Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem190

Bericht 05 Apr 2017 05:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

.
Laatst gewijzigd door Anoniem190 op 12 Mei 2017 06:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 05 Apr 2017 06:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Autistisch?! Sorry, jouw man is een egoistische kwal die nodig even van zijn zelf ontworpen voetstuk moet komen. Is ie nou helemaal lekker?! En ben jij wel helemaal lekker dat je in de achtertuin gaat wachten? Dit is gewoon bizar.
<<

Patsy

Bericht 05 Apr 2017 06:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lieve TA, wat rot dat hij zo chagrijnig wordt hierdoor. Bevalt zijn werk hem verder wel? Dat jij in de tuin moet gaan zitten wachten vind ik echt belachelijk net zo als dat jij maar uit bed moet. Hij maakt nu jouw probleem van zijn probleem en jij moet maar naar zijn pijpen dansen. Maar dat kan niet en moet je ook niet willen.

Ik zou toch eens proberen om een gesprek met hem te hebben, op een rustig moment. Desnoods schrijf je het op, voor jezelf als geheugensteuntje of voor hem. Onze deur staat altijd voor je open, dat weet je hè?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Apr 2017 08:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb het verhaaltje niet gelezen maar alleen al de reacties van de anderen zeggen mij genoeg. En dat is dat hier grenzen overgegaan worden die niet in een normale relatie thuishoren. Ik slaap ook licht, en mijn vriend kan aardig wat herrie maken als hij thuiskomt, maar dan zeg ik toch ook niet dat hij niet naar bed mag komen? Of dat hij maar naar een andere kamer moet?

Ik baal overigens van mijn slechte nachten. Alsof er een onrust is. Gisteren wilde ik vroeger gaan slapen, kon ik dus geen oog dichtdoen. heel vervelend. En wat ik heb geslapen, heb ik gedroomd over mijn vader en wat aantal andere mensen, waaronder de man van wie ik ooit zoveel gehouden heb, en die combi zorgde voor dat ik huilend wakker werd en me nu nog steeds groggy voel. Niet tof.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Apr 2017 08:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:Autistisch?! Sorry, jouw man is een egoistische kwal die nodig even van zijn zelf ontworpen voetstuk moet komen. Is ie nou helemaal lekker?! En ben jij wel helemaal lekker dat je in de achtertuin gaat wachten? Dit is gewoon bizar.

Ja helemaal mee eens. Jeetje, ik schrik er gewoon van.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 05 Apr 2017 09:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik schrik er ook van TA. Wat mij betreft zou hij zelf lekker in de tuin mogen wachten totdat jij uit bed komt. Jeetje wat een raar gedrag. Dit hoef je echt niet te accepteren van hem!
<<

Anoniem221

Bericht 05 Apr 2017 13:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heb je echt in de tuin staan wachten, TA? Ik heb niet alles kunnen lezen, omdat je het meeste al hebt verwijderd, maar come on!? In de tuin wachten? Als mijn vriend dat zou doen, mij zo zou behandelen, dan weet hij zeker dat hij een kartonnen doos meekrijgt en alvast een plek kan gaan reserveren onder de brug. Dat is toch rottig K-gedrag? Als dit al komt door zijn nieuwe werk, dan zou ik hem even langs de huisarts sturen. Want er gaat echt iets mis in een deel van de hersenen. En dat kan verschillende oorzaken hebben. Maar als hij dit gedrag nooit vertoond heeft en het nu wel vertoond, dan kan het goed zijn dat hij met iets te kampen heeft. Sterkte! :hug:
<<

Anoniem243

Bericht 05 Apr 2017 14:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Even heel ego maar ik baal er onwijs van dat ik weer in het ziekenhuis lig. Complicaties na de curettage, er zit nog een halve liter bloed. Krijg antibiotica en morgen weer een curettage. Heb veel pijn en ben bang maar baal vooral dat ik wéér niet voor mijn zoontje kan zorgen. Wanneer houdt deze ellende op?
Niet quoten ajb.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 05 Apr 2017 14:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jeetje sookie, wat balen zeg :( Sterkte en beterschap!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Apr 2017 14:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat kut Sookie :( Heel veel beterschap, hoop dat de pijn snel minder wordt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 05 Apr 2017 14:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat ontzettend naar Sookie! Heel veel sterkte en beterschap gewenst!

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2017 14:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jemig Sookie wat heftig allemaal en hoe kan dat in hemelsnaam, nog zoveel? Veel sterkte!
<<

Anoniem278

Bericht 05 Apr 2017 15:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Arme jij Sookie. je krijgt het ook wel echt allemaal op je bordje. Heel veel sterkte!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Apr 2017 15:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oei. Veel sterkte Sookie!
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 05 Apr 2017 15:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ach :( Heel veel sterkte Sookie!
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 15:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte Sookie! :(


Ik baal even van mijn werk. Ik werk 4 dagen per week in principe, gemiddeld 24 uur. Sinds begin van het jaar zit ik op een nieuwe locatie, gaat goed, leuke plek, máár het is ZO druk daar (strand) dat ik dus deze week 5 dagen moet werken. Oké, voor een keer niet erg, maar nu moet het dus volgende week wéér. EN ik moet het hele weekend, dus ik baal even, want als het de hele zomer zo doorgaat, kun je mij echt opvegen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 16:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is wel rot Pippa! Hoe compenseren ze dat dan? Want je bouwt dan 4 vakantiedagen op, of krijg je het uitbetaald? Is het een optie om na die twee weken een week vrij te nemen?
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 16:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Scandic schreef:Dat is wel rot Pippa! Hoe compenseren ze dat dan? Want je bouwt dan 4 vakantiedagen op, of krijg je het uitbetaald? Is het een optie om na die twee weken een week vrij te nemen?


Ik krijg gewoon alle uren die ik werk uitbetaald, dus dat is opzich wel fijn/lekker, anders zou ik het sowieso niet doen, want ik kan die dagen nooit compenseren omdat het altijd druk is... maar het is vanaf nu t/m oktober elke dag volle bak in het hotel door het seizoen, dus een week/dag vrij nemen zit er eigenlijk niet in, ik heb eind december vrij gehad, voordat ik naar deze locatie ga, en voor september zal dat ook niet meer lukken helaas. Alleen voor bv. bruiloft zusje en mijn verjaardag heb ik vrij kunnen regelen, verder niet.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 16:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Maar ze kunnen toch ook niet structureel mensen extra gaan inplannen? Dan is er gewoon te weinig personeel. Misschien een vraag voor een vakbond hoe je hier mee om moet gaan?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Apr 2017 16:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat naar Sookie :(. Beterschap!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 16:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Scandic schreef:Maar ze kunnen toch ook niet structureel mensen extra gaan inplannen? Dan is er gewoon te weinig personeel. Misschien een vraag voor een vakbond hoe je hier mee om moet gaan?


Nee, dat kan ook niet, maar we zijn maar met zijn drieën, dus het kan echt niet anders nu. Ik heb een vacature open gezet en ben er mee bezig, heb ook al een gesprek gehad voor een extra persoon, maar ze zijn lastig te vinden..
<<

Anoniem243

Bericht 05 Apr 2017 16:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat stom Pippa! Maar ze kunnen je toch inderdaad niet structureel extra laten komen opdraven? Ik zou het ook niet trekken zoveel werken en zo weinig vrije dagen in een lange periode.

Dank jullie allemaal! Hoe het komt weten ze niet. Het komt niet vaak voor maar ik mag weer eens de uitzondering zijn... In ieder geval trekt mijn baarmoeder dus niet goed samen, heb de afgelopen dagen ook niet gebloed, tot vanochtend stomtoevallig nadat ik de huisarts had gebeld omdat ik dacht dat het mijn darmen waren. Ben nu vooral bang dat het hierna nog steeds niet goed is omdat het onduidelijk is waarom er (nog) zoveel bloed zit. Duimen jullie voor me dat het nu allemaal opgelost wordt?
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 16:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik duim voor je Sookie, hopelijk kan je het snel af gaan ronden allemaal.

Ja en mensen zeggen snel, ach, het is 'maar' 5 dagen je hebt gewoon nog 2 dagen vrij etc. prima, maar voor mij is die 24 uur hetzelfde als voor gewone mensen fulltime, ik zeg toch ook niet tegen hen dat ze maar 6 dagen moeten gaan werken?
<<

Anoniem243

Bericht 05 Apr 2017 16:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee precies, je werkt toch niet voor niets een bepaald aantal dagen/uren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Apr 2017 18:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh Sookie, ik heb helemaal gemist dat je een miskraam hebt gehad! Of was jij Mona? In elk geval heel veel sterkte gewenst!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers