Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene-het-is-hier-mis-topic

<<

Anoniem183

Bericht 25 Mrt 2017 18:02

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Teleurgesteld in mijn lichaam ben ik eigenlijk juist niet. Wel in de situatie, maar mijn lijf doet wat het denkt te moeten doen, zo zie ik het maar. Het afwachten is heel dubbel, aan de ene kant fijn om nog een kans te hebben dat het vanzelf op gang komt, aan de andere kant wil ik het gewoon graag achter de rug hebben.

Vind het zo klote voor je Bisq, groot gelijk dat je onderzoek gaat laten doen. Dat van het nog niet toekomen aan verwerking snap ik ook. En heel proces is het waar je in zit. Hier gaat het met ups en downs maar denk dat ik er pas echt iets mee kan 'doen' als het lichamelijk klaar is.

Vandaag op een verjaardag twee keer de vraag of we geen tweede willen gehad... Heb keihard en eerlijk antwoord gegeven. Schrokken mensen wel van. Maar ik ben er heel open over en wil het liefst dat heel de wereld weet dat er een kind in mij groeide. Vind het fijn als dat erkent wordt.
<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 20:21

Bericht 26 Mrt 2017 11:22

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

O dat zijn vervelende vragen Mona.
Goed dat je open over bent geweest je groot houden is niet makkelijk op zo'n vraag.
Hoe gaat het nu?

En met de rest?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mrt 2017 12:17

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hoe is het met jullie, lieve meiden? Zowel fysiek als psychisch?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mrt 2017 12:19

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Prima. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Zo werkt de natuur. Ik hoop op een goede controle, dan kan het afgesloten worden en opnieuw proberen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mrt 2017 12:21

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Dat klinkt positief Cotton, goede instelling! Hoop voor je dat het gauw inderdaad goed gaat!
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Mrt 2017 17:06

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat fijn Cotton!

Fysiek hier nog steeds heel licht bloedverlies. Geestelijk met ups en downs, maar komt steeds meer up gelukkig. Zo af en toe komt er opeens een besefmoment en dan ben ik even heel verdrietig.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2017 09:23

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Marin schreef:Dat klinkt positief Cotton, goede instelling! Hoop voor je dat het gauw inderdaad goed gaat!

Dankje.

Ja ik ben ook heel positief. Pech! Volgende keer beter. :ja:
<<

Anoniem183

Bericht 29 Mrt 2017 16:43

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Fijn Cotton!

Ik heb fysiek nog even een drempel te nemen met de curettage. Zie er op zich niet tegenop, ben alleen bang voor een lange nasleep / gedoe met m'n cyclus / complicaties. Maar ja, dat is afwachten.
Mentaal gaat het wel goed. Af en toe nog een dipje en verdrietig. Denk dat het na de curettage nog wel even pittig zal zijn. Ik sta er gedeeltelijk hetzelfde in als Cotton maar voel het wel echt als een verlies van een kind, hoe klein het ook nog was. Komt ook omdat ik twee keer een kloppend hartje heb gezien denk ik. Daar zit het meeste verdriet dan ook in, ik ben verder niet bang voor de toekomst of angstig dat een volgende zwangerschap weer mis zal gaan. Ik prijs me gelukkig met mijn zoon en we zien straks wel hoe het verder gaat.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 29 Mrt 2017 17:22

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat fijn dat het goed met je gaat Cotton.

Pf ja zeg Mona, zo vervelend dat je nu alsnog die curretage moet. Weet je al wanneer je moet?

Burn, wat fijn dat het ook bij jou steeds meer up is.

Hier gaat het prima, maar merk wel dat ik nog wat afgevlakt ben in m'n emoties. Maar dat vind ik prima, zo kunnen we gewoon weer door zonder dat het steeds ingewikkelder wordt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem183

Bericht 29 Mrt 2017 17:28

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja, overmorgen ben ik aan de beurt.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 29 Mrt 2017 17:33

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Veel sterkte alvast!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem315

Bericht 29 Mrt 2017 19:48

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sterkte alvast Mona. Lijkt me een naar drempeltje, die hopelijk gauw achter de rug is. En dan weer verder!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 29 Mrt 2017 19:50

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat shit Mona dat er helemaal niets gebeurd is! Ik hoop dat het meevalt voor je!

Ik vind dat jullie er heel knap instaan, ik heb het er echt wel moeilijk mee. Misschien omdat het de 3e keer was en iedereen in mijn omgeving ineens zwanger is.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2017 20:10

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sterkte alvast Mona!

Uffe ik kan me goed voorstellen dat als het je vaker overkomt dat het dan een stuk moeilijker is. Denk dat ik dan ook echt niet meer zo nuchter zou zijn hoor.

En idd overal duiken zwangeren op.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 31 Mrt 2017 18:34

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hoe is het gegaan Mona?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 31 Mrt 2017 19:23

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Uffe, ik snap je heel goed. Hier is het ook drie keer mis gegaan, voordat wij onze zoon kregen. Op een gegeven moment ging ik mij echt afvragen of we bij onze dochter nu gewoon heel veel geluk hadden gehad, of drie keer domme pech. Hoop dat vier keer voor jou wel scheepsrecht is.

Hoe is het gegaan Mona?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 31 Mrt 2017 20:11

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Nou die angst inderdaad Kissyfur...hebben we gewoon heel veel geluk gehad met F. of is het echt 3x pech geweest. We hebben wel bloedonderzoek laten doen maar daar is de uitslag nog niet van binnen. Komt als het goed is volgende week.

Ik hoop dat het goed gegaan is Mona!
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2017 21:56

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ik hoop dat het domme pech was Uffe, gun jullie echt een broertje of zusje voor lieve F.
Snap je wel een klein beetje. Nou heb ik gelukkig nog nooit een miskraam gehad, maar de zwangeren schieten inderdaad uit de grond. De laatste tijd is er elke week wel iemand die aankondigt dat er een kindje op komst is en dat drukt je dan toch steeds weer even met de neus op de feiten dat het hier nog niet zo ver is. Hoop echt dat het bij jullie snel weer raak is en goed gaat!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem183

Bericht 01 Apr 2017 11:30

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Bij de derde keer zou ik er waarschijnlijk ook héél anders instaan hoor Uffe, kan me je gevoel wel voorstellen. Hoop echt dat het gewoon pech is geweest alle drie de keren en dat jullie nu gauw een keer geluk gaan hebben!

Denk je dat je later nog een 'klap' krijgt weer Bisq? Op zich wel fijn misschien nu even, die afgevlakte emoties, al is dat ook niet altijd prettig natuurlijk maar inderdaad, je kunt dan wat beter door. Vind het zo rot voor jou, het is jullie ontzettend gegund!

De ingreep is goed gegaan op zich. Wel een scheurtje in de baarmoederhals dat gehecht is maar dat lost vanzelf op en heb ik verder geen last van. Helaas kelderde mijn bloeddruk enorm en vond mijn spastische darm het een goed plan om er ook maar bij te gaan opspelen (pijn) dus heb wel de hele dag in het ziekenhuis doorgebracht. Toen ik zonder flauwvallen naar het toilet kon en weer terug mocht ik naar huis. Nu gaat het wel goed, nog slapjes en snel duizelig/oorsuizen maar weinig pijn en minimaal bloedverlies. Dus ik doe rustig aan. Hopelijk blijft het hierbij en krijg ik later niet alsnog pijn en/of veel bloedverlies, al verwacht ik dat het wel wat zal toenemen naarmate ik actiever word. Over drie weken echo ter controle en gesprek met de gyn.

Emotioneel gaat het wel oké. Ik kijk er naar uit om straks lekker van de lente te genieten met ons gezin en over een paar weken fijn een nachtje weg met m'n man. Weer even leuke dingen doen, wijntjes drinken :wink: en genieten van wat ik allemaal wél heb. Het verlies van een kind dat ik nooit heb mogen leren kennen zal altijd verdrietig blijven, maar het zal een plekje krijgen. Ik ga dit account (Mona) ook sluiten en verder onder mijn andere naam.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2017 12:24

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Toch nog wel heftig allemaal Mona. Veel sterkte!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Apr 2017 10:55

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Sterkte mona!

Vanmorgen de controle gehad, alles was goed. Medisch gezien mogen we weer opnieuw beginnen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 03 Apr 2017 10:56

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

:dance: Yes, erg fijn!
<<

Anoniem298

Bericht 03 Apr 2017 11:12

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat fijn, Burn! Zou je ook gelijk weer willen beginnen? Ben je er mentaal al aan toe?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Apr 2017 11:17

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Fijn Burn.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Apr 2017 11:30

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Jet schreef:Wat fijn, Burn! Zou je ook gelijk weer willen beginnen? Ben je er mentaal al aan toe?

Aan de ene kant wel, andere kant niet. Ik vind een volgende zwangerschap doodeng. Maar realistisch gezien hoeft het de volgende keer niet weer mis te gaan. Ik ben nog niet toe aan weer met ovulatietesten in de weer, dus laat het nu even op zn beloop. En is het zo dan is het ook goed. Weet wel dat ik door deze gebeurtenis alleen maar zekerder weet dat ik een kindje hoop te krijgen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers