Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


April doet wat 'ie wil!

<<

Geel

Bericht 31 Mrt 2017 10:04

Re: April doet wat 'ie wil!

Oe, da's leuk, shoppen voor iets concreets. Hoop dat je iets moois vindt! En ik hoop dat je snel beter bent.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 31 Mrt 2017 10:06

Re: April doet wat 'ie wil!

Leuk topic!

Ehmmm even denken.

- Ik hoop verder te klussen in ons huisje. Heeft even stilgelegen sinds we (terug) verhuisd zijn omdat ik zo op was. Nu het weer beter weer wordt heb ik er weer energie voor. De tegelzetter komt na Pasen in de overloop portugese tegeltjes leggen.

- mijn fotografie-seizoen is weer begonnen dus ik hoop in april weer wat te verdienen en lekker op pad te zijn

- veel leuke dingen doen met vriend en de tweeling

- misschien nog een midweekje op vakantie al kan dat ook mei worden.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 31 Mrt 2017 10:12

Re: April doet wat 'ie wil!

Leuk topic inderdaad!

Het enige wat ik voor April op de planning heb staan is bevallen. Het idee dat het deze maand gaat gebeuren vind ik echt heel bijzonder.
Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar aanstaande maandag, dan gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden.

Zullen we wel afspreken dat jij eerst gaat bevallen Marin? Anders dring ik zo voor! ;)
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mrt 2017 10:16

Re: April doet wat 'ie wil!

Saga schreef:

Zullen we wel afspreken dat jij eerst gaat bevallen Marin? Anders dring ik zo voor! ;)


Haha we gaan het nog meemaken! De kans begint best aannemelijk te worden, als jij maandag te horen krijgt of en wanneer je ingeleid gaat worden en ik tot de 12e door kan lopen. Maar dat zien we wel, wie weet wordt het wel dezelfde dag joh! Spannend..... Iig eindelijk weer wat babies in het lente topic :)

Fijne dingen Charles, lekker weer vol goede moed aan de slag op alle vlakken!

Beterschap Scandic! hopelijk toch een leuk en rustig weekendje!
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 31 Mrt 2017 10:20

Re: April doet wat 'ie wil!

Charles, waar en hoe heb je dat met die tegeltjes geregeld? Ik moet dat ook, maar ben er zo slecht in om dat soort dingen te regelen, ik weet nooit hoe ik moet beginnen. :palm:
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 31 Mrt 2017 10:23

Re: April doet wat 'ie wil!

Geel schreef:Charles, waar en hoe heb je dat met die tegeltjes geregeld? Ik moet dat ook, maar ben er zo slecht in om dat soort dingen te regelen, ik weet nooit hoe ik moet beginnen. :palm:


Ik ook hahaha! Ik wilde eerst die tegeltjes kopen maar toen bleek ze besteld moeten worden inclusief 10 weken levertijd. Ik heb ze gewoon besteld bij een bouwmarkt.

Daarna heb ik via werkspot een tegelzetter gezocht en twee langs laten komen en de goedkoopste de opdracht gegeven. Die neemt zelf lijm mee en shit (weet ik veel wat ie nodig heeft). Werkspot is voor mij echt een uitkomst. Bijvoorbeeld toen ik stopcontacten geinstalleerd moest hebben. Op wat zoek je dan? Stopcontact- installeerder? serieus, wie doet zoiets.

Ok uiteindelijk heeft mijn vriend het gedaan. Weet je...ik ben gewoon TEGEN emancipatie en vind dat er een boekje moet komen met daarin welke meneer welke klusjes doet en hoe dat beroep dan heet.

En dat vroeg je allemaal niet :smile: .
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 31 Mrt 2017 11:56

Re: April doet wat 'ie wil!

Het gaat een mooie maand worden, dat kan niet anders.
Eerst de hele familie hier voor een paasbrunch.
En op 23 april wordt onze dochter 1 jaar.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 31 Mrt 2017 13:42

Re: April doet wat 'ie wil!p

Spannend al die kindjes op komst! En leuk die eerste verjaardagen al weer, vond ik toch ook wel een bijzonder moment.

April wordt als het goed is een relaxte maand, ik mag maar halve dagen werken en tweede paasdag en Koningsdag vallen al af, dus maar 10 halve werkdagen voor mij deze maand, ook hebben we onze weekenden een beetje leeg gelaten, alleen de verjaardag van mijn schoonzus, heerlijk relaxt dus. Ik hoop op mooi weer en veel uren in het park/ de speeltuin!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 31 Mrt 2017 13:50

Re: April doet wat 'ie wil!

Oeh spannend voor jou Marin. Wie weet wordt het toch nog een maartbaby als 'ie vandaag geboren wordt.
En anders is april ook een hele mooie maand!
Laatst gewijzigd door Believe op 12 Mei 2017 13:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem250

Bericht 31 Mrt 2017 14:22

Re: April doet wat 'ie wil!

Een aprilbaby is wel erg leuk natuurlijk. Ik vind april een fijne lentemaand. Ik vind Pasen een fijn feest wn Koningsdag vind ik gezellig. Ik heb veel verjaardagen in het vooruitzicht. Een aantal vrije dagen. En hopelijk krijgen we veel lentezon. Kom maar door april. Ik ben blij dat je er weer bent!
<<

Anoniem250

Bericht 31 Mrt 2017 14:23

Re: April doet wat 'ie wil!

Oh en misschien koop ik in april een huis. Dat is ook heel wat natuurlijk.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 31 Mrt 2017 14:25

Re: April doet wat 'ie wil!

April is voor ons ook een leuke maand. 4 april is onze dochter jarig, ik ben jarig, onze tuin wordt helemaal vernieuwd (tegels, kunstgras en beplanting, Koningsdag en op vakantie!

Succes met de laatste loodjes Marin. Voor het mentale stuk van overtijd lopen vond ik pittig.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 31 Mrt 2017 15:30

Re: April doet wat 'ie wil!

Hg; spannend een huis kopen. Al iets op het oog of nog druk op zoek?
Marin, heb je zelf al een gevoel bij een datum? Succes iig met de bevalling!
Anansi, leuk de verjaardag van je dochter, veel plezier!

Wij hebben een druk begin van april. Morgen doen we een dagje ponypark slagharen met de familie. Zondag gaan we uit eten met familie. En maandag gaan man en ik smorgens nog even werken en savonds vertrekken we naar IJsland voor een week. Dus superspannend!
Daarnaast ben ik 2 weken geleden begonnen bij mn nieuwr werk en moet ik na de vakantie nog 1 week naar deze locatie om ingewerkt te worden en ga ik de week erop naar mn vaste locatie. Dus weer even spannend en opnieuw wennen.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 31 Mrt 2017 15:56

Re: April doet wat 'ie wil!

Zo spannend Marin! En leuk topic!

Ik heb de eerste twee weken van april vakantie (zo voelt het nu eindelijk) want half april start ik met mn nieuwe baan!
Daarvoor ga ik naar Paaspop, we hebben een aantal wedstrijden van turnen, concerten, stapavondjes, Koningsdag natuurlijk. Leuke en spannende maand dus!
<<

Anoniem221

Bericht 31 Mrt 2017 16:09

Re: April doet wat 'ie wil!

Als je aankomende maand niet bevalt, dan gaat er iets heel erg mis, Marin. Sorry, ik moest even lachen om de woorden 'Ik hoop een baby te krijgen'. :)

Deze maand hoop ik dat het tijd is voor een nieuwe baan. Hopen we de jurk te kunnen bestellen. De zaal te reserveren. De kaarten op de bus te kunnen doen. En verder gewoon lekker leven.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 31 Mrt 2017 19:07

Re: April doet wat 'ie wil!

April en mei zijn denk ik wel mijn lievelingsmaanden. Het wordt lekkerder weer, maar nog niet snoei-heet en de natuur wordt weer wakker. Heerlijk!

Deze maand is mijn man jarig (morgen!), hebben we de 20 weken echo op de planning staan en gaan we een kleine week naar Qatar op vakantie (laatste vakantie samen).
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2017 19:23

Re: April doet wat 'ie wil!

Ik hoop wat rust te vinden in April :)
De combinatie van mooier weer en langere dagen heeft hopelijk invloed op mijn gemoedsrust. Ook heb ik een aantal leuke dingen op de planning staan, en is het voornemen om vanaf deze maand niks tegen mijn zin in te doen. Uiteraard wat moet dat moet, maar dingen als verjaardag e.d sla ik over als ik er geen zin in heb. Best wel spannend aangezien ik jaren alles heb gedaan omdat ik dacht dat het van me verwacht werd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 31 Mrt 2017 19:49

Re: April doet wat 'ie wil!

Echt een lentemaand dit, heerlijke plannen!

Mijn maand is niet barstensvol grpland, maar er staan wel wat dingetjes in het verschiet.

Allereerst tel ik af tot mijn verlof, nu nog drie weken werken.
Een hightea met moeder, zus en familievriendin
Een vrijgezellenfeest

Verder babywasjes, babyklusjes en de pootjes omhoog!
L2014 & H2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Mrt 2017 20:15

Re: April doet wat 'ie wil!

Ooh Marin, ik dacht echt dat dit de geboorteaankondiging was van jullie zoon! :smile: Ik ben echt heel benieuwd wanneer hij komt. Het is mijn belangrijkste forumcheck momenteel :).

Bazinga, gewoon alweer een jaar! Wat gaat het hard hè?

De rest heb ik niet allemaal onthouden, heb wat teveel wijntjes

In ieder geval, april. Ik ben nu een weekendje weg met vriendinnen. Nu al heel geslaagd.

5 april zou mijn moeder 62 jaar zij geworden dus dat wordt een vreemde en beladen dag. Aanstaande zondag 'vieren' we dit met de mensen die in de periode rondom haar overlijden heel dicht bij ons stonden.

27 april vier ik traditiegetrouw Koningsdag met mijn vriendinnen. Wijn, borrels en gezelligheid!

En 28 april wordt onze zoon alweer twee. Twee!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Mrt 2017 20:20

Re: April doet wat 'ie wil!

April is de maand waarin ik 30 word!
Had het niet verwacht, maar vind het stiekem toch wel een dingetje hoor, haha, geen twintiger meer zijn!
Mijn man is 2 dagen na mij jarig, dus dat gaan we natuurlijk wel even vieren.

Verder niet echt plannen nog komende maand. Een positieve zwangerschapstest zou wel leuk zijn, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 31 Mrt 2017 20:24

Re: April doet wat 'ie wil!

Deze maand is vakantiemaand voor ons. Volgend weekend gaan we met vrienden naar Drenthe en de laatste week gaan we met mijn gezin een week naar Griekenland. Ontzettend veel zin in allebei!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 31 Mrt 2017 20:37

Re: April doet wat 'ie wil!

Wij hebben in april vooral leuke dingen voor de boeg:
Eerst schoonvader die 65 wordt. Daarvan hebben we de 9e een feestje.
Dan de 11e wordt ook onze zoon alweer 1 jaar! Dit vieren we de 15e.

Minder leuk:
Bij de oudste gaan ze de 13e zijn neusamandel eruit halen en buisjes plaatsen. Maar hopelijk brengt dat daarna alleen maar positieve dingen met zich mee.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2017 20:59

Re: April doet wat 'ie wil!

Leuke dingen hebben de meesten.

Wij gaan het laatste weekend met vakantie naar Italië.
Voor de rest met vrienden afgesproken.
2014 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 31 Mrt 2017 21:29

Re: April doet wat 'ie wil!

Hee wat lief Marin, thanks! Morgen inderdaad feest, haha :) We gaan lekker uit eten en blijven dan een nachtje slapen in een hotel. Vet spannend want m'n moeder gaat dus een nachtje op onze kleine beer passen. Komt vast goed!
Verder deze maand op de planning: een concert van m'n orkest, de verjaardag van T. van Bazzie, een popquiz, veel genieten van hopelijk mooi weer maar sowieso van m'n zoontje en we willen een overkapping bouwen in de tuin. En natuurlijk Pasen en Koningsdag enzo. Leuk!

♥♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 01 Apr 2017 09:29

Re: April doet wat 'ie wil!

Gaat echt zo snel.
Verjaardag van mijn zoon is al weer een maand geleden.
En nu april.
Fijn dat het weer mooi weer is. In houd van de lente. Lekker in de tuin en naar buiten met de kinderen.
De camping waar mijn ouders altijd staan is weer open dit weekend. Dan zijn mijn ouders in de weekenden en vakanties weer wat dichterbij. Heel fijn.
Verder pasen, dan hebben we nog geen plannen. En de laatste week van april heeft mijn dochter vakantie en is het Koningsdag.
2012
2016
2020

Instagram
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers