Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 29 Mrt 2017 17:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh gadver Carrie! Daar word ik ook altijd zo naar van. Hoe kun je?!?!

Ik werd net gebeld door mijn vader, vet schattig, ik ga vrijdag wat eten en drinken in de stad en ga met de Diets, maar mag van hem niet alleen helemaal naar huis fietsen. Dus of ik al een slaapplek had geregeld, want anders kon ik hem gewoon bellen als ik naar huis wil. En ook als ik toch niet zo lekker kan slapen daar, dan komt ie mij ook halen. Echt te schattig! Let wel; ik ben 34 en woon al 14 jaar niet meer thuis. :-)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Mrt 2017 17:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaahh Fiwen, het klinkt echt heel zielig allemaal. Maar lekker even verwennen.

Oeh Janne, dat klinkt heel schattig maar ik zou daar echt super kriegel van worden.
30-04-2017
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 29 Mrt 2017 18:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahaha nee joh Kees. Het is echt heel lief bedoeld. Komt omdat ik had verteld dat ik vorige week 's nachts alleen naar huis moest vanuit de stad (Dat is trouwens 40 min fietsen naar mijn huis donkere wijken, onder donkere bruggen door en een heel lang stuk langs het kanaal.) en ik vond dat heel eng. En nadat mijn ouders Opsporing verzocht hadden zitten kijken gingen ze van alles denken.
<<

Anoniem316

Bericht 29 Mrt 2017 19:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah lief Janne. Dat zou mijn vader inderdaad ook wel doen haha.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Mrt 2017 19:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat lief van je vader Janne.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Mrt 2017 19:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah kijk, daar zit dan het verschil in. Voor mij is het hooguit 20min fietsen door de bebouwde kom en ik vind dat niet eng.
Dus in dat geval ; super lief Janne!
30-04-2017
<<

Anoniem192

Bericht 29 Mrt 2017 20:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb mijn bilspier verrekt op het werk en heb echt pijn, niet normaal...
<<

Anoniem278

Bericht 29 Mrt 2017 20:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat sneu, Fiwen! Beterschap

Superlief, Janne! Echt fijn dat iemand om je veiligheid denkt.

Dat klinkt pijnlijk, Pippa. Kun je een beetje ontspannen in bad ofzo?
<<

Anoniem192

Bericht 29 Mrt 2017 20:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zelfs zitten doet pijn, hang half onderuit nu haha.. moet toevallig morgen naar fysio voor rug, misschien weet hij nog een oplossing, dit is gewoon hel. En niet gewoon spierpijn ofzo, maar echt pijn, met lopen en bukken & was alleen dus moest gewoon doorwerken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 29 Mrt 2017 20:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte, Pippa!

Ik wil kwijt dat ik nu net muggenbult 4 (!!) heb ontdekt.. Gaat een leuk jaar worden als het nu al zo snel gaat :(
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 29 Mrt 2017 20:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fiwen, ik kan me onwijs goed voorstellen hoe het voor jou en J. moet zijn. Hopelijk hebben jullie een goede nacht vannacht en is het ergste allemaal gauw voorbij.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mrt 2017 21:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Carrie schreef:Ik lees net iets zo afschuwelijks online, over Dr. Phil die een netwerk van kinder.pe.dof.ilie heeft ontmaskerd. In spoiler geplaatst want kan me voorstellen dat niet iedereen het wil lezen. Ben er helemaal naar van en van slag en letterlijk misselijk.

Spoiler: weergeven
Dr. Phil heeft dus iemand in zijn show die sinds haar geboorte wordt misbruikt door allerlei hoge pieten. Ze is er speciaal voor ‘gemaakt’ en zegt “nog voor ik kon praten gebeurde het al en was ik eraan gewend”. En dat er dus een heel netwerk is Amerika die haar en andere kinderen inhuurden. Echt de hoogste elite, en zij heeft 3 kinderen gekregen die daar ook weer voor zijn gebruikt. Wat is dat voor afschuwelijks! De uitzending is ook te zien bij de link die ik vond, ga ik vanavond (denk ik) kijken. http://thefreethoughtproject.com/elite- ... d-dr-phil/ Natuurlijk natuurlijk hoop ik dat het niet waar is. Maar het lijkt er wel op. Dit soort afschuwelijke dingen gebeuren in de wereld :(


Vind het wel heel vreemd dat RTL Dr. Phill ineens niet meer uitzend.


Hè wat enorm akelig!

Had deze week al gehoord dat rtl stopte met dr phil. Niet tof.
<<

Anoniem192

Bericht 29 Mrt 2017 21:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Suus, wat fijn dat je vader alweer thuis is!
Fiwen, arme schat. Hoe is het nu met haar?
Carrie, o wat verschrikkelijk, kan daar echt naar van worden.
Janne, wel lief van je vader, dat zou mijn vader ook nog doen denk ik hahaha.
<<

Anoniem187

Bericht 29 Mrt 2017 21:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Even een ego-bericht zonder op anderen te reagerej:
*
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 11 Apr 2017 14:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem192

Bericht 29 Mrt 2017 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

O oeps Serendipity, dat is wel even schrikken. Is het stoppen met roken nu dus wel helemaal gelukt?
<<

Anoniem187

Bericht 29 Mrt 2017 21:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja, dat is gelukkig gelukt, al een jaar inmiddels. En ik mis het nog steeds! Hoezo verslaafd?! Haha. Ik was vanochtend zelfs in staat om weer te beginnen, zodat ik wat makkelijker de eerste kilo's af zou vallen. Maar dat gaan we dus niet doen.
<<

Anoniem221

Bericht 29 Mrt 2017 22:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

10 kg 'valt mee' toch? Mijn moeder groeide 30 kg en, in tegenstelling tot jou, was zij al vrij zwaar. Toen ze in de middag, in het weekend, begon met broodjes frikandel, dat wat ze normaal niet zou overwegen voor een middag, wist ik genoeg. Ze is nu ruim drie jaar gestopt, ook weer bijna op haar oude gewicht en mist het roken alles behalve. Dus je moet maar zo denken, er is nog hoop. :) Maar ik doe het je nog even niet na. Ook al wil ik dolgraag.

Wij hebben vanavond een zaal voor de bruiloft bekeken. Het zag er, in tegenstelling tot wat ik dacht, zeer sfeervol uit. We hebben alles besproken en tips aanvaard en maandag krijgen we een offerte. Gelukkig hebben we geen populaire dag. Hij had al bijna iemand dubbel geboekt op 8 september, en las ook een forummer die op 8 september gaat trouwen, maar wij hebben Prinsjesdag gekozen. En dat was niet eens bewust, maar wel om de datum natuurlijk. Jammer dat het op dinsdag valt. Iedereen ook snel weer thuis. :smile:
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 30 Mrt 2017 05:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat knap dat je gestopt bent Serendipity maar snap heel goed dat je schrok en baalt van de kgs die er nu aan zijn. Maar ook dat komt vast wel goed uiteindelijk.

Fijn dat de trouwlocatie zo leuk was Fedora en grappig dat die datum ondanks dat het een dinsdag is zo populair is.

Met J lijkt het heel goed te gaan. Gisteravond om 9 uur werd ze wakker van de honger en heeft ze een broodje gegeten. Ze heeft totaal geen pijn gelukkig, en het is normaal echt een miepke :wink:
Uiteindelijk is ze rond 10 uur weer in slaap gevallen en nu slaapt ze nog.
Ik heb gister nog even met haar gepraat over hoe het gegaan was en ze kan zich gelukkig niks herinneren van het in paniek wakker worden. In haar beleving werd ze rustig op mijn schoot wakker, dus daar ben ik heel blij om. Nu ik dat beeld nog even verwerken, merk dat ik het toch echt wel heel heftig vond allemaal.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 30 Mrt 2017 06:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fiwen schreef:Wat knap dat je gestopt bent Serendipity maar snap heel goed dat je schrok en baalt van de kgs die er nu aan zijn. Maar ook dat komt vast wel goed uiteindelijk.

Fijn dat de trouwlocatie zo leuk was Fedora en grappig dat die datum ondanks dat het een dinsdag is zo populair is.

Met J lijkt het heel goed te gaan. Gisteravond om 9 uur werd ze wakker van de honger en heeft ze een broodje gegeten. Ze heeft totaal geen pijn gelukkig, en het is normaal echt een miepke :wink:
Uiteindelijk is ze rond 10 uur weer in slaap gevallen en nu slaapt ze nog.
Ik heb gister nog even met haar gepraat over hoe het gegaan was en ze kan zich gelukkig niks herinneren van het in paniek wakker worden. In haar beleving werd ze rustig op mijn schoot wakker, dus daar ben ik heel blij om. Nu ik dat beeld nog even verwerken, merk dat ik het toch echt wel heel heftig vond allemaal.


Mijn dochter heeft precies hetzelfde gehad afgelopen vrijdag. Volgende dag had ze nergens meer last van maar ik zie nog steeds dat beeld voor me dat ze in paniek wakker werd. Fijn dat het bij jullie ook zo goed gegaan is en je dochter geen last meer heeft.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem278

Bericht 30 Mrt 2017 06:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

De voorvechtster van het semicolon project is overleden. Ik weet dat het een onbekende is, maar ik vind het zó erg.
Wellicht kent niemand van jullie haar maar ze is echt een groot voorbeeld voor mij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Semicolon
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Mrt 2017 07:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat verdrietig Quizzle. Toch een beetje gecondoleerd dan :(

Ik wil even kwijt dat vandaag vriend weer thuis komt. Yes! Vannacht was een mooie afsluiter van het alleen doen: T werd gisteravond ziek. Hoge koorts, en de halve nacht niet geslapen. Ik dus ook niet. Gelukkig bleef mijn zusje logeren en konden we afwisselen. Om 4u hoorde ik haar hem bij haar in bed nemen. Vet schattig. T vindt dat niet vaak zomaar goed, maar bij haar wel. Lief :) En nu ben ik HEEL MOE! Proberen even een dagje werken op halve kracht, en dan naar huis naar vriend!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 30 Mrt 2017 07:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah arme T.
En arme jij met zo weinig slaap. Fijn dat je vriend vandaag weer thuiskomt. Is het je meegevallen, al die dagen alleen met T?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 30 Mrt 2017 07:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn Fiwen!
<<

Anoniem210

Bericht 30 Mrt 2017 09:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Arme T. Maar wat fijn dat je zusje er was zodat jullie samen voor hem konden zorgen. En nog veel fijner dat je vriend vandaag weer komt. Hoelang is hij weg geweest?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Mrt 2017 09:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat er vandaag een pakketje komt met mijn mogelijke trouwjurk :) Ik hoef geen hele dure jurk dus heb online iets besteld bij Zalando, een galajurk die net een trouwjurk is. Ben benieuwd!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers