Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kortingen en aanbiedingen topic

<<

Anoniem123

Bericht 24 Okt 2013 20:12

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Bij de lidl liggen de aanbiedingen die vanaf donderdag gelden, woensdagavond al in de schappen. Dan heb je meestal nog wel kans om de juiste maat te vinden.
<<

Anoniem25

Bericht 24 Okt 2013 20:13

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik las op fb bij een oud collega dat toys r us dit jaar geen 3 halen, 2 betalen actie heeft. Heeft iemand hier daar ook al van gehoord? Zou wel echt balen zijn...
<<

Anoniem106

Bericht 25 Okt 2013 10:50

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Tot 50 % korting op kinderspeelgoed bij bol.com.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 25 Okt 2013 11:33

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik heb het skipakje voor L. gister ook gehaald. Hier lag alles nog, hoewel er wel een horde mensen omheen stond :D. Ik heb een 86-92 voor haar meegenomen. L. zit nu bijna in 86. Hij is wat aan de ruime kant, maar zit verder prima! Echt een leuke aanbieding!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Okt 2013 12:58

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Deze maand bij toysxl 3 halen 2 betalen op de lego, en met de korting van c1000 gaat er nog eens 5 euro (per 50 euro) vanaf!
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 25 Okt 2013 13:41

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

SarahKey schreef:Bij de lidl liggen de aanbiedingen die vanaf donderdag gelden, woensdagavond al in de schappen. Dan heb je meestal nog wel kans om de juiste maat te vinden.


Niet meer hoor, dacht v laatst ook :thumbdown:
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem123

Bericht 25 Okt 2013 13:43

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

woezel schreef:
SarahKey schreef:Bij de lidl liggen de aanbiedingen die vanaf donderdag gelden, woensdagavond al in de schappen. Dan heb je meestal nog wel kans om de juiste maat te vinden.


Niet meer hoor, dacht v laatst ook :thumbdown:

Dan is dat pas veranderd. Want met de tuinbroeken en longsleeves laatst was ik er ook op woensdagavond.
(of dat er dan sommige dingen er al wel liggen en andere dingen pas echt op donderdag)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 25 Okt 2013 20:07

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Woensdag is het "vrienden"avond bij intertoys en krijg je 15% korting.
Die korting gaat over de 25% van de duplo heen!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem20

Bericht 25 Okt 2013 20:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

o, dat is mooi. geldt dat alleen voor duplo of ook voor lego zover jij weet? die 25%?

Edit: volgens de website alleen duplo.
Heb je voor die vriendenavond een kaartje oid nodig? Zal wel erg druk zijn....filiaal hier in de stad is megaklein :thumbdown:
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 25 Okt 2013 22:24

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Dat kaartje kun je gewoon bij de intertoys hale. Hier lagen ze bij de kassa
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:07

Bericht 26 Okt 2013 09:47

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Vanaf hoelaat is de korting bij intertoys? Weet iemand of het ook online is?
februari 2011
april 2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 26 Okt 2013 10:13

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier lag er donderdagmiddag nog een bak vol skipakjes. Ik heb een maat 62/68 meegenomen. Lijkt mij wel fijn om evt. In de MC te gebruiken als het echt koud is. Of in de kinderwagenbak. Als het echt vriest is een dekentje dan ook niet meer genoeg. Nu afwachten of het gaat passen of ze er nog in verzuipt....
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 77

Bericht 26 Okt 2013 10:33

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik was het vergeten, de skipakjes! Foldertje lag al de hele week op tafel, stom. Net geweest en er lag er nog maar 1, 62/68 helaas.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 26 Okt 2013 10:59

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier ook geen skipakjes meer, in de jongensvariant dan. Meisjes waren er nog wel heel veel.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Okt 2013 16:20

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

ze hadden hier bij de Wibra een magic flower baby born voor 20 euro. Geen geld.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem133

Bericht 26 Okt 2013 19:01

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Op de Kruidvat extra voordeelkaart had ik vandaag 15% extra korting op alle duplo. Helaas hadden ze hier niets meer van Duplo staan (donderdag nog best heel veel), dus niets kunnen kopen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 26 Okt 2013 19:18

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Soms heb ik het idee alsof er dan acties weggehaald of expres niet bijgevuld worden bij kruidvat.
Toen ook met 50% op zonnebrand, geactiveerd maar vrijwel niets in de schappen. Was de actietijd over en hoppa heel het vak vol.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 26 Okt 2013 19:21

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Viva schreef:Soms heb ik het idee alsof er dan acties weggehaald of expres niet bijgevuld worden bij kruidvat.
Toen ook met 50% op zonnebrand, geactiveerd maar vrijwel niets in de schappen. Was de actietijd over en hoppa heel het vak vol.


Hmm bij die actie waren bij ons juist de schappen heel goed aangevuld.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 26 Okt 2013 19:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Gisteren nog wat bij de Intertoys gehaald, maar geen kaartje gezien...
December 2009
juli 2012
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 26 Okt 2013 20:18

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Steep schreef:
Viva schreef:Soms heb ik het idee alsof er dan acties weggehaald of expres niet bijgevuld worden bij kruidvat.
Toen ook met 50% op zonnebrand, geactiveerd maar vrijwel niets in de schappen. Was de actietijd over en hoppa heel het vak vol.


Hmm bij die actie waren bij ons juist de schappen heel goed aangevuld.

Hmm dan zal het wel (vervelende) toeval zijn!
<<

Anoniem166

Bericht 26 Okt 2013 20:27

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Viva schreef:Soms heb ik het idee alsof er dan acties weggehaald of expres niet bijgevuld worden bij kruidvat.
Toen ook met 50% op zonnebrand, geactiveerd maar vrijwel niets in de schappen. Was de actietijd over en hoppa heel het vak vol.


Ik had dat vorige week met de luies en billendoekjes van Huggies. Schappen met luiers bijna leeg en de billendoekjes van Huggies helemaal op. Ik denk dat het voornamelijk komt, omdat veel mensen gelijk van dit soort acties gebruik maken.

De verkoopster bij de ene Kruidvat (weekendhulp) vertelde gewoon dat het op is. Verkoopster bij een andere Kruidvat (vaste medewerker) vertelde dat ik bij de kassa mijn naam en telefoonnummer mocht achterlaten. Als het weer voorradig zou zijn, zou ik dan een telefoontje krijgen en mocht ik het alsnog tegen de actieprijs kopen.
<<

Anoniem73

Bericht 26 Okt 2013 20:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier is dat ook vaak bij de kruidvat. Ik wilde graag die mini babyborn voor de sint. Dag na de folder gewoon helemaal niks al uitverkocht ofzo! Uiteindelijk heb ik hem gevonden in een of ander klein kruidvatje. I
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 20:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik vind het sowieso bij de Kruidvat irritant dat alle aanbieding op maandag al in de winkel liggen en vervolgens op dinsdag, wanneer het 'echt 'in zou gaan al op is....
<<

Anoniem75

Bericht 26 Okt 2013 20:33

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Printje schreef:Ik vind het sowieso bij de Kruidvat irritant dat alle aanbieding op maandag al in de winkel liggen en vervolgens op dinsdag, wanneer het 'echt 'in zou gaan al op is....


Ze zullen wel moeten. Er zijn weinig mensen die op maandagavond tot een uur of 21.00 willen werken of om 6.uur in de ochtend willen beginnen met werken omdat de aanbiedingen dinsdag in de winkel moeten liggen :wink:
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 20:34

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Razz schreef:
Printje schreef:Ik vind het sowieso bij de Kruidvat irritant dat alle aanbieding op maandag al in de winkel liggen en vervolgens op dinsdag, wanneer het 'echt 'in zou gaan al op is....


Ze zullen wel moeten. Er zijn weinig mensen die op maandagavond tot een uur of 21.00 willen werken of om 6.uur in de ochtend willen beginnen met werken omdat de aanbiedingen dinsdag in de winkel moeten liggen :wink:



Ja oke maar bij de ah ligt er dan een briefje op van deze aanbieding gaat pas in op.... en dat de datum.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers