Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Mrt 2017 12:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat m'n fiets gisteren gesloopt is. Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft maar het is niet te bewijzen helaas (tenzij de politie ergens camerabeelden vandaan weet te halen). Asociale klotemensen tegenwoordig, weer een reden om te verhuizen uit deze tokkiestad :thumbdown:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Mrt 2017 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fijn al die herkenning dames, lief :)

Scandic, nouja zeg! Wat aso!! Waarom verdenk je diegene dan?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Mrt 2017 13:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Studiebol schreef:Ik heb niks te balen, maar was hier aan het lezen. Vind het leuk om te lezen dat sommige van jullie schrijven eerst naar huis te gaan en in alle rust en stilte even te kunnen koken, daar waar het kan probeer ik dat ook te doen. Vaak een ovenschotel, zet ik die in de oven haal ik dan de meiden op. Maar goed mijn vriend is nu al bijna 7 weken weg dus dat lukt niet elke keer maar als het lukt dan maak ik daar meteen gebruik van.


Ja aan mensen zoals jij denk ik dan ook wel even hoor, poeh. Petje af. Jij hebt het altijd en wij zijn al aan het miepen als het een paar dagen is :laughcry: aan de andere kant hebben jij en je meiden er vast een hele routine al in, en is het juist anders als man er wel is!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Mrt 2017 13:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:Scandic, nouja zeg! Wat aso!! Waarom verdenk je diegene dan?


Omdat hij daar woont en hij een hekel heeft aan alle fietsen voor de deur, terwijl je daar je fiets mag parkeren. Omdat ik daar ook gewoond heb ken ik hem al langer, hij spreekt er altijd mensen op aan en verplaatst ook fietsen, gisteren sprak hij mij ook aan op een nogal verdachte manier, vertrouw het voor geen meter (kwam neer op: eigen schuld had je je fiets daar maar niet moeten zetten. Hallo dreigement!)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Mrt 2017 15:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:
Studiebol schreef:Ik heb niks te balen, maar was hier aan het lezen. Vind het leuk om te lezen dat sommige van jullie schrijven eerst naar huis te gaan en in alle rust en stilte even te kunnen koken, daar waar het kan probeer ik dat ook te doen. Vaak een ovenschotel, zet ik die in de oven haal ik dan de meiden op. Maar goed mijn vriend is nu al bijna 7 weken weg dus dat lukt niet elke keer maar als het lukt dan maak ik daar meteen gebruik van.


Ja aan mensen zoals jij denk ik dan ook wel even hoor, poeh. Petje af. Jij hebt het altijd en wij zijn al aan het miepen als het een paar dagen is :laughcry: aan de andere kant hebben jij en je meiden er vast een hele routine al in, en is het juist anders als man er wel is!


Ik vind niet dat je aan het miepen bent hoor ook al zijn het een paar dagen. Als je het niet gewend bent dan is het gewoon niet fijn. Ik moet ook nog steeds wennen als hij een poosje thuis is geweest en dan weer weg is, maar goed omdat het hier altijd zo is zit ik wel zo in het ritme. Wij hebben ook wel een lekker ritme met zijn drieën en de meiden weten ook niet beter. Maar ik vind de avonden wel ongezellige avonden, zeker 7 weken lang dat je zo veel avonden alleen bent. Maar ik vond het leuk om te lezen dat mensen je tips geven die ik zelf ook toepas.
:heart: :heart: 2011
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Mrt 2017 16:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het is ook gewoon saai zonder partner thuis en daarnaast ook nog eens extra hard werken, vooral de avonden. Tot nu toe was ik natuurlijk iedere keer als mijn vriend weg was, gewoon thuis, maar ben benieuwd hoe het zal gaan nu ik weer werk heb. Half mei moet vriend weer een midweek weg voor het werk dus kunnen we het gaan uittesten. Een nachtje bij opa en oma slapen is eigenlijk wel een heel erg goed idee!

Oh en ik baal dat ik migraine heb, met dit weer extra balen. Het is gelukkig al wat beter dan daar straks, maar echt wegtrekken wil het niet.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 14:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heb een enorme baaldag. Had vanochtend echt best heftige voorweeën, zodanig dat m'n man twijfelde of ie naar werk moest gaan. Maar toen is 't toch weer afgezakt. Word er zo moe van, wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Dus toen toch maar even douchen en wat tv kijken, maar zat niet lekker. Toch nog maar paar uurtjes in bed gelegen, maar nee hoor, niks meer. 't rommelt nu nog beetje en beetje rugpijn enzo, maar geen opkomende en gaande golven van pijn meer.
Dus toen maar lekker naar buiten voor de lunch net, maar ik vond het veel te warm. En ik had nieuwe schoenen besteld maar die passen niet, zijn veel te smal. Houd geen vocht vast dus gewoon verkeerde model denk ik. Grrrrr. Dus nu zit ik alsnog maar weer op de bank met een grote reep chocola want dit is zo'n dag waarin ik even niks wil.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 14:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte Marin, voelt klote hè? Hou je kop erbij hoor en laat het gaan. Jouw lijf en je kindje bepalen nu even waar jij aan toe bent. Hoe lastig het ook is, misschien dat die wetenschap je weer wat vertrouwen geeft. Je kunt er niks aan veranderen, ook al ga je op je kop staan (niet doen hoor!). Geef je maar over aan niks willen. Yes you can!
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 14:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Of wel, misschien komt ie er dan aan de bovenkant uit :wink:

Niks aan Marin maar inderdaad wat Geel zegt; je bent nu even niet de baas zogezegd. Heel kut maar het komt goed. En achteraf is het het allemaal waard en denk je waar heb ik over lopen zeuren. Gewoon lekker rustig aan doen!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Mrt 2017 14:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ahh maar jij hebt daar nu alle reden toe Marin! Kick your feet up en geniet nog maar veen van de 'rust; voordat dadelijk het festijn losbarst :-)

Fijn dat je scherm gemaakt kon worden UN! Ik heb de mijne zo gemolesteerd dat het beeldscherm niet meer te repareren is (heb hem ook nog krom gemaakt). Dus ik zit nog zes maanden met een compleet gebarsten scherm (wil op de iPhone 8 wachten). Ik kan ook nu een refurbished kopen voor 333 euro maar goed: dan in oktober mag ik weer bijlappen. Vooralsnog hou ik het dus nog lekker even bij deze kapotte.

MdU: Fijn dat je weer een baan hebt! Je migraine is minder :-(

Scandic: wat enorm asociaal! Hoe erg is je fiets nu gesloopt? Kan je hem wel nog gebruiken?

Succes Zora!

Ik baal eigenlijk momenteel niet echt ergens van. Ik heb een fijn weekend gehad, ik heb vanmorgen een fijn tweede gesprek gehad voor een baan en ik zit nu lekker rustig op mijn werk.

Enige waar ik beetje van baal is mijn hooikoortsneus. En toen ik daarstraks mijn fiets pakte thuis, werd ik aangesproken door twee jochies die aan het spelen waren op het voetbalveld aan mijn huis (het was pauze) dat ik hun bal zou hebben gestolen. En zo werd het dus ook gezegd he 'u heeft mijn bal gestolen'. Nou ja, het werd een bijzonder gesprek waarbij ik echt door twee jochies van rond de 9 a 10 behoorlijk asociaal werd toegesproken. Ik heb vaker ballen in mijn tuin en de meeste mensen gooien dan een briefje in de bus, en als ze dat doen dan zorg ik er altijd voor dat de bal terugkomt bij de rechtmatige eigenaar.
Toen ik aan deze jochies vroeg naar de kleur, wisten ze het niet zeker. Wel dat ze de bal in de tuin wel wilde hebben in ruil voor de bal die ik gejat zou hebben. Zo'n gesprek dus. Dus uiteindelijk ben ik ermee opgehouden, heb gezegd dat ze dan maar een briefje in de bus moeten doen en dat ik ze een fijne dag nog wenste. Doei. Maar ik kan daar zo slecht tegen! Mijn nekharen vlogen al overeind toen ze begonnen met zo tegen me te praten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 14:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lief meiden, dank. Op m'n kop staan lijkt me averechts werken ja. :razz:
Ik 'moest' van mezelf inderdaad even naar buiten want lekker weer blabla maar ik had er gewoon helemaal geen zin in, te warm. Nou dan maar even niet inderdaad. Even gewoon luisteren naar wat m'n lichaam zegt. Dat helpt idd wel goed, Geel. Heb tot half 1 in bed gelegen ofzo, nou ja boeie, dan doe ik dat maar even. Vind het wachten nog tot daar aan toe maar als dan elke keer m'n lichaam zo half zegt ik ben er klaar voor oh nee toch niet, vind ik 't wel lastig.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 14:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro: O, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen!
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 14:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Marin schreef:Lief meiden, dank. Op m'n kop staan lijkt me averechts werken ja. :razz:
Ik 'moest' van mezelf inderdaad even naar buiten want lekker weer blabla maar ik had er gewoon helemaal geen zin in, te warm. Nou dan maar even niet inderdaad. Even gewoon luisteren naar wat m'n lichaam zegt. Dat helpt idd wel goed, Geel. Heb tot half 1 in bed gelegen ofzo, nou ja boeie, dan doe ik dat maar even. Vind het wachten nog tot daar aan toe maar als dan elke keer m'n lichaam zo half zegt ik ben er klaar voor oh nee toch niet, vind ik 't wel lastig.
Oké, ik ga je een vet irritant cliché geven, komt-ie: je kunt de komende tien-vijftien jaar niet meer tot half 1 in je bed liggen. Dus pak er maar koekjes bij en een zooi tijdschriften en heb de tijd van je leven, haha. Nee, maar echt. Doe dat gewoon lekker onbeschaamd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Mrt 2017 14:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn hart begint alweer harder te kloppen bij hoe ze me toespraken! En dat je je dan nog bijna 'bedreigd' voelt door die blagen ook. Ze wisten het ook al direct zo te draaien dat het leek natuurlijk alsof ik op de een of andere manier de boeman zou zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 14:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha yes!
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Mrt 2017 14:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Geel schreef:
Marin schreef:Lief meiden, dank. Op m'n kop staan lijkt me averechts werken ja. :razz:
Ik 'moest' van mezelf inderdaad even naar buiten want lekker weer blabla maar ik had er gewoon helemaal geen zin in, te warm. Nou dan maar even niet inderdaad. Even gewoon luisteren naar wat m'n lichaam zegt. Dat helpt idd wel goed, Geel. Heb tot half 1 in bed gelegen ofzo, nou ja boeie, dan doe ik dat maar even. Vind het wachten nog tot daar aan toe maar als dan elke keer m'n lichaam zo half zegt ik ben er klaar voor oh nee toch niet, vind ik 't wel lastig.
Oké, ik ga je een vet irritant cliché geven, komt-ie: je kunt de komende tien-vijftien jaar niet meer tot half 1 in je bed liggen. Dus pak er maar koekjes bij en een zooi tijdschriften en heb de tijd van je leven, haha. Nee, maar echt. Doe dat gewoon lekker onbeschaamd.


Hahhaa ja dit dus! Je beredeneert het ook heel grappig 'ik wil gewoon weten waar ik aantoe ben!' Maar dat is het punt (denk ik, onervaren Harrie die ik ben), je bent totaal overgeleverd aan je lichaam. Dus ik zou juist nu doen wat nooit mag: die bank op, of je bed in, koekjes eten, chips eten, slapen, netflix kijken etc. Wachten moet je toch, dus kan je het maar beter aangenaam voor jezelf maken!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2017 15:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh Marin nu ik zelf niet zwanger ben en er rationeel naar kijk denk ik: Mens, stel je niet zo aan, ga lekker op de bank hangen en geniet van het niks doen. Maar ik weet hoe ontzettend irritant dat advies kan zijn, je wil gewoon dat die baby eruit komt en verder niks. En het is zo rot en irritant dat je geen idee hebt of dat morgen gaat gebeuren of pas over 2,5 week. Bah. Ik vond er ook echt geen bal aan, dat hele afwachten. En natuurlijk kun je nu nog even lekker chillen en wordt dat straks allemaal minder als de baby er is, maar je moet ook maar net de rust in je kont hebben om te chillen. Ik had dat niet die laatste dagen. Ik hoop jij wel :)
Sterkte nog even. Het enige dat mij hielp was de mantra: 'uiterlijk .... november is hij er'. In jouw geval zal dat dan ... april zijn.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 15:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou ja wat ik zeg, dat hele grote wachten vind ik niet eens zo erg. Ik heb toch amper concentratie dus kan me best prima overgeven aan dat niets doen. Maar zoals vanochtend dat ik echt van die opkomende weeën heb gehad paar uur lang, getimed en duurden toch wel een minuut en dan paar minuten er tussen.... Maar het wordt gewoon niet meer dan dat. Dan is 't ineens weer weg. Dat is zo irritant!

Maar inderdaad het hele niets doen is best lekker haha. Wanneer doe je dat nou?
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 15:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro, onervaren but totally true-da-lee-doo.

Hm, lastig Marin. Klinkt héél herkenbaar. Lukt 't je wel om erdoorheen te puffen en ze je 'eigen' te maken? En zijn ze overdag helemaal weg of heb je ze dan elk kwartier/half uur?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 15:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat lukt nog wel, zo pijnlijk zijn ze gelukkig nog niet (al zei ik vanochtend tegen mezelf kom dan maar op met die pijn). Van die golven van onder naar boven en ze werden wel steeds wat pijnlijker, dit waren de pijnlijkste tot nu toe, zodanig dat m'n man twijfelde over werk. Maar grappig genoeg voelde ik wel heel goed waar ik wilde zijn (in bed in m'n eentje) dus daar heb ik goed naar geluisterd.
Nu zijn ze idd gewoon weer weg, alleen onderrugpijn en wel harde buiken eens in de zoveel tijd (niet getimed) maar dat vind ik niet zo erg, dat heb ik sowieso veel de laatste weken.

Inderdaad wat Elliot zegt helpt ook wel, hoe dan ook heb ik vóór Pasen een paaskuiken.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2017 15:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik had ook heel erg het gevoel dat mijn baby in oktober moest komen, alsof een novemberbaby niet meer leuk was ofzo. Ik weet niet goed waarom ik dat dacht, maar ik had echt zo'n opgejaagd gevoel eind oktober: "als hij nou niet opschiet is hij er pas in november". Ja, en dan? Wat maakt het eigenlijk uit. Hoe dan ook komt hij er wel een keer uit. Haha!

♥♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Mrt 2017 15:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Geel schreef:
Marin schreef:Lief meiden, dank. Op m'n kop staan lijkt me averechts werken ja. :razz:
Ik 'moest' van mezelf inderdaad even naar buiten want lekker weer blabla maar ik had er gewoon helemaal geen zin in, te warm. Nou dan maar even niet inderdaad. Even gewoon luisteren naar wat m'n lichaam zegt. Dat helpt idd wel goed, Geel. Heb tot half 1 in bed gelegen ofzo, nou ja boeie, dan doe ik dat maar even. Vind het wachten nog tot daar aan toe maar als dan elke keer m'n lichaam zo half zegt ik ben er klaar voor oh nee toch niet, vind ik 't wel lastig.
Oké, ik ga je een vet irritant cliché geven, komt-ie: je kunt de komende tien-vijftien jaar niet meer tot half 1 in je bed liggen. Dus pak er maar koekjes bij en een zooi tijdschriften en heb de tijd van je leven, haha. Nee, maar echt. Doe dat gewoon lekker onbeschaamd.


Jawel hoor! Ik heb gister tot 11:30 in bed gelegen ;)

Sterkte Marin!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Mrt 2017 15:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat wachten is zo zwaar vond ik. Althans, met name het over tijd gaan, dus ik hoop voor je dat jij dat niet hebt! Vanaf de uitgerekende datum kon ik echt niet meer gewoon relaxen en genieten van de tijd die ik had. Die tijd had ik wel gezien!

En besides, ik kon ook nooit wat met zo'n advies als Geel geeft. Want je weet pas hoe chill het ook alweer is om in je bed te liggen als het niet (NOOIT) meer kan. Niet als je daar alle tijd voor hebt nu nog. Dan is het namelijk lang zo chill niet :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 15:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja, daarom is het ook zo'n irritant advies. Je weet gewoon niet hoe waardevol het is als het prima kan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mrt 2017 15:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha ja daar kan ik me op zich best wat bij voorstellen hoor! Maar ik ben ook wel van het dingen blijven doen. Alleen vandaag even niet. Heb echt pas zes bladzijdes in m'n tijdschrift gelezen, nou jammer dan.

Elliot Jaa dat heb ik ook, alsof een april baby minder leuk is. Maar dat maakt natuurlijk echt niets uit.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron