Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


National Glamour Day

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 01 Apr 2017 08:05

National Glamour Day

Er was hier toch elk jaar een topic van? Oeioei..

Wat gaan jullie kopen dit jaar? Of laat zien wat je gekocht hebt..

Ik stopte de afgelopen jaren steeds online en nu heb ik zin om even echt te gaan winkelen, maar mijn vraag is: is de glamour vandaag nog makkelijk te krijgen of is die al uitverkocht? Of hoe was dat andere jaren?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Apr 2017 08:30

Re: National Glamour Day

Ik had die Glamour dus gekocht maar dat was niet nodig...
Alle winkels gaven gewoon iedereen die 20% korting.
04-2014
10-2015
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Apr 2017 11:01

Re: National Glamour Day

Ik heb een bh besteld bij hunkemoller, verder niets denk ik. Online krijg je overal wel korting. Ik ben bij de WE geweest en daar had je wel het boekje nodig.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 02 Apr 2017 19:56

Re: National Glamour Day

bij de WE broeken voor mn dochter
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Apr 2017 20:45

Re: National Glamour Day

Ik heb een vestje en 2 jurkjes gekocht bij de Only. Hoorde pas gister dat het glamourday was. Had net van de week al een nieuwe broek en vest gekocht.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers