Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem10

Bericht 26 Okt 2013 19:03

Re: Dagcafé

Ik verheug me ook echt op dat extra uurtje slaap vanacht! Morgen moet ik weer vroeg uit bed maar dat is nu minder erg nu ik weet dat ik een uur extra heb :laughcry: Heb je nog plannen voor morgen?
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Okt 2013 19:06

Re: Dagcafé

Ik moet vanavond oppassen, ga onder tussen bezig met school.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Okt 2013 19:08

Re: Dagcafé

Lekker is dat he! Daar kan ik me ook echt op verheugen, een uur extra.
Wat ga je morgen doen, aangezien je vroeg uit bed moet?

Voor morgen ook weinig plannen. Wilde eerst de auto wassen, maar het wordt echt rotweer. Als het meezit dus de auto wassen. En verder nog even de stad in, moet nog wat heben. En verder lekker serie thuis kijken met mijn vriend. Hij is een paar dagen voor werk in het buitenland geweest, dus even tijd samen is erg lekker.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Okt 2013 19:10

Re: Dagcafé

Wat voor een studie doe je, Majira? Succes dan maar vanavond!
<<

Anoniem10

Bericht 26 Okt 2013 19:22

Re: Dagcafé

Nou ja! Heb een hele reactie getyped maar dat is niet geplaatst.. Stom!

Nog een keer dan:
Ik heb in de weekenden altijd ochtenddienst om paarden buiten te zetten. Ze mogen om 9.00 naar buiten dus ik ben rond half negen op stal. Daarna ga ik nog mijn eigen paard rijden.
In de middag ga ik even naar mijn vader denk ik, even ontbijten bij hem. Voor hem is het dan ondertussen lunchtijd dus ik kan zo aanschuiven :)

Mijn vader wast altijd júist de auto als het regent. Dan sopt hij hem snel in en dan wast de regen het schoon :laughcry: Heb je wat aan deze besparingstip haha?

Is je vriend vaak weg voor zijn werk? Blijft hij nu weer in Nederland of moet hij weer weg? Geniet van jullie tijd saampies!
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Okt 2013 19:23

Re: Dagcafé

Ik ben bezig met Verzorgende IG. :)
En heb donderdag en vrijdag mijn eerste toetsen.
<<

Anoniem10

Bericht 26 Okt 2013 19:27

Re: Dagcafé

Spannend Majira. Hoe vind je het tot nu toe? Is het moeilijke lesstof?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 26 Okt 2013 19:30

Re: Dagcafé

Zou vanavond gezellig weer een keer naar de kroeg gaan met een vriendin maar ze heeft afgezegd. Helaas avondje op de bank thuis dus.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Okt 2013 19:31

Re: Dagcafé

Spannend! Succes met leren, Majira!

Oh, lekker druk dagje dan. Veel plezier morgen.
Ik begrijp dat het waterbesparend is, de auto wassen in de regen, maar ik ga niet in de regen buiten de auto wassen haha! Maar bedankt voor de tip :wink:

Hij is regelmatig voor een paar dagen in het buitenland ja, maar nooit voor lang gelukkig. Halverwege november moet hij volgens mij weer weg, dus dat duurt gelukkig nog even!
<<

Anoniem10

Bericht 26 Okt 2013 19:32

Re: Dagcafé

Ah dat is zo balen! Dan heb je je er helemaal op verheugd en op ingesteld. Ik ga nu nooit meer uit maar ik kan me nog herinneren dat ik dat altijd vreselijk vond.

Gelukkig is zaterdagavond wel een leuke tv avond!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Okt 2013 19:32

Re: Dagcafé

Jammer zonneschijn. Waarom heeft ze afgezegd? Kun je niet met iemand anders gaan?
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Okt 2013 19:37

Re: Dagcafé

Ik vind het nog wel erg pittig, op de werkvloer vind ik het vooral wennen.
Wat ik vooral lastig vind om echt bezig te gaan. Ik weet van mezelf dat ik een echte lastminute werken/leren ben. En nu neem ik me voor om op tijd bezig te gaan, maar vind het lastig! :)

Het is anatomie en basiszorg, anatomie vind ik wel pittig. Ook al is dit nog het makkelijkste deel.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 26 Okt 2013 19:39

Re: Dagcafé

Nee iedereen had helaas al afspraken of hebben geen zin, balen.
Vind de tv van zaterdag avond nooit leuk eigenlijk, wat kijken jullie meestal dan op zaterdag avond?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Okt 2013 19:47

Re: Dagcafé

Klinkt ook lastig, maar met de goede wil kom je al een heel eind!

Ik kijk eigenlijk ook nooit tv op zaterdagavond. Er is inderdaad niks op tv! Zo stom.
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Okt 2013 21:11

Re: Dagcafé

Daarom, een goede wil vind ik toch wel op zaterdagavond studeren! ;)
<<

Anoniem315

Bericht 27 Okt 2013 11:29

Re: Dagcafé

Goedemorgen deze zondag!
Lekker weertje he! Ik vind het machtig, zo'n herfststormpje. Morgen nóg onstuimiger :bounce:

Ik ben net naar m'n paardje geweest en werd overladen met kusjes :heart: Had 'em al een paar weken niet gezien en ik miste hem nu dusdanig erg (ik droomde zelfs over hem), dat ik er hoe dan ook heen moest.

Hebben jullie nog zondagplannen?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 27 Okt 2013 12:00

Re: Dagcafé

Ik ben aan het leren. Woensdag heb ik m'n eerste tentamen Engels. Als ik die haal heb ik m'n Propedeuse, ik vind 't spannend! Ik heb geen plannen om er uit te gaan, lekker binnen met dit weer vind ik een veel beter plan :D.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Okt 2013 12:02

Re: Dagcafé

Spannend Joan! Komt vast goed en dan heb jij die P wel binnen! :thumbup:

Binnenblijven met dit weer is wel het fijnst ja. En stamppot eten. Wij moeten vanmiddag op verjaardag, maar daar heb ik niet zo veel zin in...
<<

Anoniem9

Bericht 27 Okt 2013 12:54

Re: Dagcafé

Ik wil ook van alles doen, maar het weer is er echt niet naar. We wilden er lekker op uit met de hond, maar dat is niks met dit weer.. Jammer. Ik ben nu kippensoep aan het maken :)
<<

Anoniem 52

Bericht 27 Okt 2013 12:59

Re: Dagcafé

Ik heb hoooooofdpijn, echt al 't hele flipping weekend en nu mag ik komende week weer elke dag om friggin' (Ja, k wissel graag af) 5 uur op en BLEH!

Oh en ik ga zometeen naar m'n vader, met lichte tegenzin, want ik wil in bed blijven.. Maar dan ga ik maar met Axelini knuffelen.
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Okt 2013 14:05

Re: Dagcafé

Goedemiddag,

Ik heb er al een verjaardag en 3 kwartier baantjes trekken op zitten. Nu kruip ik (helaas) weer met m'n neus in de studieboeken.
<<

Anoniem17

Bericht 28 Okt 2013 08:31

Re: Dagcafé

Goodmorning! Hoe is het hier? Ik heb geen zin vandaag, ik heb maandagmorgenblues ofzo. BAH!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Okt 2013 08:35

Re: Dagcafé

Joehoe! Eerste dag na de vakantie en ik was voor de wekker gewoon al wakker! Bijzonder hoor, aangezien ik in de vakantie rond 2/3 uur op bed lag en uit sliep tot half 12. Straks voor één uurtje les de storm trotseren. Stiekem hoop ik nog steeds op een berichtje dat de les niet door gaat. Zal wel niet, helaas. Fijne dag mensen!
<<

Anoniem17

Bericht 28 Okt 2013 08:45

Re: Dagcafé

Ohh da's frustrerend Joanie! Voor één lesuurtje ook echt.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 28 Okt 2013 08:52

Re: Dagcafé

Mja, en we hebben niet eens les. Ik had verteld toch over die speeches? Die filmpjes zijn gister online gezet, iedereen kon ze bekijken, maar vandaag worden ze beoordeeld door de jury. Ik moet dus naar school om filmpjes te kijken die ik al heb gezien voor zo'n lullige beoordeling. Oh well, ik heb in ieder geval een reden om daarna even naar de Action te gaan. Ik zag dat ze hele leuke pyjamabroeken verkopen (met kersjes! voor 3,80!) dus daar ga ik na schooltijd maar even langs :D
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers