Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Mrt 2017 21:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sayhtia schreef:
Suus, wat heftig! Veel sterkte voor jullie. Fijn dat hij niet is achteruit gegaan tegenover eergister. Hoe gaat het nu?


Het lijkt echt goed nu! Mijn vader had het idee dat hij al iets meer kracht in zijn benen kreeg. Als het hierbij blijft heeft hij zo veel geluk gehad, dan heeft hij een lichte vorm van de ziekte. Hij bracht ons vandaag zelfs helemaal naar de lift toen we weggingen, met zijn rollator de hele gang door. En E. zat er helemaal blij bovenop :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem278

Bericht 27 Mrt 2017 03:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat klinkt positief Suus! Fijn!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Mrt 2017 07:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh phieuw Suus!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 27 Mrt 2017 12:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil toch even kwijt dat ik 35cm haar heb af laten knippen en ga doneren aan Haarwens!
Het was best spannend maar ik heb nu weer een springend kapsel met veel slag erin, dus ben er heel blij mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mrt 2017 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat goed! Heb je een voor- en nafoto? :)
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 27 Mrt 2017 12:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat goed Soleil! Ik heb dat vorig jaar ook gedaan. Hoop dat er kindjes zijn die er wat aan hebben gehad.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Mrt 2017 12:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik heerlijk op een bankje in het zonnetje in de achtertuin lig.
Ik ben zo blij met dit huis en de tuin! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 13:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Lekker Burn!

Goed Soliel! Dat moet wel een hele verandering zijn.

Mijn dochter zit in een sprongetje schijnt (hoewel ik er een hekel aan heb lijkt het verdorie weer te kloppen) en is dus niet te genieten. Nu slaapt ze eindelijk en heb haar net voor een 2e 45 minuten in slaap gekregen (ze slaapt maar 45 min per keer...). Dus nu lig ik ook even lekker op bed.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Mrt 2017 13:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Genieten Burn, heerlijk!

Ah Dee, wat rot. Bij D. heb ik tot nu toe niet echt iets gemerkt van de sprongetjes gelukkig. Hopelijk kun jij even uitrusten nu, soms heb je dat echt nodig!

Ik wil even kwijt dat ik gister zo geschrokken ben. Mijn man werd wakker met ontzettende buikpijn en liep echt van boven en onder leeg. Het stopte gewoon niet meer. Op een gegeven moment ging hij knock out in de douche en toen heb ik toch maar even de huisartsenpost gebeld voor overleg. We moesten toch even langskomen en de huisarts vertrouwde het niet dus werden we doorgestuurd naar een chirurg op de SEH. Maar dan is het meteen zo heftig, hij werd aan een infuus gehangen, plakkertjes overal om hartslag en ademhaling te checken, bloed afgenomen en urine ingeleverd.. Ik was echt even bang dat er iets was. Uiteindelijk een echo gemaakt omdat ze aan een blindedarmontsteking dachten maar gelukkig was dat niet het geval. Wat het dan wel geweest is weten ze nog niet, hij heeft nog steeds veel buikpijn maar hij loopt niet meer leeg gelukkig. Hopelijk is het snel over.

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 13:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wow bizar Elliot! En wat gek dat ze niks hebben kunnen vinden. Hopelijk knapt hij snel op.

Nouja L is dus al sinds vrijdag enorm aan het jammeren de hele tijd (behalve als er eten of een fles in zit :P). Dus ik denk ik Google even. En ja hoor.. maar goed. Gaat wel weer over.
<<

Anoniem210

Bericht 27 Mrt 2017 15:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat eng Elliot. Lijkt mij ergens ook heel naar dat je niet weet wat het is. Is je man nog in het ziekenhuis of mocht hij mee naar huis?
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2017 16:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bliss schreef:
Serendipity schreef:Ik wil even kwijt dat ik zojuist Social Media heb verwijderd. Doei Facebook, doei Instagram! Ben benieuwd hoe met dat gaat bevallen haha


Gewoon je hele accounts verwijderd? Ben ook benieuwd dan!


Mislukt haha. Facebook is alweer geactiveerd. Instagram niet en dat mis ik ook niet.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2017 16:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Feline schreef:Oeh Serendipity, ik zou dat echt niet kunnen.. m'n hele account verwijderen. Daar zitten echt 10 jaar herinneringen aan vast. Zou eigenlijk best chill zijn als je FB als boek kunt krijgen :D



Ja, dat realiseerde ik mij dus ook. Maar ik wil er wel echt vanaf dus ik denk dat ik maar de hele geschiedenis door moet en alle leuke en bijzondere dingen op ga slaan.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2017 16:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat eng Elliot! Hopelijk knapt je man snel op.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 27 Mrt 2017 19:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marin, wat fijn dat het goed gaat en je geen complicaties hebt. Die voorweeën lijken me echt pittig, je hoopt toch telkens dat het doorzet. Hopelijk laat de baby niet lang meer op zich wachten! En inderdaad leuke dingen blijven doen zodat je ook wat afleiding hebt.

Suus, wat ontzettend fijn, klinkt echt positief! En dat hij jullie zelfs helemaal naar de lift bracht, knap!

Elliot, wat schrikken zeg! Hopelijk knapt je man snel op.
Laatst gewijzigd door Vanya op 27 Mrt 2017 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem192

Bericht 27 Mrt 2017 19:31

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Elliot, wat vervelend zeg. Hoe voelt hij zich nu?
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 19:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Serendipity schreef:
Bliss schreef:
Serendipity schreef:Ik wil even kwijt dat ik zojuist Social Media heb verwijderd. Doei Facebook, doei Instagram! Ben benieuwd hoe met dat gaat bevallen haha


Haha ik kwam je inderdaad weer tegen. Dacht al; die heeft het niet lang volgehouden haha :P

Gewoon je hele accounts verwijderd? Ben ook benieuwd dan!


Mislukt haha. Facebook is alweer geactiveerd. Instagram niet en dat mis ik ook niet.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 27 Mrt 2017 19:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ahh wat heftig Elliot! Gelukkig lijkt het mee te vallen, maar wat moeten jullie geschrokken zijn!
Hopelijk gaat hij zich heel snel beter voelen en kan jij een beetje van de schrik bekomen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Mrt 2017 19:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hè Elliot, wat een schrik. Wel even een momentje van besef voor mij. Het is voor ons zulk standaard werk: infusen prikken, ECG plakkers plakken, aansluiten aan de monitor, etc. Goed om er weer eens op gewezen te worden dat zulke dingen al best veel indruk kunnen maken op patiënten en hun naasten.
Beterschap voor je man!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 27 Mrt 2017 20:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zo, dan zou ik ook schrikken Elliot! Fijn dat jullie langs mochten komen en ze 'm even goed bekeken hebben. Hopelijk knapt-ie deze week weer goed op.

O Dee, irritant hè, dat gejammer? Is echt een kwestie van volhouden en uitzingen haha. (Not funny.)

Ik wil even kwijt dat het ongeluk in Harlingen me zo raakt. Dat je dus lammetjes gaat kijken met je kindje en het volgende moment wordt meegesleurd door een trein en dan is het klaar. Die arme moeder, jongens. Hoe moet je dan verder leven?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Mrt 2017 20:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Afschuwelijk. Ik zat ook met een brok in m'n keel te kijken. Vind zelf sowieso dat soort overgangen echt doodeng, achterhaald ook.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Mrt 2017 20:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bah wat naar Elliot! Hoe is het nu met hem?
Ja akelig he Geel. Krijg er echt een naar gevoel van.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 28 Mrt 2017 05:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hoe is het nu Elliot?

Geel dat had ik ook, kon het ook niet aanhoren. Ik heb er echt om gehuild. Herken mezelf niet meer als het om emoties gaat. Sinds de kinderen, kan ik echt vaak huilen om iets in het nieuws of op tv. Vind ik niet altijd fijn. Herkenbaar voor jullie?

Dee, veel gaan wandelen. Dat helpt echt. Zijn ze vaak rustig, jij hebt even dat gejengel niet aan je hoofd en dan kan je de rest van de dag beter aan. En door het mooie weer is het buiten nu echt genieten.

Ik wil even kwijt dat zoon en ik gisteren zo fijn in de tuin hebben gewerkt. Dochter heb ik met de box buiten in de schaduw gezet en het was echt genieten! Dochter is zelfs buiten in slaap gevallen. Van die momenten kan ik echt intens genieten!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 28 Mrt 2017 05:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat schrikken, Elliot! Hoe gaat het nu?
Dat ongeluk in Harlingen, laat mij ook niet echt los. Dat zo'n vrolijke ochtend zó moet eindigen...
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Mrt 2017 06:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja dat ongeluk.. Indirect heel veel van meegekregen. Ben er de hele dag heel naar van geweest :(.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers