Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone inruilen bij Apple store

<<

Elle123

Bericht 29 Mrt 2017 11:04

iPhone inruilen bij Apple store

Ik heb een iPhone 6, hij is nu 2,5 jaar oud. Alles werkt nog prima en omdat er altijd bescherming om heeft gezeten ziet hij er nog als nieuw uit. Alleen die batterij... Laatst ging ik naar Breda en tijdens de reis (kwartier auto, uur trein) en weinig gebruik, was de batterij bij aankomst nog maar voor 50% vol. Ik moest die dag een aantal activiteiten doen waarbij ik foto's moest maken voor social media, dus een paar uur later was hij weer leeg.
Ik kan dus nergens naartoe zonder extra accu. Op kantoor ligt hij gewoon de halve dag aan de lader dus dan is het niet erg. Maar als ik bv onverwacht Maps nodig heb, is die batterij meteen weer leeg. Plus het geheugen (16GB) is continu vol. Dus ik ben steeds app gesprekken, foto's en apps aan het verwijderen.

Lang verhaal kort: ik heb eigenlijk een nieuwe nodig. Ik widle wachten op de iPhone 8, maar die is uitgesteld. Dus nu dacht ik dan maar een iPhone 7 aan te schaffen. Ik heb een sim only abonnement (tot oktober), dus het liefst koop ik hem los. Nou hoorde ik dat je je oude toestel kunt inruilen bij de apple store en dan korting krijgt op een nieuwe.
is die korting een beetje te doen? Of heb je het dan over 100 euro?

En wie is ook van iPhone 6 naar 7 gegaan en zit er verschil in de toestellen? Het voelt een beetje alsof ik veel geld uitgeef aan precise hetzelfde toestel namelijk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mrt 2017 11:08

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Ik zit met een soort van zelfde verhaal maar dan dat mijn 6S aan diggelen is gevallen maar dusdanig dat hij ook licht verbogen is dus een nieuw beeldscherm kan niet. Ik wil ook graag wachten op de 8, maar heb niks vernomen over een uitstel eigenlijk. Maar ik heb contact gezocht met de Applestore, en daar zeiden ze dat ik in aanmerking kwam voor een refurbished. Dat zou 333 euro gaan kosten. Ik ben ook naar een Apple Premium store geweest en daar was het 399 euro. Nogal een verschil dus.

Wel zeiden ze tegen mij dat ik echt naar A'dam moest en daar dan eerst een afspraak moest maken. Dus dat is het advies dat ik heb gekregen.

Hoe zit het met dat uitstel van de 8? Ik twijfel namelijk of ik 333 euro nu wil uitgeven en dan in oktober nog een keer bijbetalen voor de 8 of dat ik maar gewoon ga wachten en al die tijd met een verrot scherm het ga doen. De rest van mijn telefoon is dus nog hartstikke goed. Ruilen? ;-)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mrt 2017 11:14

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Oh en waarom ik echt op de 8 wil wachten is omdat ik de 7 heb gezien bij mijn moeder (en in de winkel) en ik het idee had precies hetzelfde toestel in mijn handen te hebben. Ok, behalve de homeknop dan die je dus niet meer hoeft in te drukken, maar verder merkte ik geen verschil. Nu heb ik ook wel de 6S en niet de 6 maar toch.
<<

Elle123

Bericht 29 Mrt 2017 12:11

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Ja precies, die van mijn vriend was ook verbogen en hij heeft nu een 7. Ik zie geen verschil (behalve dat de camera iets anders zit en de hoesjes dus niet meer passen, en je geen jack aansluiting meer hebt). Zou jij niet gestoord worden van een telefoon die je elk uur moest opladen?

Hier staat dat de iPhone 8 wel in september wordt uitgebracht, maar dan in zeer beperkte oplage.
http://www.iculture.nl/nieuws/iphone-8- ... te-oplage/

Wat een verschil inderdaad bij de Apple store en Apple premium store!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Mrt 2017 13:25

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Mijn hoop is echt op oktober. Dat mag van mij. Ik hoop oprecht dat mijn geweldige mooie beeldscherm het tot die tijd volhoudt. als ik langer dan een jaar oid zou moeten, dan zou ik ook die 333 euro betalen maar ik vind nu én 333 euro én in oktober bijbetalen voor de 8 gewoon echt net too much.

Jawel, ik denk ook wel dat ik gestoord daarvan zou worden! Maar ik word ook lichtelijk gestoord van dat ik mijn beeldscherm zo naar de mallemoer heb geholpen!
<<

Anoniem237

Bericht 29 Mrt 2017 14:47

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Elle123 schreef:de camera iets anders zit en de hoesjes dus niet meer passen, en je geen jack aansluiting meer hebt). !

Ik heb hetzelfde hoesje om mijn 7 als die ik om mijn 6 en 6S had. Past perfect.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Mrt 2017 15:21

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Nou mijn hoesjes van de 6 passen echt niet op de 7. De 7 is ietsje groter en de hoesjes van de 6 vallen over de camera van de 7. Op de 7 zit ook 3D weergave. Maar dat is het dan wel denk ik. Wel is de 7 weer veel sneller dan de 6.
D. 💙14-01-2019💙
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Mrt 2017 15:23

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Deze mail kreeg ik trouwens afgelopen week. https://www.apple.com/nl/iphone/trade-u ... 7462&sr=em
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem192

Bericht 29 Mrt 2017 16:16

Re: iPhone inruilen bij Apple store

O dat heb ik dus ook met mijn batterij, zo vervelend...
<<

Anoniem237

Bericht 29 Mrt 2017 21:16

Re: iPhone inruilen bij Apple store

De 7 is ook spat- en waterbestendig. Ik vind dat best een groot verschil.

http://www.apple.com/nl/iphone-7/
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 30 Mrt 2017 13:33

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Mijn man heeft toen ( wel van een ouder model Iphone) de batterij vervangen, hij is ook een totale leek maar er staan heel veel filmpjes op Youtube hoe je dat kan doen en was uiteindelijk zo gepiept, ik geloof dat die nieuwe batterij minder dan 30euro kostte ( met van die speciale schroevendraaiers er bij) en de telefoon is daarna denk ik nog wel 1.5 jaar mee gegaan. Zoiets zou je ook nog kunnen toen ter overbrugging tot de 8 er is, je garantie e.d. ben je dan wel kwijt maar dat lijkt me geen ramp bij een toestel wat al 2.5jaar oud is.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 30 Mrt 2017 17:27

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Ooh, dat had ik bij de 5. Dramaaa! Continue dat stomme ding aan de lader.

Maar waarom geen batterij laten vervangen bij een IPhone Repair Service punt ergens? Kost heeeeerl wat stukken minder. Voor de 5 zou dit maar 35 euries kosten, maar kreeg toen een nieuwe IPhone.
<<

Elle123

Bericht 01 Apr 2017 22:01

Re: iPhone inruilen bij Apple store

Dat is ook nog een idee. Ik wist niet dat dat kon (en dat het zo goedkoop was). Even naar informeren! Dan wacht ik geduldig op de 8 (terwijl ik dagelijks van alles wis omdat het geheugen steeds vol is, haha).

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers