Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Korte vakantie met kind

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 27 Mrt 2017 14:27

Korte vakantie met kind

Ik wil graag met mijn zoon dit jaar een weekend/paar dagen/weekje weg. Ik vind het alleen lastig om iets leuks te vinden. Misschien heeft iemand hier nog leuke ideeën? Zoon is bijna 7 en vind veel dingen wel leuk, het gaat er vooral om dat we samen even weg zijn. Verder heb ik de volgende "eisen":

Ik heb geen auto ter beschikking dus graag iets wat te bereiken is met de trein/vliegtuig/bus/taxi
Budget max. 400/500 euro (alleen voor de reis dus zonder uitgaven op bestemming)
Het zou fijn zijn als er dingen in de buurt te doen zijn op loop/metro/tram afstand zodat we op bestemming niet te veel reistijd meer hebben.

Het mag van alles zijn: stad, vakantiepark, natuurgebied enz. als het maar leuk is voor kinderen.
2010 2012
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 14:29

Re: Korte vakantie met kind

Een wadden eiland is altijd een goed idee lijkt me! Terschelling is super leuk voor kinderen.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 27 Mrt 2017 14:31

Re: Korte vakantie met kind

Oh ja dat is ook een goed idee, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. Ga ik naar kijken, dank je!
2010 2012
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Mrt 2017 14:32

Re: Korte vakantie met kind

Southend-on-Sea! Daar ben ik fan van. Is echt heel leuk met een kind, en makkelijk te bereizen (half uurtje vliegen, vliegveld is net buiten het stadje).

Je hebt er echt veel. Een strand, een attractiepark, een Sea Life Center, een bowling, een bioscoop, winkeltjes, meerdere indoorspeeltuinen, je kunt een speurtocht downloaden, je kunt een high-tea doen, met een treintje naar het eind van de pier, met de clifflift.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 14:36

Re: Korte vakantie met kind

Lexi schreef:Oh ja dat is ook een goed idee, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht. Ga ik naar kijken, dank je!


Zou ik wel in Midsland gaan zitten. Zit je tenminste een beetje dicht bij het strand. En in Midsland heb je ook een landal.
Als je in West wil zitten dan heeft Panorama West hele leuke huisjes.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers