Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb je een droger?

Heb je een droger?

Ja
56
65%
Nee
27
31%
Nee, maar ben van plan er een te gaan kopen
3
3%
 
Aantal stemmen : 86
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 24 Mrt 2017 13:26

Re: Heb je een droger?

Ja, maar sinds onze verhuizing nu bijna twee jaar geleden gebruik ik 'm nog amper. Ik geloof dat ik 'm laatst na de vakantiewas sinds een jaar weer heb gebruikt.
Wij hebben een hele grote overloop/balustrade met droogrekjes dus ik hang alles in het trapgat (en in de zomer natuurlijk buiten) dit i.c.m. vloerverwarming of de houtkachel die brandt is mijn was altijd heel snel droog.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 24 Mrt 2017 18:37

Re: Heb je een droger?

Ja, maar ik gebruik hem alleen voor het beddengoed.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Mrt 2017 18:42

Re: Heb je een droger?

Ja wij hebben een droger. De was ophangen geeft te veel vocht in huis. Dat is niet zo goed.
Maar met dit weer hangt de was buiten.
2014 2016
<<

Anoniem221

Bericht 25 Mrt 2017 02:06

Re: Heb je een droger?

Ja, we hebben een droger. Dat is niet alleen uit gemak. Wat natuurlijk wel de belangrijkste reden is. De andere reden is dat we boven een snackbar, viszaak, shoarmazaak wonen en geuren ook meekrijgen van de pizzeria en kebabzaak. Alles fijn, maar mijn wasgoed hoeft niet naar een wervelwind aan gerechten te ruiken. :pale:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Mrt 2017 05:32

Re: Heb je een droger?

Ja we hebben een droger maar ik gebruik hem liever niet. Het is duur en mijn kleding gaat ervan naar de knoppen. Daarnaast hoeft het natuurlijk hier ook niet echt, in de zomer is de was in half uur droog en in de winter na een nacht hangen ook. Maar ik vind het soms wel even fijn met de handdoeken of als er airbnbers uit- en inchecken op dezelfde dag en ik moet beddengoed en handdoeken snel wassen en droog hebben. Fijn dat hij er is dus, maar gebruik hem zelden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 25 Mrt 2017 09:50

Re: Heb je een droger?

Ja die hebben we en gebruiken we voor handdoeken, ondergoed, sokken, beddengoed en rompers.

Nadeel vind ik wel dat ons lits jumeux dekbed overtrek in de droger een bol wordt en dan niet droog is. Iemand die hier een trucje voor heeft?
<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2017 10:01

Re: Heb je een droger?

Lotus schreef:Ja die hebben we en gebruiken we voor handdoeken, ondergoed, sokken, beddengoed en rompers.

Nadeel vind ik wel dat ons lits jumeux dekbed overtrek in de droger een bol wordt en dan niet droog is. Iemand die hier een trucje voor heeft?

Dekbed trek ik meestal een paar keer uit elkaar tijdens de droogbeurt. En als er knoopjes onder in zitten doe ik die dicht, dat scheelt tegen indraaien.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 25 Mrt 2017 10:10

Re: Heb je een droger?

Hang jij de was dan snachts buiten Marsy? Lijkt me ideaal. Hoe zit het met die reuzenspinnen daar, kruipen die niet in je wasgoed?

Ik heb sinds 2 weken weer een waslijn en ben er reuzeblij mee maar vind ongedierte vreselijk dus lig niet helemaal op m'n gemak als m'n beddengoed buiten gehangen heeft haha.

Mooie kleding stop ik nooit in de droger trouwens maar op een wasrekje duurt het wel heel lang voor het droog is, soms wel 2 dagen, ook niet echt fris.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Mrt 2017 10:29

Re: Heb je een droger?

In de winter heb ik binnen voor de zekerheid, rest van het jaar buiten. En die reuzenspinnen doen niks haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem249

Bericht 25 Mrt 2017 10:31

Re: Heb je een droger?

Ik heb geen droger, omdat het slecht is voor het milieu en ik de was ook prima op kan hangen.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Mrt 2017 13:08

Re: Heb je een droger?

Onze kleding als ik die binnen aan het rekje hang, is binnen een dag droog. Is dat zo raar dan? Hebben wij zulke droge lucht hier dan?
<<

anoniem203

Bericht 25 Mrt 2017 13:36

Re: Heb je een droger?

Ja en ik gebruik 'm minimaal 2 keer per week. Eigenlijk alleen voor de handdoeken en in de winter voor het beddengoed. In de zomer droog ik het aan de droogmolen buiten. Handdoeken altijd in de droger want ik heb een hekel aan harde handdoeken.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 25 Mrt 2017 13:37

Re: Heb je een droger?

Geen droger hier, geen ruimte voor. Zou er wel graag een willen aangezien ik een klein huisje heb en niet veel ruimte heb om bijv beddengoed en handdoeken op te hangen. Heb wel een balkon maar het is niet altijd mooi weer genoeg om het buiten te drogen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 25 Mrt 2017 13:37

Re: Heb je een droger?

Bob schreef:Onze kleding als ik die binnen aan het rekje hang, is binnen een dag droog. Is dat zo raar dan? Hebben wij zulke droge lucht hier dan?


Ligt ook heel erg aan je huis. Het huisje waar ik een paar jaar terug met een ex zat was echt dramatisch qua drogen. In de winter duurde het rustig een week voor sommige dingen echt helemaal droog waren. Dramatisch was dat het rook dus ook nooit lekker fris.
2015 💙
<<

Anoniem252

Bericht 25 Mrt 2017 14:42

Re: Heb je een droger?

Wij hebben geen droger. Vind het echt zonde van het geld en buiten of binnen droogt het ook prima hier.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Mrt 2017 17:34

Re: Heb je een droger?

Sinds mijn oudste bijna 1 was heb ik een droger. Met kleine kinderen zou ik hem liever niet missen. En in ons oude huis had ik destijds een kamer over en daar droogde ik de was, maar dat duurde in de winter soms wel drie dagen!! Dus toen vond ik een droger toch wel erg prettig, met name voor handdoeken en beddengoed. Inmiddels alweer een paar jaar een ander huis en hier heb ik geen ruimte om veel was tegelijk of grote dingen zoals dekbedovertrekken op te hangen (geen kamer meer over want inmiddels twee kinderen). Ik heb een droogtoren op mijn slaapkamer staan voor de kleding en dingen als handdoeken, beddengoed en een aantal kledingstukken die in de droger mogen gaan fijn in de droger. Ik heb wel een ruime tuin en ik overweeg een droogmolen te nemen voor de zomer, lekker de was buiten met mooi weer. Maar de droger, die gebruik ik dus toch wel graag!
<<

Anoniem190

Bericht 26 Mrt 2017 19:22

Re: Heb je een droger?

Helaas al een jaar niet meer. Die van ons is toen stuk gegaaan, daarna wel met regelmaat wezen kijken maar ach, te duur voor ons idee. Ik mis hem niet heel vaak, alleen als de handdoeken weer eens keihard zijn geworden
<<

Anoniem184

Bericht 26 Mrt 2017 19:27

Re: Heb je een droger?

Geen droger. Ik zou er denk ik alleen handdoeken en beddengoed zou doen, en alleen daarvoor vind ik het voorlopig nog een te dure aanknoop. Misschien dat ik wel overstag ga als er kinderen komen, m'n vriend zou er wel graag eentje willen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Mrt 2017 19:29

Re: Heb je een droger?

Wij hebben een droger, maar gebruiken hem bijna nooit. Alleen heel soms in de winter als de rekjes volhangen. Dan wil ik hem nog wel eens aanzetten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 26 Mrt 2017 19:37

Re: Heb je een droger?

TwistedAngel schreef:Helaas al een jaar niet meer. Die van ons is toen stuk gegaaan, daarna wel met regelmaat wezen kijken maar ach, te duur voor ons idee. Ik mis hem niet heel vaak, alleen als de handdoeken weer eens keihard zijn geworden


Ik heb ook geen droger, maar als ik wasverzachter bij mijn handdoeken doe worden ze ook lekker zacht.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 26 Mrt 2017 20:45

Re: Heb je een droger?

we hebben een combi en ik vind dat juist een onding wat drogen betreft. half wasje draaien en direct laten drogen, of een volle was draaien en in 2 delen drogen. ik gebruik de droogfunctie dus niet veel.
Afbeelding
<<

Laurie_

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 26 Mrt 2017 18:57

Bericht 27 Mrt 2017 11:46

Re: Heb je een droger?

De eerste jaren hebben wij het zonder droger gedaan.
Maar nu met de kinderen ben ik toch wel heel erg blij dat we er 1 hebben.
Meestal doe ik er de handdoeken, theedoeken, vaatdoeken ed in, beddengoed, de werkkleding van mijn man.
Onze goede kleding doe ik er niet in. Die hang ik aan de lijn.
2012 & 2015
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Mrt 2017 12:01

Re: Heb je een droger?

Wij hebben een droger en ik stop er bijna alles in. Mijn kinderen produceren heel veel was, vooral E, en ik kan alleen maar op bepaalde tijden wassen omdat hij niet tegen het geluid van de wasmachine kan. De was bijhouden is hier dus al een hele onderneming, ik ben maar wat blij dat ik al die busladingen was niet meer hoef op te hangen en niet meer met al die rekken zit. Ik vind ophangen ook echt een k*tklus, niet als het een klein beetje is, wel als het elke dag twee of drie wassen zijn. Alleen heel kwetsbare kledingstukken hang ik nog op, en beddengoed boven het trapgat (al doe ik het ook wel eens in de droger om het dan dezelfde dag weer terug op het bed te doen, als ik verder niet te veel was heb die dag), maar wat in de droger mag, gaat in de droger.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 27 Mrt 2017 12:05

Re: Heb je een droger?

Wij hebben een droger. Ik doe er het beddengoed, handdoeken en ondergoed in. Vind het ideaal. Kleding hang ik op een rekje op zolder.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2017 13:07

Re: Heb je een droger?

Ja ik heb een droger en ik ben er heel blij mee. Ik heb boven de wasmachine en droger (die staan naast elkaar) zo'n rek van Ikea:
Afbeelding (dit maar dan breder)

Daar hang ik alle kleding op.
Beddengoed, ondergoed, handdoeken, rompers en pyjama's gaan in de droger.

's Zomers gebruik ik de droger niet, dan hang ik alles buiten aan de droogmolen.

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers