Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Apr 2017 23:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja en dat is dus niet de eerste keer. Ze heeft altijd al apart gedrag en ik probeer daar steeds het goede van in te blijven zien en het vervelende te negeren maar het wordt steeds erger lijkt wel. Zo schept ze bijvoorbeeld altijd heel erg op, wij zitten in hetzelfde werkveld, hebben zelfs voor dezelfde organisatie gewerkt, en of het is helemaal niks en ze wil meteen weg (ze switcht steeds van plek, waarschijnlijk doordat andere dat gedrag niet tolereren, al zegt ze natuurlijk dan zelf dat ze zelf weg wilde of blij is dat ze eindelijk weg kon) of ze vindt het fantastisch, krijgt voor een baan als putjesschepper het salaris van een directeur aangeboden (beweert zij dan he), is de beste van haar collega's en heeft fantastische vernieuwende ideeën. En ik denk altijd maar: tuurlijk! Soms denk ik dat het gewoon afgunst is. Ik heb een vaste baan en heb het naar mijn zin, nu zitten we ook nog in dezelfde prijsklasse een huis te zoeken op dezelfde plek, wat mijn 1e huis wordt en zij heeft opgebouwd na jaren en nu hoorde ik van de week ook nog dat ze tegen mijn moeder had gezegd (had mijn moeder niet moeten zeggen) dat ze dacht dat ik en vriend de meeste kans hadden om ooit nog uit elkaar te gaan. Serieus?

Nu klink ik echt vreselijk tokkie maar dat ben ik juist niet. Maar zij brengt me gewoon in rare situatie.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Apr 2017 23:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat verschrikkelijk vermoeiend zeg. Klinkt voor mij vooral als iemand die zelf heel veel problemen heeft en waar heel veel niet klopt. Het moeilijke is alleen altijd dat je als welwillend normaal persoon je vaak teveel mee laat slepen omdat je ook normaal gedrag terug verwacht en dat komt er niet. Geef-ze-een-vinger-en-weg-is-je-hand-probleem. Je moet ergens heel duidelijk je grenzen afbakenen en eigenlijk vooral zelf emotioneel jezelf beschermen dat je het bij haar kunt laten, dat ZIJ raar doet en onzin verkoopt en afstand houden en niets verwachten. Maar hoe je dat doet, yeah, I'm working on that one as well.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Apr 2017 23:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik lees er absoluut niets tokkie in hoor, ik lees er meer een tante met wat psychische en sociale (waarschijnlijk persoonlijkheids)problematiek in en iemand die daar tegenaan loopt. Lees negens ook maar enigzins asociale reactie van jou op de situatie. Maak je geen zorgen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Apr 2017 00:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat is het :). Het overkomt me ook gewoon iedere keer, ik voel wel meteen dat het niet oke voelt maar achteraf denk ik vaak: WTF? Dan vertel ik het aan iemand anders en die zegt dan meestal dat het heel raar gedrag is. Dan denk ik ja zie je wel! Maar dan is het moment natuurlijk alweer voorbij.

Bedankt voor je reacties Whatever!
Ik snap ook wel dat je gek wordt van de ex van je vriend. Ik denk dat jouw vriend hetzelfde heeft met ex als ik met tante soms. Je wilt gewoon aardig zijn maar er wordt niet aardig tegen jou gedaan. Het is manipulatief ja.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Apr 2017 00:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha ja, maar dat is ook hoe het werkt natuurlijk. En waarom het op jou werkt. Iemand die minder lief of assertiever/agressiever is zal al vrij snel zeggen "wtf wat nou kan je wel bellen?". Zou ik ook niet zo snel doen. :smile:

Ja het is irritant en heeft ook wel vaker wat manipulatiefs op andere momenten gehad inderdaad. Ach, zolang vriend en ik ons gezamenlijk aan haar ergeren is ze alleen maar een mutual enemy van zichzelf aan het maken op deze manier. Niet heel handig.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Apr 2017 08:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

MissEnergy schreef:
Zora schreef:Haha en wat is de f up met hoe die Stefan de /s/ uitspreekt?!

Hahaha trouwens wat betreft de schoolkeuze van de hippies hahaha


Ik vond het best grappig dat ze nu uiteindelijk alsnog bij NL'ers op school zitten... hoewel deze school echt bij dat gezin past en niet bij stefan met zijn kids. Owja en huppa mama en papa aan de wijn en kids op de nintendo!


Ik heb het nog niet gezien, ik zat PE te kijken en daarna ben ik gaan slapen :-D. Heb je PE wel al gezien?

Ik vind wel dat ze zich niet zo moeten afzetten tegen de rest. Dat vind ik wel stom.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 04 Apr 2017 10:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik wil ook even balen!

Ik heb vorig weekend te horen gekregen dat ik ben aangenomen en dus heb ik een nieuwe baan per 18 april. Ik heb me al die tijd dat ik geen werk had (zolang was dat niet hoor) niet vrij gevoeld, omdat ik altijd bezig was met solliciteren en mezelf nooit echt een vrije dag gunde. Nu heb ik dus echt even vakantie tot 18 april, maar ben ik al een week ziek!
Gisteren toch maar eens naar de huisarts geweest en nu heb ik een zware keelontsteking en een abces in m'n keel. Daaaag vakantie :cry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Apr 2017 10:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aaah dat is echt kut! Sterkte Infra!
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 04 Apr 2017 11:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ahhh stom zeg, Infragilis! Word maar snel beter en dan heb je nog twee weken vakantie!
<<

Anoniem221

Bericht 04 Apr 2017 12:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zo lot, wat een akeligheid. Ik snap best je welwillendheid om het goede te blijven zien, maar ik denk dat ik het al een beetje aan het opgeven zou zijn. Soms kun je ook niet anders, als een ander negatief gedrag blijvend laat zien.

Inmiddels een update. We zijn er alweer twee dagen drukdoende mee. Inmiddels weten we dat de buurman al weken wist dat hij de sleutels had van mijn vriend, wat we al wisten, maar bevestiging is fijn, en dat hij eigenlijk nooit van plan was deze terug te geven. Dat hij het wel heeft gedaan heeft mijn vriend te danken aan het akkefietje bij de afvalbak.

We zijn gisteren naar de politie gestapt en zij kunnen niets doen. Het is zijn woord tegen ons woord en hem martelen tot hij de waarheid verteld en met evenuele lopers over de brug komt, tja dat mag ook een agent niet (zei hij als grapje). We hebben gisteren met de sportschool gepraat over de tag die mijn vriend nu tweemaal heeft betaald en ze willen hem met liefde geld terugdoen, maar hebben nooit contanten, uit veiligheidsoverwegingen, op de vestiging liggen. Als mijn vriend nu een nieuw lid aandraagt en de persoon betaalt contact 35 euro, dan krijgt mijn vriend zijn geld terug. Wel omslachtig, maar als we zo geld kunnen genereren? De portieksleutel wordt door de VvE teruggenomen en daar zijn gelukkig geen kosten aan verbonden. Gek genoeg hebben we nu drie portieksleutels, want aan de bos van vriend zat opeens een extra portieksleutel. Van de onderbuurman.

Het nieuwe slot is besteld, maar we blijven met het probleem zitten dat hij nog steeds, mocht hij lopers hebben laten maken, hij bij onze post kan. Onderbuurman had al een raar verhaal dat mijn vriend moest voorkomen. En we moeten inderdaad naar de rechtbank donderdag, maar dat is niet om voor te komen (Idioot!), maar omdat we dan een rechtszaak tegen een uitkeringsinstantie hebben (zelf aangespannen). Vanochtend de VvE nogmaals gebeld, situatie uitgelegd en hij gaat nu zelf met de wijkagent in overleg. Hij vindt het echt een zaak voor de politie, terwijl de politie van mening is dat de VvE nu eindelijk iets moet doen. Al met al een hele leuke situatie. Not!
<<

Anoniem313

Bericht 04 Apr 2017 12:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een gedoe Fedora! Kan me voorstellen dat dit enorm energie zuigt. Hopelijk worden de sloten door de VVE ook vervangen zodat hij niet meer bij je post kan.
Ik snap die sportschool niet: als ze hem geld willen teruggeven hoeft dat toch niet contant? Ze kunnen het gewoon naar hem overmaken.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Apr 2017 12:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caulfield schreef:Wat een gedoe Fedora! Kan me voorstellen dat dit enorm energie zuigt. Hopelijk worden de sloten door de VVE ook vervangen zodat hij niet meer bij je post kan.
Ik snap die sportschool niet: als ze hem geld willen teruggeven hoeft dat toch niet contant? Ze kunnen het gewoon naar hem overmaken.


Dat had ik ook. Maar dat schijnt allemaal erg moeilijk te zijn. En waarom? Nu zit het halve dorp bij de sportschool en lonkt dat anderen ook om te gaan, dus waarschijnlijk meldt een vriend van mijn vriend zich aan. Ik vind het allemaal prima, als ik maar iets van het geld terugzie. De onderbuurman heeft ons nu wel genoeg geld gekost. :(
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Apr 2017 12:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aaah wat stom Infra. Hopelijk knap je snel op en kun je nog genieten van je vrije dagen. Misschien helpt een beetje wandelen in de zon al wel, lekker frisse lucht. Ik heb ook een keer een keelontsteking gehad (met ontstoken amandelen en de hele rambam) en was toen op vakantie (waar het dus wel heel lekker weer was). Ik vond het zo prettig om in de zon lekker te dutten en kleine stukjes te wandelen. Bij mij zakte de koorts daar ook echt van.

Ik baal van het tentamen wat ik net gemaakt heb. Het is de laatste rekenen-wiskunde toets van de Pabo (inmiddels is het volgens mij wel duidelijk dat ik echt een vreselijk hekel heb aan alles wat met cijfers te maken heeft) en ik heb hem net dus herkanst, maar hij was veel moeilijker dan de vorige keer en ik heb het idee dat ik hem ongeveer evengoed (slecht ;) ) gemaakt heb als de vorige keer. Dat zou dan weer rond de 57% zijn en je moest de vorige keer echt minimaal 61% halen. De keer daarvoor zelfs 64%. Nu is het weer een maand wachten op de uitslag omdat het een landelijke toets is wordt er gekeken naar de totale score en daar wordt dan een weging aan gehangen ofzo.

Blegh. En ik heb maar 2 kansen per studiejaar. Dus dan zou ik hem pas in oktober weer kunnen maken. Gelukkig mag ik wel beginnen met afstuderen als ik 1 tentamen open heb staan, maar ik ben liever gewoon helemaal klaar met dat gereken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Apr 2017 12:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen dat de rekentoetsen zo tegenvallen! Hoop dat je hem gehaald hebt!

Hoe doe je dat in de klas dan trouwens? Kun je de rekenlessen wel goed uitleggen aan de kinderen? Ligt er natuurlijk ook aan welke groep je hebt, maar rekenen in de bovenbouw kan al best ingewikkeld zijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Apr 2017 12:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Rekenen zelf gaat best goed. Al had ik er in groep 8 wel echt moeite mee als ik de handleiding niet doornam. Ik moest wel echt de les voorbereiden. Nu loop ik stage in groep 3, dus geen probleem haha.

Maar deze laatste rekentoets is echt ellende. Er zit ook een heel stuk wiskunde in en gaat over allerlei gekke talstelsels. Ik krijg die gewoon niet uit mijn hoofd geleerd. Of een stuk over priemgetallen en factoren. Het lukt me gewoon niet om dat door te voeren naar grote getallen. Vragen zoals 'Pietje doet het zo, Klaasje zo en Miepje zo.. Wie rekent wiskundig correct?' Dat lukt me meestal wel. Dan reken ik het zelf uit, en dan ga ik hun manieren toepassen en dan komt er wel een antwoord uitrollen (sommige klasgenoten zien dat in 1 oogopslag!) :shock: (echt WTF!)

Bijvoorbeeld deze stelling. Ik snap niet eens wat er staat, laat staan dat ik er mee kan gaan rekenen.
Voor elke tweetal hele getallen geldt dat het KGV (kleine gemene veelvoud) van de getallen gelijk is aan het product van die getallen gedeeld door de GGD (Grote gemene deler)
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 04 Apr 2017 13:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oo balen Frankie! Het zou zo fijn zijn als je er gewoon vanaf bent! Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch nog heel erg mee gaat vallen! :thumbup:

Dank jullie wel voor de beterschapswensen! Ik vind mezelf normaal helemaal niet zo zielig, maar nu baal ik echt, haha.
Frankie ik vind het inderdaad wel fijn om kleine stukjes buiten te lopen. Ver kan niet want ik ben heel slap omdat ik bijna niet kan eten en drinken en ik heb gewoon heel veel pijn, maar even is wel fijn!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 04 Apr 2017 14:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vorige week zou ik vulkaan in Guatemala beklimmen, 4 km hoog, en dan overnachten op de top. Volgende dag zonsopkomst zien :love: :love: .
Maar ik werd ziek, dus kon niet gaan. Toen werd ik ongesteld, en leek me ook geen goede timing, zijn geen wcs ofzo :smile: .
Voelde me afgelopen paar dagen echt veel beter, heb me gisteren opgegeven voor vandaag. Ben ik WEER ziek geworden. Overgeven, diaree, hele nacht niet geslapen, echt niet verstandig om dan te gaan.
Baal zo erg, had 1 van mn hoogtepunten moeten worden op mn reis hier. Ook wel het gevoel alsof het zo moet zijn ofzo, steeds ziek als ik wil gaan. Ik ben echt bijna nooit ziek namelijk.
Baal wel echt gigantisch, maar vulkaan loopt niet weg, kan altijd nog eens terugkomen.
<<

Anoniem190

Bericht 04 Apr 2017 21:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem190 op 05 Apr 2017 06:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Apr 2017 22:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou wat stom TA! Snap dat je daar verdrietig van wordt. Is dit gedrag er sinds zijn nieuwe werk? Heeft hij het niet naar zijn zin? Het klinkt alsof hij daar erg op zijn tenen moet lopen en dit op jou afreageerd. Ik zou hier eens een goed gesprek met hem over voeren als zijn nachtdiensten erop zitten deze week. Dit is niet oke hoor.

Er is vast wel een oplossing te bedenken waarbij jullie beide goed kunnen slapen en jij overdag/in de avond gewoon rustig wat geluid kan maken.
<<

Anoniem190

Bericht 04 Apr 2017 22:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem190 op 05 Apr 2017 09:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Apr 2017 22:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een horkerig gedrag van je vriend zeg. Ik draai ook regelmatig nachtdienst en, eerlijk is eerlijk, het is ook niet altijd bevorderlijk voor mijn humeur. Maar zo erg, nee.

Misschien kan je vriend een inslaper als Temazepam gaan gebruiken wanneer hij overdag moet slapen. Ik doe dat ook wel en slaap daardoor overdag veel beter. Hoef dan 's avonds ook niet meer naar bed omdat ik overdag te weinig uren slaap gehad heb. En als ik nog moet slapen 's avonds, dan doe ik dat in mijn bed zodat mijn man en kinderen daar geen rekening mee hoeven houden. En oordopjes, ook een uitkomst.

Er is dus nog genoeg wat je vriend kan proberen zonder dat hij de bal steeds bij jou neerlegt. Get a grip en kom uit die slachterofferol (je vriend dan hè). Nachtdiensten zijn ruk en vermoeiend maar laten we het ook niet overdrijven.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 04 Apr 2017 22:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

TA dat in de tuin tot 21.30 zit te wachten vind ik niet acceptabel. Ik zou heel serieus het gesprek aangaan en sowieso niet meer naar zijn bevelen luisteren. Dat jij niet dat uurtje mag slapen en in de tuin moet wachten. Is hij helemaal gek geworden zeg.
<<

Anoniem192

Bericht 04 Apr 2017 23:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou dat echt niet doen hoor TA, kom nou. Prima dat hij chaggo is, maar daar hoef jij niet onder te lijden... en buiten zitten? No way.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 05 Apr 2017 06:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oef als ik dat zo lees TA komen er gelijk herinneringen aan mijn narcistische ex naar boven.. (Bijvoorbeeld, als ik in het weekend wakker werd, wat altijd vroeg was ivm plassen, moest ik gelijk het bed uit, stil naar beneden want als hij wakker werd van me als ik bleef liggen en eens omdraaide werd hij woedend. Een keer proberen verder te slapen was geen optie. Ging dan beneden op de bank verder slapen).
Heeft je vriend vaker dit soort gedrag? Want ik zou wel een grens gaan stellen.. Ik pikte het 11 jaar lang en dacht ook telkens dat hij zo was ivm de omstandigheden (werk etc) en praatte het zo telkens goed. Maar het was gewoon een enorme klootzak met heel veel narcistische trekken en ben jarenlang gemanipuleerd en mentaal mishandelt zonder het door te hebben.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Apr 2017 06:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

En waarom slaapt hij op de bank 's avonds? Kan hij beter in bed gaan liggen. Dan hoort hij al minder.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx