Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem331

Bericht 02 Apr 2017 20:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja heel slopend. Alsof niks vanzelf kan gaan, en je alles aan het overdenken bent. Maar zoveel kusjes van de meisjes gehad, die waren zo blij dat ik er was, en dat maakt veel goed. Mijn broertje zat een paar stoelen verderop en appte 'wat kun je iemand op zo'n dag nog meer missen dan andere dagen he' Was ik helemaal met hem eens, en toch zit je met zoveel mensen met wie je dat dan even niet wil delen.
Mooi dat jullie deze dag zo 'gevierd' hebben Lady. Zal ook even pittig zijn geweest om te doen, maar wat je zegt, heel waardevol.
<<

Anoniem278

Bericht 02 Apr 2017 20:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vind het mooi, Lady en Popcorn, dat jullie deze dag 'vierden' of in 'herinnering samen beleefden'.
Ik stuur n vriendin elk jaar een kaart op de verjaardag en sterfdag van haar moeder, de eerste om haar geboortedag te eren en als herinnering aan de fantastische vrouw die haar moeder was en de tweede als steun bij het nog steeds zo pijnlijke verlies. En elk jaar op die dagen hebben we ook contact en halen we herinneringen op. Ik vind het dus mooi en fijn om te lezen dat jullie dat ook doen.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Apr 2017 20:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat is ook mooi Quizzle. 'Helaas' is hier de sterfdag 1 dag na de geboortedag, en zullen dat wel heel rare dagen zijn. Maar goed, die duren gelukkig nog even. Dit was natuurlijk vrij vlot al na het overlijden, en dat vind ik toch wel moeilijk hoor. Huis voelt dan zoveel leger nog.
<<

Anoniem278

Bericht 02 Apr 2017 20:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja, dat lijkt me heel heftig.
We hebben hier zoiets met n bepaalde feestdag, die zal ook nooit meer echt 'spontaan' zijn.
Maar het gaat meer om dat de herinnering ook 'gevierd' mag worden, naast dat natuurlijk het verdriet er is en ook altijd mag zijn. Maar omdat het ook zulke lieve mooie en waardevolle mensen zijn, is het ook fijn om lieve dingen over ze te zeggen en bespreken met elkaar naast dat vreselijke gemis.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Apr 2017 21:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Doen we ook vaak hoor!

En gelukkig kunnen we ook gewoon over haar praten, maar toch doe je dat met de een makkelijker dan met de ander.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Apr 2017 21:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn dat jullie het zo hebben kunnen doen Popcorn en Lady.

Gister was de eerste verjaardag van de vader van mijn beste vriendin na zijn overlijden. Ze had het er ook erg moeilijk mee. Heb gister bos bloemen en en kaartje gebracht en we hebben geproost op zijn verjaardag. Ook al was het pas half elf 's morgens.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Apr 2017 21:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mooi dat jullie dat hebben gedaan met de verjaardagen Lady en popcorn.
A. had nooit iets met zijn verjaardag. Wij grijpen zijn verjaardag aan om een taartje te eten. Maar verder ben ik er nooit echt mee bezig.
Sommige dagen zijn echt blijvend veranderd. De sterfdag vind ik veruit het moeilijkst maar Sinterklaas en Kerst vind ik ook moeilijk. Vooral het optuigen van de kerstboom. En pakjesavond vind ik echt emotioneel.
Tegelijk zit ik me regelmatig te verbazen over hoe normaal het leven nog is en dat ik niet wegkwijn in een hoekje maar gewoon leef en best gelukkig ben. Ben er blij om hoor, maar het is gewoon gek om je te realiseren dat je na zoiets schokkends nog gewoon met twee benen op de grond kunt staan.
<<

Anoniem278

Bericht 03 Apr 2017 05:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik denk ook altijd aan jou, Pompoen, bij dit soort dingen. Gewoon omdat ik dan een beetje denk wat jij zegt. Dat van de ene op de andere dag álles veranderd was, en hoe jij daar alleen met Lu bleef en hoe jij je gered hebt (ik snap nog niet hóe) en hoe anders alles nu is, maar wel nog met ruimte voor wat was en nooit weg mag gaan.
Ik heb zoveel bewondering voor jou. En ook voor Popcorn en zeker ook voor Lady en anderen in zo'n situatie omdat je leven zo kan veranderen en het is zo moeilijk om dan toch 'door te gaan'.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Apr 2017 07:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vind het fijn om te lezen dat je het zo ervaart Pompoen. Natuurlijk zal de tijd daar ook in mee spelen. Ik heb het gevoel dat ik nog helemaal niet geland bent na het overlijden, juist niet met beide benen op de grond sta. Ik heb 's avonds soms geen idee hoe ik de dag om heb gekregen, hoe ik me voel, en is het net alsof ik nog ergens in het luchtledige zweef.
Hoop wel ooit van dat gevoel af te komen, want het is gewoon rot.
Een huis binnenkomen waar alles doet vermoeden dat ze zo terug komt, terwijl je dondersgoed weet dat het nooit weer zal gebeuren vind ik echt pittig, alle keren weer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Apr 2017 07:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat vind ik ook zo raar Pompoen. Ik ben een keer iemand verloren en dat was zo ontzettend heftig, ik dacht dat ik er nooit overheen zou komen. Ik was toen ook pas 17 en natuurlijk stond ze niet zo dichtbij me zoals bij jullie. Maar ik was zo verslagen, en nu is het slechts nog een leuke herinnering met een vreselijk eind.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 03 Apr 2017 07:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Ik vind het fijn om te lezen dat je het zo ervaart Pompoen. Natuurlijk zal de tijd daar ook in mee spelen. Ik heb het gevoel dat ik nog helemaal niet geland bent na het overlijden, juist niet met beide benen op de grond sta. Ik heb 's avonds soms geen idee hoe ik de dag om heb gekregen, hoe ik me voel, en is het net alsof ik nog ergens in het luchtledige zweef.
Hoop wel ooit van dat gevoel af te komen, want het is gewoon rot.
Een huis binnenkomen waar alles doet vermoeden dat ze zo terug komt, terwijl je dondersgoed weet dat het nooit weer zal gebeuren vind ik echt pittig, alle keren weer.

Dat blijft, maar het wordt wel anders, minder heftig. De eerste jaren zaten m`n moeder en ik om praktisch alles te huilen, vreselijk. Maar ook dat wordt minder. Wil niet zeggen dat je diegene minder mist, maar de tranen staan je iig niet meer om de haverklap in de ogen en dat vind ik wel fijn.
Maar er is geen dag dat ik er niet aan denk hoe we in het ziekenhuis zaten met z`n allen te wachten. En dan nog eens wat je bent vergeten (mensen bellen) en wat je anders had moeten doen etc. Geen schuldgevoel ofzo, maar meer zo van dat had eigenlijk anders gemoeten.
<<

Anoniem257

Bericht 03 Apr 2017 09:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

T gaat nooit weg
<<

Anoniem278

Bericht 03 Apr 2017 09:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee Betty, weg gaat het nooit maar dat zou ook niet goed zijn. Dan is het net of mensen uitwisbaar zijn.
Maar die rauwe pijn, die scherpe hoeken die nu elke seconde voorkomen, die komen na een tijd om de minuut, en dan elk uur een keer, en ooit gaat er zelfs een dag voorbij zonder die allerergste pijn. Dan is er wel een missen, in alles en overal aanwezig, maar het verandert van vorm.

Maar in jullie geval, de manier waarop en alle onduidelijkheid met nog alle nasleep, zover zijn jullie echt nog lang niet en dat hoeft ook niet. We hebben het over jaren en jaren.
En wees niet bang, het gemis en alle mooie herinneringen, die vervagen niet. Alleen de pijn errond verandert.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Apr 2017 09:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Even een wist je datje. Wisten jullie dat Jim Bakkum de 'stem' van de FOX tv zender is?
<<

Anoniem257

Bericht 03 Apr 2017 10:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

..
Laatst gewijzigd door Anoniem257 op 03 Apr 2017 22:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Apr 2017 12:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Het hoeft ook niet weg te gaan, maar weer een beetje naar behoren functioneren zou fijn zijn, en dan niet voor een uurtje of hooguit een halve dag. Maar gewoon een dag, lijkt me heel fijn.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Apr 2017 13:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:Even een wist je datje. Wisten jullie dat Jim Bakkum de 'stem' van de FOX tv zender is?


Ja! Die zware stem van hem :love:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 03 Apr 2017 15:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Spencer schreef:
Cotton schreef:Even een wist je datje. Wisten jullie dat Jim Bakkum de 'stem' van de FOX tv zender is?


Ja! Die zware stem van hem :love:

Haha echt sexy.

Ik ben m`n mailbox aan het opschonen en me aan het uitschrijven voor heel veel nieuwsbrieven. Digitaal opruimen is ook opruimen. :banaan:
<<

Anoniem187

Bericht 03 Apr 2017 15:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn & Lady, dikke knuffel voor jullie! <3

Cotton, goed bezig!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Apr 2017 16:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

ik wil even kwijt dat ik straks dit schatje binnenkrijg:

Afbeelding

Ik denk dat het mijn beste vriend wordt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 03 Apr 2017 16:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Veel geluk samen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Apr 2017 20:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dank je! Onze eerste uren samen waren echt al bliss :angel:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Apr 2017 20:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Dank je! Onze eerste uren samen waren echt al bliss :angel:


Hoor ik daar mijn naam :D?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 03 Apr 2017 20:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bliss schreef:
Zora schreef:Dank je! Onze eerste uren samen waren echt al bliss :angel:


Hoor ik daar mijn naam :D?


nee je leest m.

Tenzij je een sprekende computer hebt. In dat geval wel.

En ik wil ooooook een Dyson. Zo cool.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Apr 2017 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bliss schreef:
Zora schreef:Dank je! Onze eerste uren samen waren echt al bliss :angel:


Hoor ik daar mijn naam :D?



Haha ik moest ook al 3x m'n autocorrect terugroepen omdat ie er steeds een hoofdletter van maakte :D

Quizzle neeee je wilt Bosch hoor! Deze is toch pretty?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers