Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tot wanneer in kinderstoel

<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 26 Mrt 2017 16:29

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Ik hou Marktplaats al maanden in de gaten voor een New Born set maar die worden echt nog voor heel veel geld aangeboden. Komende week kan je accessoires voor de trip trap kopen met 15% korting bij de Prenatal ( mama mazzel dagen), wat ik gezien heb is dat een hele goede aanbieding en is dat bijna even duur als via Marktplaats.
Misschien wel een goede tip voor je al zeker weet dat je hem wil kopen.

De new born set kost nieuw 89 euro, op Marktplaats worden ze vaak tussen de 60 en 70 euro aangeboden exclusief verzendkosten. Nu met de MMD gaat er 15% van die 90euro af en heb je dus een nieuwe new born stoel voor 75.65 euro.
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 27 Mrt 2017 10:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem236

Bericht 26 Mrt 2017 16:58

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Zoon ging naar een gewone stoel over met zitverhoger toen hij 3 was en de jongste werd geboren, zodat hij in de newbornset kon.
Maar nu heb ik een tripp Trapp op de kop kunnen tikken en gaat de oudste toch daar op over. Zitverhoger zit niet vast en hij zit niet stil en zonder verhoger knoeit hij best veel.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Mrt 2017 17:10

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Ja New Born op marktplaats schiet niet op, daar kwam ik ook al achter.
Mss dat ik voor dochter een goedkopere kinderstoel koop, en dan dochter daarop.
Hoewel ik de trip trap alleen wil gebruiken voor de newborn set. Vanaf 4-6 maanden heb ik hier de ikea stoel al staan, dat vind ik met eten makkelijker.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem236

Bericht 26 Mrt 2017 20:23

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Dan zou ik geen trip trap erbij kopen, als het alleen voor de newborn is. Dan dochter zolang op een normale stoel.
Wij hebben die van ons voor 50 euro verkocht, dat was ook de meest gevraagde prijs op marktplaats, soms iets meer omdat er extra bekleding bij zat. Nieuw zijn ze 100 euro geloof ik, dus marktplaats is wel nog goedkoper.
Wel waren we hem letterlijk binnen 5 minuten kwijt.

Voordeel van nieuw kopen is dat je hem ook weer zo door verkoopt.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Mrt 2017 09:14

Re: Tot wanneer in kinderstoel

R zit al ruim twee jaar op een gewone stoel. Die wilde echt niet in een kinderstoel. Hij valt er ook niet af ofzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Mrt 2017 12:43

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Mijn dochter ging met 3 jaar en 4 maanden op een gewone stoel en zoon met de newbornset op haar tripp trapp. Mijn dochter is wel redelijk lang, en toen paste het al. Toen hij in de babyinzet mocht heb ik na een tijdje een Ikea stoel gekocht omdat zoon daar beter in bleek te zitten en toen kreeg zij de tripp trapp terug. Inmiddels heeft zoon een junior stoel van Ikea en worden beide stoelen door beide kinderen gebruikt. Hoewel de oudste met eten toch meestal op een gewone stoel zit, maar met knutselen of spelen gaat ze toch nog vaak op de tripp trapp zitten.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Mrt 2017 21:40

Re: Tot wanneer in kinderstoel

Besloten om dochter gewoon oo de triptrap te laten, sjefke als hij gaat eten in de ikea stoel (vind ik fijner) en tegen die tijd kijken we wel verder. Vind het nu ergens ook zonde om voor die paar maanden een newbornset te kopen en een nieuwe stoel voor dochter. We zetten de maxicosi of wipstoel wel op tafel of stoel of extra tafeltje ofzo
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny