Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Horren kiep-kantel raam

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 27 Mrt 2017 13:24

Horren kiep-kantel raam

Heeft iemand wel eens horren besteld voor kiep-kantelramen? Wij willen offertes gaan aanvragen, maar ik vraag mij een beetje met wat voor prijs we rekening moeten houden. Nu begrijp ik dat het afhankelijk is van het formaat raam, maar dan heb ik een klein beetje een idee.
<<

Anoniem258

Bericht 27 Mrt 2017 15:50

Re: Horren kiep-kantel raam

Wij hebben pas nieuwe kunststof kozijnen boven laten plaatsen, en de horren kosten 20 euro per stuk.
<<

Anoniem197

Bericht 27 Mrt 2017 16:46

Re: Horren kiep-kantel raam

Goedkoop meggy. Wij waren meer kwijt, weet helaas niet meer hoeveel.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mrt 2017 18:27

Re: Horren kiep-kantel raam

Wij hebben ze ook bij de ramen besteld en kregen ze 'gratis'.
Mijn moeder heeft er vorig jaar wat los besteld en kwam op de 100 euro per stuk ongeveer.
08/2018
05/2021
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 28 Mrt 2017 07:10

Re: Horren kiep-kantel raam

€20 is wel heel goedkoop!
Wij hebben het materiaal bij de bouwmarkt gehaald en waren minstens €70 per raam kwijt
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem258

Bericht 28 Mrt 2017 23:11

Re: Horren kiep-kantel raam

Blue Phone schreef:€20 is wel heel goedkoop!
Wij hebben het materiaal bij de bouwmarkt gehaald en waren minstens €70 per raam kwijt

Zal vast komen doordat we ze met de kozijnen hebben besteld.
<<

Anoniem260

Bericht 30 Mrt 2017 16:03

Re: Horren kiep-kantel raam

Wat het precies kost weet ik niet, maar heb je ook over de opties nagedacht om ze zelf te maken? In de bouwmarkt kun je pakketten kopen om zelf inzet-horren te maken, precies op de maat van je kozijn. Mijn man heeft dit vorig jaar gedaan voor al onze ramen, ídeaal!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 31 Mrt 2017 06:24

Re: Horren kiep-kantel raam

Jerry schreef:Wat het precies kost weet ik niet, maar heb je ook over de opties nagedacht om ze zelf te maken? In de bouwmarkt kun je pakketten kopen om zelf inzet-horren te maken, precies op de maat van je kozijn. Mijn man heeft dit vorig jaar gedaan voor al onze ramen, ídeaal!


Nee want ik wist helemaal niet dat dat ook kon! Ik zal eens kijken bij de bouwmarkt. Bedankt voor de tip!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 03 Apr 2017 22:52

Re: Horren kiep-kantel raam

Het ligt er aan of je houten of kunststof kozijnen hebt. Wij hebben op de 1e verdieping houten kozijnen. Daarvoor hebben we vorig jaar 3 horren aangeschaft. Maar ook daarin heb je weer veel keus. Wij kozen voor horren waar je best goed doorheen kan kijken. Maar ik weet niet meer hoe duur ze waren eerlijk gezegd. Rond de 300? totaal.
Voor de zolder gaan we ook horren kopen, dat zijn kunststof kozijnen. We moeten nog gaan informeren hoe duur dat gaat zijn.
<<

Anoniem260

Bericht 04 Apr 2017 05:52

Re: Horren kiep-kantel raam

Hier kunststof kozijnen (de zelfmaakhorren) en je kijkt er goed doorheen! Zitten er gewoon het hele jaar in..!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers