Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 22:38

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Björn heeft een optreden nu, spijtig dat ik er niet bij kan zijn. De foto's van zijn vorige optreden waren giga sexy, met zijn haren naar voren en zijn spieren die aangespannen tegen die gitaar meppen...

:heart: :heart:

Ik mis een kwijl-smiley!
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 22:39

Re: Datetopic

Nyx: Haha, jeeeeejj goed geregeld! Wanneer?
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 22:44

Re: Datetopic

Bazinga: klinkt goed! Veel plezier woensdag!

Japie: ik snap het wel, zeven jaar zou voor mij ook wel echt te ver gaan denk ik. Ik kwam laatst een jongen van 21 (= voor mij dus -5) tegen en dat werd hem ook toch niet.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 26 Okt 2013 22:49

Re: Datetopic

*
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 26 Okt 2013 22:53

Re: Datetopic

Aah oké, jammer dat er niet meer in zat. Maar ach hee, het is wel leuk toch, een beetje flirten? Goed voor je zelfvertrouwen! Dan komen die verdere dates vanzelf. Hoe is het trouwens afgelopen met je koffiedate?

En ja, echt kwijl kwijl hoor. Hij is zo mooi gespierd... Ik heb ook een filmpje van hem gekregen vorige week, we hadden al steeds foto's heen en weer gestuurd, met van die grapjes. Bijvoorbeeld dat hij een naaktfoto stuurt, waarbij er dus alleen zwart te zien is, want ja, het licht was uit. En dat ik dan een foto van mijn poes stuur, waar mijn kat dus op staat. Maar hij stuurde daarna een filmpje waar hij dus heel passioneel zijn bestek afwast met allemaal dirty talk, met zijn sexy Australische accent. Meest sexy afwas ooit, hahaha.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 26 Okt 2013 22:54

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Mijn date/scharrel/boyfriend-to-be/vriend-achtig-iets (ik weet niet hoe ik hem moet noemen) is op dit moment op stap... en ik vind het niet leuk :nopompom: Hoop heel erg dat hij het leuk heeft, maar zijn reputatie knaagt toch wel een beetje aan me. Hopelijk doet hij geen rare dingen ;) Maar we zien elkaar morgen weer, dus daar kijk ik nu gewoon naar uit!

Hebben jullie al iets gezegd hierover, iets van afspraken, dat je je geen zorgen hoeft te maken? Als jullie morgen een date hebben, zal het vast wel meevallen! En reputatie tja, veel mensen hebben een slettenperiode, dat kan gebeuren. Niet te druk om maken, dat heeft toch geen zin.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 23:00

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Whatever, zou je hem nog eens vaker tegen kunnen komen? (de leuke dan?) Door nog eens naar die kroeg te gaan ofzo?


Zou kunnen, maar denk dat die kans wel echt minimaal is en om daarvoor nou speciaal die kroeg te gaan stalken (inclusief awkward barman die er waarschijnlijk WEL zal zijn).. ;)

Wat heeft jouw date/potentieeltje voor reputatie dan? Dat heb ik niet meegekregen.. Lijkt me wel lastig! Je wilt enerzijds toch jezelf extra beschermen dan, maar zonder vertrouwen wordt het natuurlijk helemaal niks. Vast heeft hij het heel gezellig en zie je hem morgen gewoon en is er helemaal niets aan de hand. :)
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 23:06

Re: Datetopic

SG: ja, daar ben ik ook gewoon blij mee, je weet verder niets van zo iemand dus ik til er niet te zwaar aan en ik heb EN een leuke avond gehad EN sjans gehad van een mooie man EN goed voor mijn zelfvertrouwen inderdaad. En uhmmmmm, ja, koffiedate.. die moet ik nog terug smsen. Wat is het laatste dat ik daarover gezegd had? Hij smste mij dezelfde dag nog of ik de dag erna hem weer wilde zien. Toen gereageerd dat ik 3 dagen op rij niet kon en gevraagd naar zijn opties komende week. En toen stuurde hij weer zo'n heel rijtje (ik weet dat dat enthousiast is, maar het overtuigt me wel nog meer van het feit dat hij mij waarschijnlijk heel wat leuker vind dan ik hem)... en daar moet ik nog op antwoorden... :redface:

Bjorn klinkt echt zoooooo leuk, echt leuke humor ook haha! Dat afwasfilmpje haha, hoe koooooooom je erop! Ik heb hier nog afwas staan trouwens, mag ik hem lenen voor een uurtje? :heart:
<<

Nyx

Bericht 26 Okt 2013 23:16

Re: Datetopic

Whatever schreef:Nyx: Haha, jeeeeejj goed geregeld! Wanneer?


Dinsdag komt hij langs om het plafond te verven. Eén of twee dagen meer zonder geverfd plafond is ook niet zo erg. Ik zie mezelf die slagen gewoon niet maken. Heb het geprobeerd, maar heb er toch echt een man bij nodig. Vuilnis wegbrengen, plafond verven = man nodig zijn. :P

En morgen komt hij na de Oktoberfest in de kroeg hier beneden naar mij toe. Ben alleen bang dat hij dan aardig toeter is. Ach, ken hem met en zonder drank dus sla me er wel doorheen. :)
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 26 Okt 2013 23:30

Re: Datetopic

Ik zou wel antwoorden Whatever. Hem in spanning laten zitten is sowieso natuurlijk niet zo heel aardig, maar ik vond hem eigenlijk niet heel raar klinken. Wat houdt je precies tegen om hem iets terug te sturen?

En hahaha, eeeeeecht niet dat ik hem een uurtje naar jou stuur voor de "afwas" ;)
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 23:32

Re: Datetopic

Nou zeg, ik beloof dat ik alleen zal kijken (en luisteren naar dat zwaar sexy accent haha).. ;)


En er is niets dat me tegen houdt hoor, maar het is serieus gewoon dat ik het steeds straal vergeet (omdat ik niet geinteresseerd genoeg ben denk ik), ook paar gekke drukke dagen gehad. Hij heeft ook geen whatsapp, dat werkt ook in zijn nadeel. Ik kom echt nooit meer in mijn sms-inbox dus daar denk ik dan steeds niet aan.. :P
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Okt 2013 01:40

Re: Datetopic

Japie!! Mijn vriend was ook 22 toen ik hem leerde kennen en ik.... 28. Daar heb ik me best druk over gemaakt maar we zijn 3 jaar later, hij is 25 en ik 31 nu en ik ben zo blij dat ik dit niet heb laten schieten! Je ziet het niet aan de buitenkant en aan de binnenkant is hij zelfs volwassener dan ik. Dus: als je hem toch leuk vindt, niet afwijzen vanwege leeftijd, is mijn advies!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Okt 2013 01:44

Re: Datetopic

En Supergrover (betrek nu wel vele dates naar mezelf, mijn excuses), maar Australisch accent is super sexy haha.. Niet alleen tijdens de afwas kan ik je vertellen :angel: dus ik hoop voor je dat het snel meer wordt :razz:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 27 Okt 2013 08:46

Re: Datetopic

Joyce, Leuk dat de date goed was bevallen! Heb je nog contact met hem?


Lief dat je het vraagt!
De nacht van de date hadden we nog even geappt, elkaar welterusten gewenst en ik had een nieuwsgierige buurjongen toen ik thuis kwam :P
dag erna minder contact gehad, maar toen had hij een vervelende dag op werk en wilde dat niet afreageren, 's avonds wel gewoon gepraat en toen ik ging slapen stuurde hij ook zijn gebruikelijke "slaap lekker" met zo'n roosje van WhatsApp erachter...
Verder contact weer normaal :) heb hem gister gevraagd of hij nog eens wilde afspreken en nu komt er een tweede date :cheering: weten alleen nog niet wanneer. .. en vandaag is hij jarig, dus precies om 00:00 had ik hem nog gefeliciteerd :D




Mijn date/scharrel/boyfriend-to-be/vriend-achtig-iets (ik weet niet hoe ik hem moet noemen) is op dit moment op stap... en ik vind het niet leuk :nopompom: Hoop heel erg dat hij het leuk heeft, maar zijn reputatie knaagt toch wel een beetje aan me. Hopelijk doet hij geen rare dingen ;) Maar we zien elkaar morgen weer, dus daar kijk ik nu gewoon naar uit!


Kan snappen dat je dat niet leuk vind, misschien afspraken over maken zodat jij gerust kunt zijn? Gelukkig zie je hem vandaag weer denk dat dat ook wel wat zegt:) veel plezier alvast!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Okt 2013 09:51

Re: Datetopic

Hola! Ik voel me weer wat beter :) Draai me zo nog wel ff om. Die blind date, daar heb ik vrijdag mee geappt en we zouden deze week nog ff contacten. Heb gezegd dat ik zijn voorstel afwacht. Heb er weinig verwachtingen van trouwens, dus ik zie wel.
Van zoenman 1 niks gehoord, misschien stuur ik hem nog wel een berichtje vandaag. Ik zag daar nog wel scharrelpotentie in eventueel ;)
De 2e zoenerd appte dus nog wel, maar ik heb kortaf gereageerd, geen zin in hoor.
En dan heb ik nu al een paar dagen leuk contact met iemand van Tinder. Gisteren zijn we overgegaan op WA en hij had me op FB opgezocht en inmiddels toegevoegd. Ik wacht ff af of ik vandaag weer van hem hoor, ik wil daar ook ff een date uit proberen te slepen eigenlijk!

Het is bij mij altijd alles of niks. Zo gebeurt er tijden niks en zo weer meerdere dingen tegelijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 27 Okt 2013 10:01

Re: Datetopic

Ik heb een kater en hebben eindelijk gezoend!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Okt 2013 10:18

Re: Datetopic

Jaaa leuk!! Vertel meer!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 27 Okt 2013 11:16

Re: Datetopic

Hij is een stuk mee naar huis gelopen, en toen kwamen we op een bankje en toen hebben we heel lang gepraat en daarna gezoend. Ik heb echt te veel gedronken dus ik weet de details niet meer, maar kwam er op neer dat we allebei het zelfde voelen. Dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat haha!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 27 Okt 2013 11:23

Re: Datetopic

Super leuk Bolletje :) ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat tussen jullie! ^^
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 27 Okt 2013 11:28

Re: Datetopic

Marsy31 schreef:En Supergrover (betrek nu wel vele dates naar mezelf, mijn excuses), maar Australisch accent is super sexy haha.. Niet alleen tijdens de afwas kan ik je vertellen :angel: dus ik hoop voor je dat het snel meer wordt :razz:

I know :albino: Hij is mijn buitenlandse liefde, hoort dus eigenlijk niet in het datetopic, maar ik hou gewoon van dit topic! We zijn eigenlijk heel langzaam een soort relatie in gerold, dus ik wist ook niet zo goed wanneer ik moest stoppen met meeschrijven, dus ik blijf hier lekker hangen ;) Meer dan een langeafstandsliefde wordt het in elk geval niet tot augustus 2014, dan hoop ik daar een half jaar te gaan studeren.

Bolletje: Jeeeeeej! Leuk zeg! :cheers:

Joyce: Fijn dat het contact goed loopt en dat er een tweede date komt :)

Bliss: Waarom heb je weinig verwachtingen van de blind date? Omdat hij niets terug stuurt? Maar leuk joh, dat er zoveel gaande is. Alleen al een scharrel is leuk om hieruit te slepen :yes:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Okt 2013 11:57

Re: Datetopic

Houdt het toch ook spannend Supergrover? Waar is daar precies?
Afbeelding
Afbeelding
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 27 Okt 2013 12:11

Re: Datetopic

Zweden!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Okt 2013 12:21

Re: Datetopic

YES YES YES BOLLETJE! Eindelijk zeg! Ik zei toch dat je hem gewoon moest zoenen! Ik maak een vreugdesprongetje voor je.

En ook voor de rest: kijk nou, zo lang niet weten, wachten, onzeker zijn, denken dat het toch niet meer is .. en dan is het dus gewoon wel hetzelfde van twee kanten. Niets om je bang over te maken dus!

Sorry ben zo blij voor Bolletje :cheering:

@SG: ik heb Bjorn net even opgezocht op je fb. Zie nu wat je bedoelt. Vind hem echt precies genoeg sexy gemixt met humor voor jou. Dikke duim omhoog.

@Bliss: fijn dat de kater is gezakt en ja! Scharrelmateriaal is ook prima ha :P Ben benieuwd of je blind date door gaat volgende week (app me even aangezien ik dan in het buitenland zit). En tinderdaten is ook lachen. Zeker een date uit regelen.

@Joyce&Carra: klinkt goehoed!

@Japie: kijk maar naar Marsy, het kan :dance: Maar als hij zo onzelfstandig is als jij denkt.. dan zou ik het opzich ook laten.

@Marsy: Altijd leuk om je ook weer eens te zien in een topic. Enne.. aangezien die accenten zo sexy zijn.. kan je er niet een leuke vriend van jouw vriend mijn kant opsturen? :yes:

@Whatever: Als jij er geen zin in hebt, ben je tot niets verplicht. Gewoon lekker blijven knuffelen met knappe mannen in het cafe. Gisteren nog iets gespot?

@Bazinga: leuk joh. Ben nieuwsgierig.

@Nyx: altijd handig! Ook voor een pot mayo open te krijgen of iets te pakken van de bovenste plank :thumbup:

@Lenthe! Ik weet dat het aan je knaagt, maar meisje je moet hem wel het vertrouwen eerst geven, voordat hij het al kan verliezen. Zo is het toch onbegonnen werk. Dat jij nu al ongemakkelijk thuis zit als hij in de kroeg staat. Heeft hij ooit iets gedaan wat jou niet aanstaat sinds hij jou leuk vind? Naar mijn weten niet. Mannen kunnen echt wel als ze de juiste tegenkomen hun wilde haren achter zich laten. Ik heb ook echt vriendinnen die zouden zeggen dat ik er wat van kan en een enorme versierder ben. Ik ben echter nog nooit vreemdgegaan in een relatie. En het is niet dat die verleiding er niet kan zijn. Maar als ik voor iemand ga, dan ga ik ervoor. Maar dan nog grappen ze tegen een nieuwe date, welke van de 20 ze zijn. Als een man daar dan onzeker over wordt, daar kan ik dan weinig aan doen behalve 1 keer te zeggen dat ik toch voor hem ga en me verder moet vertrouwen.

En als dan mensen zeggen dat jullie daar afspraken over moeten maken :suspect: Wat voor afspraken? Jullie zijn nog niet officieel in een relatie, naar ons weten heeft hij niets geflikt, wat voor afspraken moeten jullie dan maken? Dat hij elk uur sms? Ik zou dat dus niet trekken in zo'n vroeg stadium zonder gegronde reden. Hij wil bij jou zijn, vertrouw daar een beetje meer op en wees wat zekerder.

Die gast, die dat wasmachine niet kon aanzetten, die vertelde dus ook over z'n ex en dat zij dan niet binnen 10 min reageerde als zij aan het stappen was. Dit maakte hem zo onzeker en wantrouwig dat hij vreemdging, want zij reageerde immers niet en dus was ze vast aan het flirten met een ander :confused: Ik voel mijn tel zo vaak niet trillen of valt de batterij uit ofzo. Zulke afspraken vind ik controlling. En wat wil je een minuut van minuut update waar hij stond en met wie hij gepraat heeft?

Als je dan al afspraken maakt, dan denk ik dat je nog beter kan vragen om een smsje voordat hij gaat slapen. Dan komt hij terug uit een kroeg vol meiden (waar hij uiteraard niets mee heeft gedaan), gaat hij liggen alleen in bed en denkt dan aan jou. Dat heb ik zelf ook altijd, dan kan ik nog met zoveel leuke mannen praten, als ik thuis kom dan denk je aan de persoon die je naast je wilt hebben en die sms je dan.

(oke doemverhaal: ik heb ook weleens mijn scharrel gesmst dat ik lekker ging slapen net voor ik in bed kroop met een ex-scharrel. Echter was het met die scharrel duidelijk dat het nooit meer zou gaan worden, zijn woorden, dus. Maar dit enkel om te demonstreren dat ik ook erg kan zijn, maar echt wel voor iemand zou gaan als ik die leuk vind)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Okt 2013 12:27

Re: Datetopic

Ok, die nr. 2 van vrijdag appte alweer, dat ik vrijdag zo'n grote mond had en nu wel erg stil was. Heb hem nu maar ff laten weten dat ik vrijdag nogal dronken was en verder eigenlijk niet geïnteresseerd ben om contact te houden.
Nr. 1, die ex-date van me, staat ook nog in mijn whatsapplijst van destijds nog, misschien stuur ik hem straks nog wel ff een appje.
Die jongen van Tinder ging gisteren een film kijken die ik hem had aangeraden en hij zou laten weten wat ie ervan vond, maar vooralsnog niks gehoord. Ik wacht dus even af of daar überhaupt nog een reactie van komt.
En tot slot die blind date, hij kwam niet bijster geïnteresseerd over en ik ben ook niet enorm enthousiast vooralsnog, maar het leek me wel eens een grappige ervaring. Ook dat wachten we dus maar gewoon ff af. Tab, ik zal je een bericht sturen als er nog iets van komt :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Okt 2013 12:33

Re: Datetopic

Maar idd Bliss, dat moet je gewoon doen voor de lol en voor je date-ervaring. Niet te veel van verwachten en aangezien je niet echt weet wie het is, kan je ook niet enorm zenuwachtig worden hopelijk.
Die van tinder is vast aan het uitslapen :)
Ik heb echt 1 heel leuk gesprek op tinder en hadden afgesproken als we het beide na 5 dagen nog leuk vonden om met elkaar te chatten, we dan gingen appen. Ben ik totaal niet gewend dat rustig aandoen en dan stap voor stap. Maar hij is echt meer uit op een leuk gesprek en een maatje vinden, dan snel iets scoren. Ook weer eens een andere ervaring voor mij. Nu kom ik er dus achter hoe dat een beetje gaat als je online gaat date. Sloom! Haha. Gelukkig zit ik toch wat weken in het buitenland. Kunnen we dan gewoon blijven appen denk.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers