Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kabeljauw

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 03 Apr 2017 15:14

kabeljauw

Vanavond ga ik kabeljauw eten.
Ik wilde het eigenlijk gewoon bakken maar heeft iemand misschien nog een ander idee?
IK hoorde wokken met ketjap, maar is dat lekker?
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Apr 2017 15:26

Re: kabeljauw

Ik maak het vaak 'en papillotte' klaar. Dus in een bakpapiertje.

Kabeljauw op het bakpapier leggen, beetje zout en peper er op, teentje knoflook plat slaan en er op leggen.
Meestal doe ik er dan wat kerstomaatjes bij, wat rode ui in dunne ringen en een schijfje citroen.
Dan het papier bij elkaar pakken en dichtvouwen. 15 minuten in de oven op 180 graden en klaar :)

Lekker met aardappeltjes uit de oven.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem186

Bericht 03 Apr 2017 15:58

Re: kabeljauw


Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron