Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat betaal jij bij de kapper?

<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 26 Mrt 2017 22:36

Wat betaal jij bij de kapper?

Ik ben een paar keer naar een hele fijne kapsalon geweest, maar daar kost knippen 28.50.

Ik heb nu eigenlijk zin om weer te gaan en denk wel dat ik het waard vind omdat ik bij een iets goedkopere kapsalon veel minder tevreden was, maar ben benieuwd wat jullie normale prijzen vinden.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Mrt 2017 22:40

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Knippen doet mijn kapster voor 10 euro. Ze komt aan huis. Kleuren is wel een stuk duurder, dus mijn totaalprijs ligt altijd een stukje hoger.
<<

Anoniem184

Bericht 26 Mrt 2017 22:42

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

€28,50 is hier nog vrij goedkoop voor een kapsalon. Ik betaalde altijd €29,50 bij de kapsalon maar m'n vaste kapster is er weg (en ik weet niet waarheen) dus ik ben weer zoekend. Zij zijn hier volgens mij in elk geval wel de goedkoopste buiten de Brainwash om, daar betaal je €15 ofzo. Maar over Brainwash ben ik niet zo te spreken.

Eigenlijk zou ik gewoon een fijne thuiskapster willen. Gewoon echt een goeie. Maar ik ben niet snel tevreden...
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Mrt 2017 22:52

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik heb een kapster die thuis komt en betaal 10 euro. De goedkoopste kapster is hier brainwash denk ik.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Mrt 2017 23:13

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Bij mijn kapper betaal ik € 25,00 voor wassen/knippen/drogen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem316

Bericht 26 Mrt 2017 23:37

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

€ 23,50 voor knippen en stylen. En dan is ze ook nog topstylist ook.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 26 Mrt 2017 23:58

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Wat een mooie, lage prijsjes hier.

Ik ben 4x per jaar met mijn bos haar ongeveer 100 euro per keer kwijt. Daarvoor zit ik wel zeker 3 uur in de stoel, heerlijk!

Ik laat het knippen, wassen, föhnen en stylen en daarvoor zijn ze met 2 man bezig met mijn hele haar in de folies aan het zetten in lowlights en highlights. Dat is enorm veel werk.
Ik ken wel een aantal thuiskapsters die alles voor veel minder doen maar eerlijk gezegd vind ik dat bij 2 vriendinnen niet zo mooi gedaan (direct al flinke uitgroei, enz)
04-2014
10-2015
<<

Anoniem316

Bericht 27 Mrt 2017 07:07

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Oh maar dat ben ik ook wel kwijt als ik folies plaats. Het ging om alleen knippen :wink:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Mrt 2017 07:27

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik betaal €20 bij mijn thuiskapster.
<<

ChiQ

Bericht 27 Mrt 2017 07:49

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Hahahaha.. ik ben €200,- kwijt. Wassen, kleuren, olaplex, knippen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Mrt 2017 07:52

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Alleen knippen €30
Met verven (highlights) er bij €75
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2017 08:16

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Dit topic wilde ik vorige week ook openen, maar helemaal vergeten! Ik heb vorige week m'n uitgroei laten verven en highlights laten zetten. Met Olaplex en een verzorging erbij was ik 95 euro kwijt! Veel geld man. En het is dus niet eens geknipt. Dit is wel één van de redenen dat ik weer richting blond ga, want dan hoef ik minder vaak naar de kapper. Ik zat er ook drie uur en was het helemaal zat op het eind haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 27 Mrt 2017 08:56

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik betaal meestal rond de 50 -60 euro voor knippen. Ik verf nooit eigenlijk. Al zitten we nu wel een beetje te brainstormen om eens iets te doen met highlights of blonderen. Eerst zat ik geloof ik op 45 of 48.50 bij mijn eigen salon. Nu ga ik naar de salon van de vriendin van mijn vriend en daar is het tarief voor knippen rond de 55-60 Maar de eerste keer kreeg ik shampoos en producten mee die meer zouden kostten dan de hele behandeling (en een gratis keratine shot enzo) en vorige keer mocht ik helemaal niet betalen. Als ik de volle mep zou betalen zou ik denk ik niet hier blijven, ze zijn wel heel goed hoor en het geld waard maar dan zou het me gewoon net te duur zijn. Dan ben ik bij die ander voor 45 ook fantastisch geknipt en verwend.

Edit: dat is dan overigens altijd een totale behandeling van wassen, lekker conditioner met een handdoekje, knippen en föhnen (zijn ze ook altijd zeker drie kwartier mee bezig :smile: veel lastig te vormen haar). Ben dan meestal goed 1.5h binnen en vind dat niet duur voor wat ik krijg. Gewoon een vast tarief voor de hele behandeling. Denk ook niet dat het goedkoper is als je met nat haar komt of weg gaat.

Ik ben overigens ook wel goedkopere kappers gehad maar ben hier toch altijd blijer mee en vooral ook lammert blij mee ofzo.
Laatst gewijzigd door Whatever op 27 Mrt 2017 09:36, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 27 Mrt 2017 08:59

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik heb vorige week €130 mogen betalen voor wassen, knippen, highlights met folie's en föhnen.
Vind het veel geld. Ga voortaan maar weer naar m'n dorpskapper dan betaal ik voor hetzelfde en modelfohnen zo'n 60 euro
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2017 09:03

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik vind het trouwens bizar dat er voor föhnen ook nog apart betaald moet worden. Nu vind ik dat kappers het toch altijd vreselijk truttig föhnen en woon ik om de hoek, dus ik ga nu gewoon met nat haar weg en föhn het thuis :P.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mrt 2017 09:10

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Victoria schreef:Ik heb vorige week €130 mogen betalen voor wassen, knippen, highlights met folie's en föhnen.
Vind het veel geld. Ga voortaan maar weer naar m'n dorpskapper dan betaal ik voor hetzelfde en modelfohnen zo'n 60 euro


Zoiets betaal ik ook, doe er dan meestal ook nog Olaplex bij en dan zit ik op 150 ofzo. Ik vind het niet veel. Ik zit dan 4 uur bij ze in de stoel, dus per uur verdienen ze nog geen €40 aan me - en dan heb je het nog niet over materialen enz. Ik snap eigenlijk niet dat het uitkan.
Ik ga maar 3 x per jaar, vooral omdat ik er dus steeds een (halve) dag vrij voor moet nemen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 27 Mrt 2017 09:16

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik laat mijn haar alleen knippen als ik gelijk de hele meuk laat doen. Zit eigenlijk nooit alleen bij de kapper voor knippen. Volgens mij betaal ik dan voor wassen/knippen/drogen iets van 30,50 euro.

Maar goedkoop is duurkoop als het op kappers aankomt in mijn ervaring. Dan maar even slikken en 140 euro betalen maar wel mega happy zijn dan de helft goedkoper en de hele dag ergerlijk naar je haar zitten kijken. Daarnaast denk ik ook aan de tijd die ze nemen. Ik zat laatst bijna 6 uur(!) bij de kapper. Dan valt 140 euro wel mee. Ik had tegen de 80 folies in mijn haar en dat kost tijd. Wassen, daarna nog een toner erop en weer wassen. Allemaal tijd.
<<

Anoniem222

Bericht 27 Mrt 2017 09:27

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ja, wat een zit was dat hahaha. Ik heb een kennis die kapster is en heel goed kan knippen, als ik alleen geknipt hoef te worden doet zij het. Dat is dan 10 euro. Als ik ook laat verven dan zit ik meestal rond de 140 euro, dat de ik bij de kapper. Eens met Frankie wat betreft goedkoop is duurkoop.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Mrt 2017 09:33

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik wilde laatst ook een keer goedkoop, heb knippen en verven gedaan voor €70 bijna (de prijs viel me niet eens mee) en voor m`n idee was er amper wat geknipt, niks aan.

Normaal ga ik naar de kapster van m`n vriend, die is (achteraf gezien) helemaal niet zo duur en knipt en verft veel beter. En ze is ook nog aardig.
<<

Anoniem257

Bericht 27 Mrt 2017 09:40

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Tijd is iets wat veel mensen vergeten inderdaad! Bij ons is knippen 25.50
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 27 Mrt 2017 09:42

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik ben erg tevreden over Brainwash hier, knippen is 16 of 17 euro en verven 28 euro ofzo.
Maar heb de laatste keer zelf mn haar geverfd en dat ging ook prima.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 27 Mrt 2017 09:59

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik betaal iets van EUR 20,- voor knippen. Ik heb kort haar dus ga zo'n beetje iedere 4/5 weken. Kleuren doe ik eens per 10 weken ongeveer en dan betaal ik zo'n EUR 75,- voor knippen en kleuren.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 27 Mrt 2017 10:08

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Ik betaal zo tussen de 70-80€ voor wenkbrauwen epileren en verven, haren verven, knippen en modelleren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mrt 2017 10:19

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

€16,- voor knippen en föhnen
Verven weet ik niet meer tijd niet gedaan bij de kapper maar was dan meestal €50,- in totaal kwijt
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 27 Mrt 2017 10:21

Re: Wat betaal jij bij de kapper?

Bliss schreef:Ik vind het trouwens bizar dat er voor föhnen ook nog apart betaald moet worden. Nu vind ik dat kappers het toch altijd vreselijk truttig föhnen en woon ik om de hoek, dus ik ga nu gewoon met nat haar weg en föhn het thuis :P.


Haha je lijkt mij wel. Ik vind dat ze het bij ook altijd zo truttig föhnen, welke kapper ik ook heen ga. Dus ga mooi met natte haren de deur uit en doe thuis wel mijn haar goed. Hier betaal ik 15 euro voor de kapper (knippen en wassen en crèmespoeling).
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers