Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Mrt 2017 11:55

Re: Temptation Island.

Wie zegt dat ze liegt :p

In elk geval, heb ik nu al zin in morgen!
<<

Anoniem257

Bericht 28 Mrt 2017 12:37

Re: Temptation Island.

Op instagram zag ik dat jolien in herbert dezelfde hotelkamer delen. Dat was gisteren oid.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2017 15:37

Re: Temptation Island.

Hoe maak je een spoiler aan? Ik wil een link plaatsen dus opzich kan dat ook, dan is het aan anderen om die te openen. Het is niet zozeer iets over het programma in de zin van iets verklappen, maar iemand schijnt een kind te hebben. Dat kan toch best openbaar?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 28 Mrt 2017 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mrt 2017 15:37

Re: Temptation Island.

Een link hoeft niet onder een spoiler.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2017 15:42

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Een link hoeft niet onder een spoiler.


Ook niet dat ik zeg wie een kind blijkt te hebben vind ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2017 15:44

Re: Temptation Island.

Tabbie schreef:Wie zegt dat ze liegt :p

In elk geval, heb ik nu al zin in morgen!



Wie zegt dat ze niet liegt? Ik heb die van morgen al gezien dus ik verheug me op donderdag dan kan ik hopelijk afl. 10 zien via zo'n link.
<<

Anoniem249

Bericht 28 Mrt 2017 17:41

Re: Temptation Island.

CBL het kind van die persoon is al 4 jaar oud. Heeft dus niks met temptation island te maken.
<<

Anoniem280

Bericht 28 Mrt 2017 19:23

Re: Temptation Island.

Het schijnt dat die persoon ook weinig naar het kind omkijkt.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mrt 2017 19:24

Re: Temptation Island.

Gaat iemand het artikel nog plaatsen? Dit is geen spoiler hoor.
<<

anoniem203

Bericht 28 Mrt 2017 19:28

Re: Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2017 20:54

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:CBL het kind van die persoon is al 4 jaar oud. Heeft dus niks met temptation island te maken.


Vind jij. Het is toch geplaatst/gezegd door iemand van TI.
<<

Anoniem280

Bericht 28 Mrt 2017 21:19

Re: Temptation Island.

Ach, het hoeft geen eens waar te zijn, zoals zie je maar weer.
Daarbij is deze info ook op Michelle Kox haar fb te lezen en hoeft het daarom niet in een spoiler geplaatst te worden.
Lisa Pols heeft in 2003 in GTST gespeeld als Nna Sanders.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Mrt 2017 08:38

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Claire**** schreef:CBL het kind van die persoon is al 4 jaar oud. Heeft dus niks met temptation island te maken.


Vind jij. Het is toch geplaatst/gezegd door iemand van TI.

Toevallig heeft een collega van mij bij Merijn op de studie gezeten. Zij zaten bij elkaar in de klas toen zij zwanger was/zou gaan bevallen.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2017 09:09

Re: Temptation Island.

Dus het is waar begrijp ik.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2017 09:10

Re: Temptation Island.

Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2017 09:20

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?


Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Mrt 2017 09:23

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?


Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.
:palm: Daar maken ze ook geen geheim van bij Net5. Dit staat letterlijk op hun website: Stiekem willen we het allemaal: zien wat er zich achter gesloten deuren afspeelt. Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie waarin verhalen nagespeeld worden van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Ga er lekker voor zitten en kijk alle afleveringen van Achter gesloten deuren hier terug!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2017 09:25

Re: Temptation Island.

:lol:
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2017 09:49

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?


Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.
:palm: Daar maken ze ook geen geheim van bij Net5. Dit staat letterlijk op hun website: Stiekem willen we het allemaal: zien wat er zich achter gesloten deuren afspeelt. Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie waarin verhalen nagespeeld worden van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Ga er lekker voor zitten en kijk alle afleveringen van Achter gesloten deuren hier terug!


Je kan wel zo domme emoji plaatsen, maar als je beter had gelezen had je kunnen weten dat ik het over Utopia had!
<<

Anoniem249

Bericht 29 Mrt 2017 09:53

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Claire**** schreef:
caribbeanlover schreef:
Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.
:palm: Daar maken ze ook geen geheim van bij Net5. Dit staat letterlijk op hun website: Stiekem willen we het allemaal: zien wat er zich achter gesloten deuren afspeelt. Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie waarin verhalen nagespeeld worden van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Ga er lekker voor zitten en kijk alle afleveringen van Achter gesloten deuren hier terug!


Je kan wel zo domme emoji plaatsen, maar als je beter had gelezen had je kunnen weten dat ik het over Utopia had!
Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2017 09:54

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!

Het staat er een beetje krom van CBL, maar ze zegt dat heel veel van Utopia als acteur in Achter gesloten deuren hebben gezeten en ze daarom Utopia ook niet zo geloofwaardig vindt.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Mrt 2017 09:59

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!

Het staat er een beetje krom van CBL, maar ze zegt dat heel veel van Utopia als acteur in Achter gesloten deuren hebben gezeten en ze daarom Utopia ook niet zo geloofwaardig vindt.

Ahhhh ok. Leestekens zijn erg belangrijk zullen we maar zeggen ;-)
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2017 10:00

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
Cotton schreef:
Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!

Het staat er een beetje krom van CBL, maar ze zegt dat heel veel van Utopia als acteur in Achter gesloten deuren hebben gezeten en ze daarom Utopia ook niet zo geloofwaardig vindt.

Ahhhh ok. Leestekens zijn erg belangrijk zullen we maar zeggen ;-)

:nerd: True.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Mrt 2017 10:02

Re: Temptation Island.

Kijk naar Utopia, ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest. Meerdere van Achter gesloten deuren :wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.

Kijk naar Utopia; ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest, meerdere van Achter gesloten deuren, wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.

Zoiets...
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2017 10:03

Re: Temptation Island.

Claire, ik heb het gelezen ik weet wat ik zeg en het staat er niet raar ofzo. Het is maar hoe je het opvat he!
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik iets kan neerzetten. Dat anderen het verkeerd lezen is niet mijn probleem!
Bovendien weet ik dat Achter gesloten deuren nagespeeld is dus dan gaat dat op dat ik volgens jullie zeg dat het niet geloofwaardig is aangezien ik dat allang wist en dus had ik het over Utopia.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 29 Mrt 2017 10:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers