Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarheen eind april?

<<

Elle123

Bericht 28 Mrt 2017 12:22

Waarheen eind april?

Waar is het eind april lekker weer (liefst bikini weer), voor een paar dagen (dus niet 10 uur vliegen) en enigszins betaalbaar? Ik denk aan een dag of 4 (do-zo of do-ma) en het budget is max 700 p incl vliegreis.
We dachten aan Ibiza of Mallorca, maar dan is het daar volgens mij zo'n 20 graden (en 's avonds best koud), dus niet echt strandweer.
<<

Anoniem187

Bericht 28 Mrt 2017 12:33

Re: Waarheen eind april?

Ik was ook aan het kijken voor mezelf. Qua temperaturen kom ik steeds weer uit op de Canarische eilanden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mrt 2017 12:37

Re: Waarheen eind april?

Ik ben wel eens begin mei naar Sicilie geweest waar het toen echt bikini weer was. Misschien eind april dus ook al?

En anders zou ik 't zuidelijker opzoeken. Kaapverdie misschien.
Let's discover the world together.
<<

Elle123

Bericht 28 Mrt 2017 13:03

Re: Waarheen eind april?

Sicilie zijn we al eens geweest, dus die valt af (hoewel we ook al naar Mallorca en Ibiza zijn geweest, maar dat vind ik op de een of andere manier gescihkter voor een lang weekend).
Kaapverdie wil mijn vriend niet (vond hij niks aan), maar wil ik eigenlijk wel ;)
Fuerteventura leek ons leuk, maar is schreeuwend duur (ik vond de goedkoopste reis voor 4 dagen voor 1600 pp).
Tenerife en Gran Canaria zijn ook in de race. Vriend heeft zich laten vertellen dat Gran Canaria beter weer heft vanwege de ligging.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mrt 2017 13:09

Re: Waarheen eind april?

En Malta?
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mrt 2017 14:58

Re: Waarheen eind april?

Valencia?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 28 Mrt 2017 15:00

Re: Waarheen eind april?

Silly-One schreef:Valencia?

Dit vind ik wel een goede optie. Strand in de buurt, maar je kunt ook nog wat cultuur meepakken. En het weer moet dan echt al wel zalig zijn.

Zelfde geldt ook voor Malaga. Of eventueel Alicante.

Madeira, maar dat ga je budgettechnisch denk ik niet redden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mrt 2017 16:37

Re: Waarheen eind april?

Madeira is inderdaad een stukje duurder. Ik heb daar namelijk naar zitten kijken voor eind april. Plus voor 4 dagen zou ik het erg kort vinden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mrt 2017 16:46

Re: Waarheen eind april?

Winegum schreef:
Silly-One schreef:Valencia?

Dit vind ik wel een goede optie. Strand in de buurt, maar je kunt ook nog wat cultuur meepakken. En het weer moet dan echt al wel zalig zijn.

Zelfde geldt ook voor Malaga. Of eventueel Alicante.

Madeira, maar dat ga je budgettechnisch denk ik niet redden.



Volgens mij is Elle al paar meer in Alicante geweest. Valencia weet ik niet meer of ze daar nou heen ging, heb 't iig met haar er over gehad, dus vandaar dat ik 't nu niet noemde.

Wel even gekeken en 't is nu lekker 20 graden in Valencia, terwijl Ibiza op dezelfde hoogte ligt en 16 graden is.
Let's discover the world together.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 28 Mrt 2017 21:24

Re: Waarheen eind april?

Silly-One schreef:Madeira is inderdaad een stukje duurder. Ik heb daar namelijk naar zitten kijken voor eind april. Plus voor 4 dagen zou ik het erg kort vinden.



Madeira heeft niet echt stranden toch? Mocht Elle dat willen...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elle123

Bericht 29 Mrt 2017 06:48

Re: Waarheen eind april?

Valencia wil ik zelf wel graag, mijn vriend vond het niet zo bijzonder en hoeft er niet meer heen. In Alicante zit je denk ik ook in 20-22 graden (en we gaan er in oktober ook weer naartoe).
Madeira ken ik nog niet, maar als er geen strand is, is dat wel een beetje jammer. Het is idd voor 4 dagen, dus we willen echt even relaxen, niet te veel reizen (dus geen uren van het vliegveld), en mijn voorkeur is dat er een leuke stad (in de buurt) is, waar ik me in mijn eentje ook kan vermaken (vriend wil gaan wielrennen).
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 29 Mrt 2017 13:47

Re: Waarheen eind april?

Zuiden van Portugal!
Algarve maar dan niet rond albufeira blijven, maar juist naar de westkust van portugal.
Vliegen naar Faro, vanaf daar is t uurtje rijden naar het westen. daar is t eind april al best warm, ik denk warm genoeg voor bikini ook :yes:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Apr 2017 17:46

Re: Waarheen eind april?

Portugal? Algarve die kant uit?
<<

Elle123

Bericht 03 Apr 2017 14:27

Re: Waarheen eind april?

Inmiddels zijn we toch weer serieus aan Curacao aan het denken... Alleen dan wel iets langer dan een lang weekend natuurlijk.
<<

Anoniem210

Bericht 18 Apr 2017 12:53

Re: Waarheen eind april?

En waar gaat de reis naar toe? :)
<<

Elle123

Bericht 18 Apr 2017 13:15

Re: Waarheen eind april?

Lennox schreef:En waar gaat de reis naar toe? :)

Curacao :sunny:
<<

Anoniem210

Bericht 21 Apr 2017 16:20

Re: Waarheen eind april?

Oh heerlijk! Geniet!!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 21 Apr 2017 16:43

Re: Waarheen eind april?

Lekker! Geniet ervan.
To travel is to live
Mijn instagram

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron