Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 29 Mrt 2017 08:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Punto wat spannend! Wanneer mag je testen? Ik duim voor je!!

Bedankt voor de antwoorden rondom de Decapeptyl. Ik heb inmiddels nog geen bijwerkingen... Maar ik vertrouw er maar op dat het goed zit...
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2017 08:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Moontjuh hoe lang moet je deca spuiten voor je mag starten met de puregon/gonal? Spannend joh! Hopelijk blijven de bijwerkingen weg.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 29 Mrt 2017 10:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Punto, vet spannend, meis! Ik duim kei hard voor je.

Olijfje, hoe gaat het met jou? Las dat de follikels goed groeien toch?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2017 10:18

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Fientje nee ik zit pas op dag 4 puregon. Maandag eerste meting. Laatste dagen flink last van bijwerkingen maar alles voor het goede doel.
Hoe gaat het met jou??
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 29 Mrt 2017 10:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Wat spannend Punto! Duim voor je.

Het was een HEL! De eendenbek ging er niet in, waardoor ze het cupje niet konden plaatsen en heb uiteindelijk een ballonkatheter gekregen. Hierdoor zagen ze maar 1 eileider, die was gewoon doorgankelijk. Maar aangezien ze er dus maar 1 gezien hebben moet ik terug naar de gynaecoloog (over 1,5 week) en die wilt dan een kijkoperatie afspraken als het goed is. Omdat ze toch willen weten of er wel nog een eileider zit, en of die wel open is....
Complete nachtmerrie :(
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem256

Bericht 29 Mrt 2017 12:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dinsdag van het ziekenhuis maar ga wel eerder testen denk ik. Zit dinsdag 14 dagen na terugplaatsing dus iets eerder moet hij ook positief kunnen zijn. Kan de verleiding nu al bijna niet weerstaan.. wanneer had jij getest Fientje?

Oh Anousch, klinkt ook vreselijk! Veel pijn ook? Bij jullie wil het ook maar niet meezitten hè?
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2017 13:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Puntos ik heb destijds beide ivf pogingen 14 dagen na de punctie getest. Dus in feite 14 dagen na de eisprong bij geen medische molen.
Beide keren had ik toen al een duidelijke streep!
14 dagen na de terugplaatsing pas testen is onmenselijk :P
Wat spannend joh. Hoe is het gevoel?
<<

Anoniem256

Bericht 29 Mrt 2017 14:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ja ik heb nu geen punctie of eisprong gehad. Cryo in een hormoongestuurde cyclus dus dan wat lastig te bepalen. Cryo was bij invriezen 3 dagen, half dag na ontdooien doorgegroeid voor terugplaatsing dus denk dat ik met 10 dagen na terugplaatsing ook wel veilig zit.
Ik heb er een redelijk goed gevoel over, vorige cryoterugplaatsing had ik nu meer buikpijn. Maar wel lastig, doordat ik volop hormonen gebruik is daar eigenlijk niet op te vertrouwen. Utrogestan geeft me namelkkk ook zwangerschapsklachten. En zo word ik dus helemaal tureluurs :laughcry:
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2017 14:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ja de cryo was 3 dagen net als bij een verse tp dus ik zou inderdaad zo'n 11 dagen na terugplaatsing testen. Dan moet de uitslag wel kloppen!
Ja utrogestan is rotspul. Kan je zo voor de gek houden door de bijwerkingen en het uitblijven van je menstruatie!
Super spannend. Ik duim voor jullie!
Wat voor traject hebben jullie al achter de rug?
<<

Anoniem256

Bericht 29 Mrt 2017 14:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Sinds dec 2012 bezig, eerst 3x IUI zonder resultaat. Daarna 6x Icsi in eigen cyclus, 3x een terugplaatsing, 1 miskraam. Ook bij 1 punctie een heftige complicatie gehad, bloeding met operatie etc. Nu in ICSI2 dus, 3 embryo's en dan dus 1 verse en zitten op dit moment in de wachtweken van cryo 2. Als dit mislukt moeten we dus weer opnieuw. Heel verhaal helaas :(

Ben jij vorige keer zwanger geworden van een cryo? Volgens mij schreven we toen ook in hetzelfde topic al.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 29 Mrt 2017 14:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Olijfje, nou wat stom..dacht dat je al verder was. Hoe kom ik daar toch bij? Haha! Al wel minder last van de Deca?

Punto, ik testte 11 dagen na tp van een 5 daagse cryo. Hierbij had ik meteen echt knallers, dus 10 of 11 dagen na tp zou ik testen, hoor. Spannend!

Hier gaat het goed, hoewel ik mega zenuwachtig ben voor de 20 weken echo. Die hebben we volgende week donderdag.

Ik blijf jullie volgen!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem328

Bericht 29 Mrt 2017 14:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Puntos jemig wat zijn jullie al lang bezig! 3 embryo's dus deze icsi. Is er 1 embryo verloren gegaan bij het ontdooien deze keer?

Wij zijn begonnen eind 2011 en zijn ruim 3.5 jaar bezig geweest toen ik eindelijk zwanger was dus waarschijnlijk hebben we wel in hetzelfde topic geschreven. Wat ontzettend oneerlijk dat jullie nog geen kindje hebben en zoveel teleurstellingen te verwerken hebben gehad.
Hoe gaat het menaslagwerk met je/jullie? Hoe hou je het zo lang vol joh. Echt respect! Ik vond 3.5 jaar al zo vreselijk lang!
Ik ga echt zo hard voor jullie duimen!

Ik ben 2 jaar geleden zwanger geraakt bij ivf poging 2 de verse terugplaatsing. Er was nog 1 cryo over die we begin dit jaar zouden laten terugplaatsen maar het ontdooien is niet gelukt zodat we nu weer begonnen zijn met onze eerste ivf poging.
<<

Anoniem256

Bericht 31 Mrt 2017 07:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Pff dames, slopend! Vandaag getest (stiekem woensdagavond ook al een licht positieve test) en hij is duidelijk positief! Vind alleen m'n borsten al minder pijnlijk dus maak me zorgen dat het niet goed komt..
<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 20:21

Bericht 31 Mrt 2017 08:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Punto wat spannend!! En die pijn kan schommelen is er niet constant. Maar ik snap je angst. Ga voor je duimen
<<

Anoniem328

Bericht 31 Mrt 2017 09:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Punto wat super spannend!! Probeer niet te veel af te gaan op je klachten, want dat zegt zo weinig!! De ene dag heb je ergens veel last van en de andere dag weer helemaal niet. Ik weet hoe moeilijk dat is, want je bent zo vreselijk onzeker. Maar je hebt een positieve test en een duidelijke zelfs!!!! Beter dan dat kan op dit moment niet.
Ik blijf voor je duimen!!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 31 Mrt 2017 09:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Punto..... Wat fantastisch. Ik duim voor je!
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 31 Mrt 2017 12:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ooooh, Punto! Ouwe stiekeme tester! Hihi! Maar als de test in de avond al al licht positief is, dan kan het toch haast niet anders dan dat dit goed zit? Ik ga zo keihard voor je duimen! Dinsdag mocht je officieel testen? Ik zou nu om de dag testen om te kijken of het mooi oploopt.

Duimmmmmmmmm voor jou!!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 31 Mrt 2017 20:12

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ooow Punto wat spannend!!
⁠♡♡♡
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 31 Mrt 2017 20:25

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Ohh Punto wat een hoopvol nieuws! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat! Je traject volg ik nog steeds, we hebben een lange tijd gelijk gelopen. Heel veel succes met wachten en mijn duimen draaien voor jullie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2017 21:52

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Spannend Punto! Ik hoop dat het goed gaat!

Anousch: Wat klinkt dat rot zeg. Ik hoop dat je binnenkort goed nieuws krijgt.

Dit is echt een topic wat ik regelmatig lees, maar ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen..
Hoop iig dat jullie allemaal snel een goede zwangerschap mogen hebben en een gezond kindje op de wereld zetten. Het lijkt me heel lastig om in zo'n traject te zitten..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Apr 2017 08:31

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Punto, wat ontzettend spannend! Kwaaltjes komen en gaan dus ik hoop echt dat dit niks betekent.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 01 Apr 2017 08:47

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh Punto wat ontzettend spannend! Ik duim voor je dat alles goed gaat deze keer!
2012 & 2016
<<

Anoniem256

Bericht 01 Apr 2017 10:14

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Bedankt dames! Vandaag ook weer positief getest, nu maandag nog.. Kwaaltjes gaan op en neer in elk geval, ook al wat beroerd soms.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 01 Apr 2017 10:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

O punto, ik duim zo hard voor je dat je over 8 maanden een mini mensje op de wereld mag zetten!

Hier hebben wij dit jaar de pesa gehad. Die was erg succesvol. We hebben nu 7 embryo's in de vriezer. Ik had gisteren 2 eitjes van 15mm en bms 4mm. Waarschijnlijk volgende week een terugplaatsing als het bms nog een beetje wil doorgroeien naar minimaal 6mm
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 01 Apr 2017 21:03

Re: Moeilijk zwanger worden topic #3

Dat klinkt goed, Chipa! Heb je geen verse tp gehad?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers