Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mrt 2017 21:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Leuk dat het zo leuk was Fedora! Nu weet je iig iets beter wat je wilt. Je kunt natuurlijk altijd proberen nog wat af te vallen, je hebt een heel goed doel natuurlijk. Maar ik ben er ook van overtuigd dat er met wat voor figuur ook een jurk voor je is. Maar laat het allemaal eerst maar lekker bezinken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Mrt 2017 21:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

De jurk die het waarschijnlijk toch wel gaat worden is me op dit moment iets te klein en ik wil graag dat ik zoveel nog afval dat ze hem twee maten moet vermaken. Dan zit het wel goed, geloof ik. Maar echt nog even goed over nadenken. Het is geen pot pindakaas in de supermarkt. Moeder moest bij het zien van de jurk een traan laten en vriendin bleef maar roepen dat het prachtig stond. Ik zag alleen maar een jurk die te krap zat haha. Maar mam heeft de foto's doorgestuurd en het stond, ondanks dat hij te strak zat, goed. En dan kan het alleen maar beter gaan staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mrt 2017 21:30

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou dat klinkt wel veelbelovend hoor.
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 28 Mrt 2017 22:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn dat het zo leuk was Fedora! Maar ben je er echt te dik voor of is het je eetstoornis die spreekt?
<<

Anoniem221

Bericht 28 Mrt 2017 22:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Vooral in de laatste jurk was ik echt te dik. Daar moet je een goed figuur voor hebben en aangezien er stretch in zat, zag ik eruit als een goedgevulde bratwurst.

Dit en dan goed gevuld rondom buik en zelfs vet op de rug was zichtbaar. Echt heel erg lelijk.

Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 28 Mrt 2017 22:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Silly-One schreef:
Ik vind het zo lastig om alles financieel af te ronden met mijn ex. Meubels die we samen gekocht hebben en zo en dat gaan verrekenen. Doe ik het niet, dan lever ik er gewoon bijna 1500 op in in een half jaar tijd.
Ik heb natuurlijk een half jaar terug een hoop verkocht voor een appel en een ei en ik kan nu alles weer opnieuw gaan kopen. Dus ik lever er al financieel zoveel op in. Ik weet dus dat ik het niet moet doen.


Dat zijn inderdaad altijd lastige situaties. Ik heb zelf destijds ervoor gekozen om alles gewoon achter te laten en niet moeilijk te doen met verdelen etc. Maar het was wel mijn keuze om de relatie te verbreken. Ik weet niet hoe jullie situatie is en of je het financieel kunt dragen? Als je er financieel niet door in de problemen komt zou ik het er persoonlijk bij laten omdat het vaak alleen maar gezeik oplevert en hij er waarschijnlijk weinig aan kan doen dat jij het voor een habbekrats hebt verkocht. Ik vind 1500,- over 6 maanden niet belachelijk veel. Dat was je anders waarschijnlijk ook wel aan je huur kwijt geweest al die maanden als je niet was gaan samenwonen. Heb je nu anders niet de middelen om nieuwe spullen aan te schaffen dan zou ik wel het eea opeisen waar je gewoon echt niet zonder kunt (hetzij een financiele vergoeding of in materiële zin).
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Mrt 2017 08:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Chaos. Laten we zeggen dat het geld wat ik van hem krijg meer is dan wat er op mij spaarrekening staat. Volgend jaar moet ik 4000 collegegeld ophoesten dus wil wel een grotere buffer opbouwen
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem245

Bericht 29 Mrt 2017 09:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fedora, die laatste is wel een hele mooie jurk!

Ik wil kwijt dat ik benieuwd ben of Marin aan het bevallen is.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2017 09:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik lag vanacht aan je te denken SO. Heb je al een bed? Ik heb mijn oude bed nl nog. Matrassen heb ik helaas niet meer maar bed en lattenbodems wel.
30-04-2017
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 29 Mrt 2017 10:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Kira schreef:Fedora, die laatste is wel een hele mooie jurk!

Ik wil kwijt dat ik benieuwd ben of Marin aan het bevallen is.

Ik bedacht me hetzelfde vanochtend Kira, zou voor haar wel super zijn!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Mrt 2017 10:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aah lief! Maar nee, still here!
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Mrt 2017 10:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ha, ik was het ook aan het denken vandaag!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 29 Mrt 2017 10:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marin schreef:Aah lief! Maar nee, still here!

Het wordt nu wel spannend!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Mrt 2017 11:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Spannend Marin! Ik check stiekem steeds het forum of er al een topic over Marin-baby is! :smile:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Mrt 2017 11:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja, spannend Marin!

Ik wil even kwijt dat mijn vader weer thuis is! Hij mocht gistermiddag al naar huis, echt veel sneller dan verwacht. Hij heeft nog een lange weg te gaan, maar we hadden in ons hoofd toch wel dat het veel erger nog zou worden, maar dat is hem gelukkig bespaard gebleven :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 29 Mrt 2017 13:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah fijn Suus!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Mrt 2017 14:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik zit te wachten in de wachtkamer bij de tandarts terwijl J een kamer verder onder narcose wordt behandeld en ik zit totaal niet op m'n gemak. Ze is net op mijn schoot onder narcose gebracht en daarna moest ik weg. Ik kon wel janken. En nu moet ik nog meer dan een uur hier zitten met ijskoude trilhandjes, worden 60 hele lange minuten... :(
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem197

Bericht 29 Mrt 2017 15:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah fiwen toch. Wat lijkt mij dat een moeilijk moment. Waarom moet ze onder narcose? Sterkte het komend uur. Hopelijk gaat de tijd snel!
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Mrt 2017 15:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dank je wel, ze heeft o.a. een angststoornis waardoor ze extreem bang is van de tandarts. En helaas heeft ze de pech dat ze mijn slechte melkgebit heeft en we hebben het zo lang mogelijk uitgesteld maar nu zitten alle kiezen vol gaatjes en onder 1 kies zit een ontsteking. Behandelen met enkel verdoving was geen optie dus nu wordt alles in een keer gerepareerd en die kies met ontsteking wordt getrokken, rest van haar gebit wordt schoon gemaakt en alle zwakke plekjes worden preventief gemaakt zodat ze er hopelijk geen last meer van krijgt tot ze straks alles gewisseld heeft.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem278

Bericht 29 Mrt 2017 16:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ach het kleine wurmpje toch. Ik hoop dat het snel voorbij is, Fiwen, en dat ze dan met mama mee naar huis kan om daar lekker verwend te worden en met haar zusje samen te zijn.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2017 16:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaahh wat sneu Fiwen!

Fijn Saus!
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2017 16:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik lees net iets zo afschuwelijks online, over Dr. Phil die een netwerk van kinder.pe.dof.ilie heeft ontmaskerd. In spoiler geplaatst want kan me voorstellen dat niet iedereen het wil lezen. Ben er helemaal naar van en van slag en letterlijk misselijk.

Spoiler: weergeven
Dr. Phil heeft dus iemand in zijn show die sinds haar geboorte wordt misbruikt door allerlei hoge pieten. Ze is er speciaal voor ‘gemaakt’ en zegt “nog voor ik kon praten gebeurde het al en was ik eraan gewend”. En dat er dus een heel netwerk is Amerika die haar en andere kinderen inhuurden. Echt de hoogste elite, en zij heeft 3 kinderen gekregen die daar ook weer voor zijn gebruikt. Wat is dat voor afschuwelijks! De uitzending is ook te zien bij de link die ik vond, ga ik vanavond (denk ik) kijken. http://thefreethoughtproject.com/elite- ... d-dr-phil/ Natuurlijk natuurlijk hoop ik dat het niet waar is. Maar het lijkt er wel op. Dit soort afschuwelijke dingen gebeuren in de wereld :(


Vind het wel heel vreemd dat RTL Dr. Phill ineens niet meer uitzend.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 29 Mrt 2017 16:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah Fiwen, wat sneu! Hopelijk is ze klaar inmiddels.

Ik neem aan dat ik Saus ben :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2017 16:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Suus schreef:Ah Fiwen, wat sneu! Hopelijk is ze klaar inmiddels.

Ik neem aan dat ik Saus ben :smile:


Hahaah ja, autocorrect :laughcry:
30-04-2017
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Mrt 2017 18:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn sinds een half uurtje thuis. Al met al heeft het een half uur langer geduurd dan gepland omdat ze ook nog een rvs kroontje heeft gekregen. Wakker worden was heel naar om te zien, ze was heel onrustig en heel hard aan het huilen steeds. Ze had nog een glucose infusje gekregen en extra verdoving dus daar had ze last van en door het harde huilen kreeg ze nog een bloedneus ook wat voor haar ook weer reden tot paniek was. Uiteindelijk is ze na een kwartiertje weer op mijn schoot in slaap gevallen en toen we haar daarna wakker maakte werd ze wel rustig wakker en mochten we naar huis. In de auto ook nog geslapen en nu ligt ze rustig op de bank tv te kijken. Man is net nog gauw vla gaan halen want ze heeft flink honger maar durft niet goed te kauwen dus dan vandaag maar even vloeibaar.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers