Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontbijt kids

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Apr 2017 22:13

Re: Ontbijt kids

Ahhgossie wat ontzettend lief! En jij natuurlijk steeds maar vragen wat hij op zijn boterham heeft of wil. :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Apr 2017 22:16

Re: Ontbijt kids

Haha jaaaa het ís ook echt zo zoet. Hij zegt het ook zo lief, inclusief zo'n scheef puppyhoofd. Vanavond toen de broccoli op tafel kwam; scheef hoofdje, lieve lach... 'innataas?' Haha!

Deze fase is zo leuk joh, nog eventjes geduld jij!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Apr 2017 22:21

Re: Ontbijt kids

Hahaha! Misschien wel een heerlijke combi. Die pompoenspread was hier trouwens ook een hit dus bedankt voor de tip!

Ik heb geduld! F. heeft een Bambi pyjama, als ik voor de zoveelste keer vraag wie dat is zegt ze steeds weer opgewekt; 'Bambi!' Oh, dan kan ik haar wel opeten!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Apr 2017 07:15

Re: Ontbijt kids

Ohhhh cute!! En dan kijken ze ook zo gelukkig he?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 04 Apr 2017 07:37

Re: Ontbijt kids

Lief Zora!
Hier wil T. het liefst pattaaaaaa (chocopasta) of tittetaas (pindakaas) of sjem (kleine keuken) op zijn brood.
Of hapjes van mijn yoghurt met koek (cruesli) of havermout met appel.

Uiteindelijk eet hij 's morgens meestal 1 of 2 boterhammen. Hij doet hier 20 minuutjes over, denk ik.
Als we wat minder tijd hebben, krijgt hij 1 boterham en dan in de auto nog een stukje krentenbol :angel:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Apr 2017 13:35

Re: Ontbijt kids

Mijn zoon (ruim 4) eet eigenlijk altijd boterhammen 's morgens. Hij eet er meestal 3 en heeft dan vaak iets van confituur, smeerkaas of paté op zijn brood.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers