Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kapla

<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 02 Okt 2013 13:47

Re: kapla

Bij ons op de bso wordt er veel gebouwd en gespeeld met kapla. Door jongens en meisjes. Bij wordt er ook echt door de kinderen van groep 1 t/m groep 8 mee gespeeld.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 02 Okt 2013 14:12

Re: kapla

IceCream schreef:Nu is bij de Bijenkorf (Dolle Dwazen Dagen) een doos kapla met 200 stuks in de aanbieding van 49,95 voor 39 euro.

Hier spelen ze er ook erg veel mee, dus heb er net 1 besteld voor de sinterklaas of kerst.


Ik heb hem net ook besteld.
Krijgt hij deze voor sinterklaas en dan krijgt hij van mijn ouders nog gekleurde kapla erbij voor zijn verjaardag.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

IceCream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:34

Bericht 02 Okt 2013 14:19

Re: kapla

woezel schreef:
IceCream schreef:Nu is bij de Bijenkorf (Dolle Dwazen Dagen) een doos kapla met 200 stuks in de aanbieding van 49,95 voor 39 euro.

Hier spelen ze er ook erg veel mee, dus heb er net 1 besteld voor de sinterklaas of kerst.


Ik heb hem net ook besteld.
Krijgt hij deze voor sinterklaas en dan krijgt hij van mijn ouders nog gekleurde kapla erbij voor zijn verjaardag.


Leuk! Ben benieuwd hoe ze het vinden.

Wij hebben al 1 gekleurde en 1 blanke (die doosjes met 40 stuks). Dus ik vind ook het wel jammer dat we straks zoveel blanke hebben, maar kon het toch niet laten om deze te bestellen. Dus met de verjaardagen ook nog maar gekleurde vragen.
Meisje 6 jaar
Jongen 4 jaar
Meisje 3 jaar
Meisje 0 jaar
<<

Anoniem8

Bericht 13 Okt 2013 15:14

Re: kapla

Misschien een leuke tip (heb niet gekeken of het al genoemd is) maar we kwamen net bij de Ikea ook kapla tegen. Een doosje van 100 stuks kost 9.95. We hebben er direct 2 gekocht en de kinderen zijn er helemaal blij mee :heart:





Afbeelding
<<

Anoniem106

Bericht 13 Okt 2013 22:19

Re: kapla

Dat is niet duur, hos.
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:27

Bericht 13 Okt 2013 23:03

Re: kapla

Thnx HOS :) Gaan wij van de week ook even halen! Zal 100 stuks genoeg zijn? Of is 200 beter?

Oh ze hebben ook het springende kikkerspel, neem ik ook wel mee voor die 4 euro!
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 14 Okt 2013 10:03

Re: kapla

Hos, het staat ook hier inmiddels op het Sinterklaaslijstje.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Okt 2013 10:03

Re: kapla

Lizzy schreef:Thnx HOS :) Gaan wij van de week ook even halen! Zal 100 stuks genoeg zijn? Of is 200 beter?

Oh ze hebben ook het springende kikkerspel, neem ik ook wel mee voor die 4 euro!


100 is niet zoveel wanneer ze echt willen gaan bouwen. Ik zou zeker 200 stuks nemen.
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:27

Bericht 14 Okt 2013 16:46

Re: kapla

Printje schreef:
Lizzy schreef:Thnx HOS :) Gaan wij van de week ook even halen! Zal 100 stuks genoeg zijn? Of is 200 beter?

Oh ze hebben ook het springende kikkerspel, neem ik ook wel mee voor die 4 euro!


100 is niet zoveel wanneer ze echt willen gaan bouwen. Ik zou zeker 200 stuks nemen.


Dankjewel Printje! Dan neem ik 2 dozen mee voor in de zak van de Sint ;)
Afbeelding
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 26 Okt 2013 22:50

Re: kapla

Ik heb via mp een doos met 200 stuks en 2x 40 gekleurde blokjes gekocht. Staat klaar voor N zijn vijfde verjaardag. Ik ben benieuwd wat onze bouwer ervan vindt.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem275

Bericht 27 Okt 2013 08:11

Re: kapla

De oudste krijgt 200 bbloks + boekje van sint op het werk van mijn man,
ben erg benieuwd wat hij ervan vindt!
Ik zag ze laatst ook bij de ikea, prijs weet ik zo niet.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron