan hij nu sneller aan de slag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem281

Bericht 06 Apr 2017 07:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn, Burn!!

Jeetje SO, grow some balls! Laat je niet zo misbruiken door zo'n klootviool, joh! Je verdient veel beter dan zo'n flapdropl, laat 'm links linken en regel lekker je eigen shizzle. Alle banden breken, straks sleurt-ie je er weer in.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 06 Apr 2017 07:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik word gewoon plaatsvervangend geïrriteerd door jouw ex SO, waarom blijf je 20 min hangen aan de telefoon? Als iemand niet eens het fatsoen heeft om even te zeggen "ik bel je zo even terug" wanneer er zoiets tussenkomt dan hang ik toch echt gewoon zelf op, dag. Je hebt toch wel wat beters te doen. En dan nog om seks vragen, koekoek :palm: Hij denkt echt dat hij alles bij je kan maken, ofzo. Fijn dat je zegt dat er geen volgende keer meer komt, van zo'n man kan je beter helemaal af zinn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Apr 2017 08:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever schreef:Eens met bovenstaande reacties. Zelf je internet regelen/ iemand anders om hulp vragen. Geen smoesjes maar duidelijk zijn met dat soort idioterie. En als hij je een half uur laat hangen aan de telefoon hang je na vijf minuten op en stuur je een sms'je (sorry hier kwam ook wat anders tussendoor, spreek je later weer).

Je ex is een hufter maar jij láát je ook wel echt zo behandelen. Je zegt dat je er nu klaar mee bent maar dat Zeg je natuurlijk eigenlijk al heel lang en best vaak. Dat is zo zonde en niet nodig. Waarom accepteer je dit? Je verdient het gewoon normaal behandeld te worden net als ieder ander hoor en moet dit niet accepteren. Punt.


Dit!!!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Apr 2017 08:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dan ben je dus nog niet emotioneel klaar met hem. JE blijft aan hem hangen op deze manier: je vraagt hem dingen te doen, hij wil er seks (voor terug). JIj weigert omdat je 'omgesteld bent' dus de volgende keer komt hij weer hoor. En wie blijft er nu 20 minuten hangen omdat hij met de buurman moet praten? Dan láát je je toch ook zo behandelen?

Ik gun je dit niet, en ik weet echt wel wat liefdesverdriet met je kan doen, maar als je nuchter kijkt zou je jezelf toch ook beter moeten gunnen? En dan mag je echt nog wel verdriet hebben, maar laat je niet zo behandelen door zo'n schoft. Hij geeft nota bene toe nu al met een ander een klik te hebben.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Apr 2017 08:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb hetzelfde als sugarfall.

Haal je spullen daar op.
Bel hem niet meer.
Vraag geen hulp aan hem.
Laat hem zeker niet meer binnen.

Laat hem los. Het is toch uit?
<<

Anoniem221

Bericht 06 Apr 2017 11:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Toen ik het vannacht las wist ik niet goed hoe ik moest reageren. Maar eens met iedereen die boven me heeft gepost en met respect voor Sugarfall om het zo netjes en toch redelijk agressief neer te zetten. Is volgens mij niet de juiste woordkeuze, maar toen ik haar aandeel las dacht ik: Jaaaa! Dat is het enige logische!
<<

Anoniem222

Bericht 06 Apr 2017 12:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Lot schreef:Ik heb hetzelfde als sugarfall.

Haal je spullen daar op.
Bel hem niet meer.
Vraag geen hulp aan hem.
Laat hem zeker niet meer binnen.

Laat hem los. Het is toch uit?


Dat het uit is betekent natuurlijk niet dat je iemand dan meteen makkelijk los kunt laten, hoe graag je dat ook zou willen. Maar eens met de rest, je verdient echt beter dan dit en door aan de telefoon te blijven hangen/hem te vragen dingen voor je te doen laat je je ook wel zo behandelen. Sterkte!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Apr 2017 15:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben nu onderweg naar huis van mijn laatste werkdag! Opluchting!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Apr 2017 15:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bliss schreef:Ik ben nu onderweg naar huis van mijn laatste werkdag! Opluchting!

:banaan:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Apr 2017 15:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wat moet dat een fijn gevoel zijn zeg Bliss! Trakteer jezelf maar op iets waar je nog vrolijker van wordt :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 06 Apr 2017 15:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heerlijk! Geniet van je weekend! De zon gaat schijnen!
<<

Anoniem278

Bericht 06 Apr 2017 15:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn Bliss!!

Mijn aanstaande neefje, of neefje-in-wording is net uitgebreid gescreend en goedgekeurd. Nu maar wachten tot augustus op zijn komst.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Apr 2017 15:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oja, ik ben jaloers dat jullie kunnen gaan picknicken dit weekend! Heb standaard heimwee naar Nederland in de lente want ik vind dat zo'n fijn seizoen!

Gelukkig begint hier de lente nu ook en is het echt een stuk warmer. Wel grappig, liep gisteravond zonder jas want het was tenslotte rond het vriespunt en dat is superwarm na de -38 die we hiervoor hadden.
<<

Anoniem221

Bericht 06 Apr 2017 15:31

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Je bent jaloers op ons, Feline? Ben je vergeten met wat voor uitzicht je leeft? En hier is het komend weekend maar 15 graden. We doen wel alsof het zomer is. Maar dat is niet zo. ;)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers