Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd/word jij vandaag blij van?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mrt 2017 17:51

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ja ik geniet echt van het gemak. Net als Geel vind ik het normaliter ook heel erg leuk om in de supermarkt te komen en daar te bedenken wat we eten. Maar dit is zo fijn nu, niet hobbelen door de supermarkt.
Je hebt ook pick up points, Dat je online bestelt en het daarna het ophaalt met de auto bij een punt. Daar zetten ze het gewoon in je auto. Ook ideaal, maar er moet net wel een pick up point in de buurt zitten.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 24 Mrt 2017 18:02

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van moederpanda en haar twee kleintjes in de dierentuin.
Zo schattig!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Mrt 2017 18:07

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Chava schreef:Van moederpanda en haar twee kleintjes in de dierentuin.
Zo schattig!


Die wil ik ook zien :love:
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 24 Mrt 2017 20:52

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik ben al bijna 2 weken uit de running omdat ik zo ontzettend uitgeput was en last had van vage klachten. Vandaag kreeg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Blijk ik een ernstig tekort te hebben aan vitamine D. Gelukkig valt er wat aan te doen en daar ben ik dan ook érg blij om. Wat heb ik me toch een zorgen gemaakt de afgelopen weken zeg...
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem298

Bericht 24 Mrt 2017 21:51

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt, CC. Gelukkig is het iets onschuldigs!

Ik werd vandaag blij van mijn dochter. Ze ging met mijn man naar de Efteling, maar voordat ze weggingen moest mijn man tanken. Zijn sleutel zat vervolgens vast in de tankdop, dus ik ben als een gek naar het tankstation gefietst met een fles olijfolie en heb die sleutel er uit gehaald. Mijn man had al boos geroepen dat ze niet meer naar de Efteling konden, maar nu konden ze toch gaan, dus mijn dolblije dochter riep dat ik de allerliefste en beste moeder van de hele wereld ben en gaf me een dikke knuffel. Het leven kan zo makkelijk zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Mrt 2017 22:33

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik werd wederom blij van de zon en van het gezellig borrelen en eten met Sushi net!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Mrt 2017 22:36

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

De zon, Amsterdam, mooie gesprekken met mijn vader, Schiphol en een perfecte ribeye. Dat was wat betreft vandaag :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Mrt 2017 22:48

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van autorijden in de zon, het strand in het warme avondlicht, van mijn dochter die zingend in haar zitje op de fiets zat, van mijn man die relaxed en ontspannen is en van wijn :) .
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 24 Mrt 2017 22:49

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

klinkt als een fijne dag samen Lady!

ik had vandaag een goed gesprek met mijn baas waardoor ik weer een beetje motivatie kreeg. Fijn!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Mrt 2017 22:58

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van de sushi vanavond... :smile:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 25 Mrt 2017 07:06

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Emma schreef:
Chava schreef:Van moederpanda en haar twee kleintjes in de dierentuin.
Zo schattig!


Die wil ik ook zien :love:


Link verwijderd
Laatst gewijzigd door Chava op 25 Mrt 2017 22:17, in totaal 2 keer gewijzigd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 25 Mrt 2017 16:09

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Jet schreef:Ik kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt, CC. Gelukkig is het iets onschuldigs!

Ik werd vandaag blij van mijn dochter. Ze ging met mijn man naar de Efteling, maar voordat ze weggingen moest mijn man tanken. Zijn sleutel zat vervolgens vast in de tankdop, dus ik ben als een gek naar het tankstation gefietst met een fles olijfolie en heb die sleutel er uit gehaald. Mijn man had al boos geroepen dat ze niet meer naar de Efteling konden, maar nu konden ze toch gaan, dus mijn dolblije dochter riep dat ik de allerliefste en beste moeder van de hele wereld ben en gaf me een dikke knuffel. Het leven kan zo makkelijk zijn.



Woon je in de buurt van de Efteling?

Ik heb vanmorgen fijn gewerkt (is helaas lang niet altijd meer bij deze baan) en het is nu zo mooi weer, daar word ik blij van.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Mrt 2017 17:15

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik had net het leukste stel ooit aan m'n balie! Ik moest even iets voor ze regelen dus zij gingen even koffie en ontbijten in het cafe naast m'n desk en vroegen: what do you need? Dus ik zei dat ik alles al had om het voor hun te kunnen regelen. Bleek dat ze me koffie en eten wilde aanbieden. Toen ik 5 minuten later daarheen liep schoven ze een stoel naar me toe en een bord eten haha.. en nu willen ze me vanavond meenemen voor drankjes. Echt zo super enthousiast en lief!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 26 Mrt 2017 17:47

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat ontzettend lief Feline! Was het gezellig gisteravond?

Ik word blij van het mooie weer, net een prachtige lange wandeling gemaakt met mijn vriend door een natuurgebied in de buurt :sunny:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Mrt 2017 19:11

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Nou wat leuk Feline!

Heerlijk Saythia!

Ik heb ook zo genoten van het lekkere weer vandaag, lekker gevaren door Haarlem. Echt even ontspannen.
En m'n man had heerlijk gekookt, wat een lekker visje was dat!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Mrt 2017 19:16

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Het was een heerlijke dag inderdaad Marin! Scheen bij jullie de hele dag de zon?

Van mijn dochter, die ging schaterlachen omdat ik ging juichen. Ik had namelijk een toffe prijs gewonnen. Oh en ik ben heel blij omdat ik eindelijk een leuk spijkerjurkje heb gevonden. Wel boven budget maar goed, ik werk er hard voor :P
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Mrt 2017 19:22

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Begin van de middag wel iig, toen waren we op het water. Daarna was ik zo moe dat ik lekker heb liggen slapen op de bank haha dus dat weet ik niet precies.

Lief je dochter! Wat voor prijs heb je gewonnen? En ik zag het spijkerjurkje voorbij komen. Staat je leuk!
Let's discover the world together.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Mrt 2017 19:23

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van de boswandeling met mijn dochters en toen liepen we langs het restaurant en werd er gevraagd of we daar gingen eten vanavond.. nou het werd een lunch en dat was ook heel gezellig!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem316

Bericht 26 Mrt 2017 19:26

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Marin schreef:Begin van de middag wel iig, toen waren we op het water. Daarna was ik zo moe dat ik lekker heb liggen slapen op de bank haha dus dat weet ik niet precies.

Lief je dochter! Wat voor prijs heb je gewonnen? En ik zag het spijkerjurkje voorbij komen. Staat je leuk!


Oh heerlijk toch! Nog lekker van genieten zo lang het kan (hallo stom cliche haha)

Ik heb een Tripp Trapp stoel gewonnen bij Prenatal. We hebben al wel eentje maar dat is zo'n saaie blank eiken. Dus welke kleur het ook wordt; ik ben er super blij mee!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Mrt 2017 19:28

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Oh wat een toffe prijs inderdaad! Gefeliciteerd!
Let's discover the world together.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 26 Mrt 2017 19:40

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Vanochtend was ik al op tijd op zodat ik meteen kon sporten en wat klusjes kon doen. Daarna kon ik 's middags dus lekker in de zon zitten met een boekje, eindelijk echt ontspannen en genieten! :ja:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Mrt 2017 19:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Chava schreef:
Emma schreef:
Chava schreef:Van moederpanda en haar twee kleintjes in de dierentuin.
Zo schattig!


Die wil ik ook zien :love:


Link verwijderd


Ik heb ze gezien, leuk zijn ze!
<<

Anoniem249

Bericht 26 Mrt 2017 19:59

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

De zon
Uitslapen
Boottochtje
M'n vriendinnen zien
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 26 Mrt 2017 21:29

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van het mooie weer en vooral dat ik zo fit was de hele dag. Ik ben normaal altijd de hele dag in de war als de tijd verzet wordt maar vandaag geen last. M'n kinderen sliepen tot 9 uur nieuwe tijd en ik ga zo weer lekker naar bed. Ha :-)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 27 Mrt 2017 19:49

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat mijn vriend belde dat hij een vliegtuig eerder neemt en dat hij dus morgen thuis is ipv woensdag. Wel jammer dat ik moet werken morgen maar wel heeel fijn dat hij weer terug komt!
:heart: :heart: 2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers