Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke agenda app?

<<

anoniem213

Bericht 13 Mei 2016 10:21

Re: Welke agenda app?

Marin schreef:Hee je hebt het al aangepast zag ik, je eigen had ik nog gezien en was een reactie hierop.

Ja die linkerversie van Google heb ik gehad bij mijn kale Android telefoon. Dat was the next best thing voor mij.

Ja, ik had eigenlijk mijn werkgegevens doorgestreept, maar per ongeluk de oorspronkelijke online gezet. Vandaar ;). Ik heb mijn agenda eigenlijk wel goed in mijn hoofd, dus woorden die niet af zijn dat maakt me niet uit, want ik weet wat er staat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 10:23

Re: Welke agenda app?

June schreef:
Marin schreef:Hee je hebt het al aangepast zag ik, je eigen had ik nog gezien en was een reactie hierop.

Ja die linkerversie van Google heb ik gehad bij mijn kale Android telefoon. Dat was the next best thing voor mij.

Ja, ik had eigenlijk mijn werkgegevens doorgestreept, maar per ongeluk de oorspronkelijke online gezet. Vandaar ;). Ik heb mijn agenda eigenlijk wel goed in mijn hoofd, dus woorden die niet af zijn dat maakt me niet uit, want ik weet wat er staat.


Dat is natuurlijk waar :)
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Mei 2016 10:25

Re: Welke agenda app?

Ik gebruik mijn hoofd :smile: . Ik word gek van al die kalenders namelijk en mijn vriend is zon ei dat toch niks erin zet :-D.

ZOOO 1999 zijn wij.
<<

anoniem213

Bericht 13 Mei 2016 10:32

Re: Welke agenda app?

Caro schreef:Ik gebruik mijn hoofd :smile: . Ik word gek van al die kalenders namelijk en mijn vriend is zon ei dat toch niks erin zet :-D.

ZOOO 1999 zijn wij.

Gewoon opvoeden. W heeft wisselende diensten en tegenwoordig zet hij het braaf in zijn agenda (die deelt hij met mij).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Mei 2016 10:34

Re: Welke agenda app?

Nee joh, helemaal niet nodig :-). Tot nu toe gaat de planning altijd echt heel erg goed. We praten meestal aan het begin van de week even door wie wanneer waar is. En dan weten we dat.
<<

anoniem213

Bericht 13 Mei 2016 10:37

Re: Welke agenda app?

Caro schreef:Nee joh, helemaal niet nodig :-). Tot nu toe gaat de planning altijd echt heel erg goed. We praten meestal aan het begin van de week even door wie wanneer waar is. En dan weten we dat.

Het scheelt ook dat jullie vaste werkdagen hebben natuurlijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 10:42

Re: Welke agenda app?

Caro schreef:Nee joh, helemaal niet nodig :-). Tot nu toe gaat de planning altijd echt heel erg goed. We praten meestal aan het begin van de week even door wie wanneer waar is. En dan weten we dat.


Hahaha ik kan het zelf al amper onthouden dus ik kan het m'n man niet kwalijk nemen dat hij het ook niet onthoud. Lang leve gedeelde agenda's. Ik kan echt niet zonder! En dan ook nog sociale activiteiten er bij. Nee, ik lééf echt op m'n agenda. Ik kijk er echt meerdere keren per dag naar om een beetje in m'n hoofd te hebben wat ik de komende dagen allemaal ga doen. Anders word ik gek :)
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Mei 2016 11:24

Re: Welke agenda app?

Zoals jouw agenda er uit ziet vind ik wel heel fijn, Marin.
Zo ziet Sunrise er ook ongeveer uit.

Is dat dan gewoon de Google agenda?


Oh en wij moeten echt een gedeelde agenda hebben, anders heb ik echt geen overzicht.
Ik vergeet alles. En met de afspraken en werktijden van mijn man is het helemaal onbegonnen werk zonder agenda.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 11:30

Re: Welke agenda app?

Nee dit is de S Planner. Dat plaatje wat June plaatste op de vorige pagina is de Google Calendar. Dit was voor mij echt één van de hoofdredenen om naar een Samsung te gaan omdat ik geen andere fijne app kon vinden voor m'n agenda.
Let's discover the world together.
<<

anoniem213

Bericht 13 Mei 2016 11:54

Re: Welke agenda app?

Oh, je gebruikte Sunrise? Toevallig heb ik mijn plaatje gevonden op deze pagina:
http://www.zdnet.be/tips/180682/sunrise ... rnatieven/
<<

Anoniem257

Bericht 29 Mrt 2017 00:32

Re: Welke agenda app?

Mijn vriend en ik zijn ook opzoek naar een agenda waar we beide dingen kunnen toevoegen. Google calender heb ik nu gedownload maar hoe zorg ik dat hij in mijn agenda kan en viaa versa
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2017 06:14

Re: Welke agenda app?

Je moet dan met beide emailadressen inloggen.
30-04-2017
<<

Anoniem257

Bericht 29 Mrt 2017 06:49

Re: Welke agenda app?

Oh. Hahaha oke thnx
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mrt 2017 07:26

Re: Welke agenda app?

Of je kunt iemand machtigen tot lezen en/of bewerken via je eigen google accounts.
08/2018
05/2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Mrt 2017 09:23

Re: Welke agenda app?

Als ik een digitale agenda zo bijhouden zou ik de Moleskine app willen. Ohhh die is zo mooi!!

Maar goed, wij gebruiken samen alleen de Apple agenda en voor mezelf heb ik alles in een échte agenda :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Mrt 2017 10:21

Re: Welke agenda app?

Oi, die Moleskin is inderdaad mooi!
Al vind ik €4,99 dan wel weer duur, maar dat is de Dagobert Duck in mij als het om apps gaat :palm:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron