Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

<<

Anoniem204

Bericht 31 Mrt 2017 21:02

Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Im wil deze tankini kopen. Op het plaatje vind ik hem niet heel erg mooi ofzo maar in het echt wel. Er zit een hele goede onzichtbare bh in verwerkt waardoor ik heel erg veel steun heb. Nou mijn dilemm !

Ik heb besteld een 75F en een 70G
De cups zijn dus exact hetzelfde alleen de omvang is dan een maatje kleiner.

75F zit erg mooi en gewoon goed echter wil ik nog wel wat kilos kwijt waardoor hij nog losser gaat zitten. De cups zitten perfect als ik hem op het strakste gaatje doe. Als ik dus nog afval zal ik een haakje bij moeten laten zetten.
Het lijfje valt losjes om mijn lichaam heen waardoor hij niet heel erg tekent en gewoon mooi zit. Als ik nog een kilo of 7 afval zal hij steeds losser gaan zitten.

70G de cups zitten exact hetzelfde alleen de bandjes achter zijn wat korter waardoor hij op het strakste haakje goed zit (hoort eigenlijk) alleen het lijfje zit echt net passend om mijn lichaam heen waardoor hij gewoon wel wat tekent zeg maar bij mijn vetjes en die zie je dan. Het corrigerende is dan weg.

De 70G gaat wel net zeg maar maar de 75F zit mooier omdat hij ruimer zit maar ik wil dus nog zeker een kilo of 7 afvallen en dat gaat vast lukken als ik er helemaal voor ga.

Nu twijfel ik heel erg welke ik ga houden !!

Iemand advies misschien ? Het gaat om deze:
http://www.annadiva.nl/badmode/tankini/ ... black.html
Bij het model zit hij natuurlijk perfect haha bij mij niet !
Groetjes Merlin
<<

anoniem203

Bericht 31 Mrt 2017 21:19

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Als je zeker weet dat je nog verder gaat afvallen dan zou ik voor de 70G gaan.

Ik heb toevallig deze week ook een nieuwe gekocht en die zit achter bij mijn rug ook net iets te strak. Maar ook ik wil nog een aantal kilo's kwijt. Voor de rest zit ie perfect. Ik heb deze (ik vind alleen de touwtjes aan de zijkant niet fijn maar daar moet ik nog iets mee verzinnen) :

Afbeelding

Hier is ook nog eens een minimizertankini. Ik heb cup D/E en in deze tankini zit het allemaal goed bedekt zeg maar ;)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 01 Apr 2017 02:38

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ik heb wel eens een artikel gelezen dat dat de nr 1 reden is van miskopen: iets te klein kopen met het idee van afvallen. Zou m dus lekker kopen in de maat die nu goed zit, daar voel je je zo te lezen het lekkerste in.

óf als je nog tijd hebt en m toch pas over paar maanden gaat dragen, kun je ook nog een tijdje wachten met kopen/ bestellen. Gewoon beide retourneren dus. Dan kun je tegen die tijd weer opnieuw bestellen en passen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Apr 2017 06:30

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Je geeft aan dat je eentje nu past op het strakste haakje, maar je moet altijd passen met de grootste stand. De stof rekt uit en dan kan je nog schuiven in de maat met de haakjes.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Apr 2017 09:08

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Eens met Sophie. Ik zou degene kopen die nu goed zit. Je kunt wel zeggen dat je wilt afvallen, maar wie zegt dat dat ook lukt. En als het lukt, wie zegt dan dat die andere dan ook mooi zit. Lijkt me zonde als je straks daardoor, om wat voor reden dan ook, met een niet goed zittende tankini zit. En idd, als je hem nog lang niet nodig hebt kun je er ook nog voor kiezen om te wachten, dan weet je zeker of je bent afgevallen.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Apr 2017 13:39

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ik zou hem ook in de maat kopen.die nu goed is.
Wat een prachtige tankini trouwens.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem244

Bericht 01 Apr 2017 14:17

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Wauw mooie tankini en met cups... dat vind ik wel altijd prettiger.

Ik zou eerder anders wachten met bestellen van de juiste maat tot je die 7 kilo kwijt ben... of je moet het per direct nodig hebben.
Vind de tankini iets te duur om nu de maat te kopen die goed zit maar ook te duur om alvast op de gok een maatje kleiner te kopen
<<

anoniem203

Bericht 01 Apr 2017 14:22

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ik zie nu idd dat ie best prijzig is. Voor dat bedrag zou ik dan ook nog even wachten met bestellen. Die van mij is maar 27 euro dus dat is nog wel de gok waard en ik moest echt een nieuwe omdat mijn vorige door het bubbelbad te dun is geworden en helemaal is uitgerekt. Ik zwem iedere week dus ik moest echt dezelfde week nog een nieuwe.
<<

Anoniem204

Bericht 01 Apr 2017 15:57

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ik stuur ze alle 2 retour omdat ik zo erg twijfel. Ik moet ook per direct iets hebben omdat ik vanaf volgende week 2 keer per week wil gaan zwemmen.

Nu heb ik dit badpak besteld bog geen idee dus of het was is:
http://www.annadiva.nl/fantasie-montrea ... 0wodTe8BkQ

Misschien past dit iets meer bij bij en valleen mijn vetjes minder op.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Apr 2017 16:44

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ava waar is die van jou van?? Ook erg leuk!
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 01 Apr 2017 18:18

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Annemie volgens mij van bronprix

Ik zou iets nemen wat gewoon goed past merlin
<<

anoniem203

Bericht 02 Apr 2017 15:11

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Annemie schreef:Ava waar is die van jou van?? Ook erg leuk!


Bonprix idd.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Apr 2017 15:17

Re: Koop je deze tankini nauwsluitend of ruimer ?

Ik zou in dit geval voor de 70G gaan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers