Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 17:39

Re: Datetopic

Reva schreef:
Bliss schreef:Ok ik heb ook een keer de sloerie uitgehangen hoor. Was in de kroeg, kom ik ineens mn oude date tegen, die met dat kale plekje op zn achterhoofd en hij deed fantasy role plays. Anyways, ik zei begin vd avond nog tegen mn vriendin dat ik zin had om te zoenen en hij toonde ineens veel interesssse. Poosje mee staan zoenen, toen moest il weeer terug naar vriendin en hij naar huis. Spraken we een paar andere jongens ok ik kan nu nog een heel verhaal ophangen maar ben dronken, geen zin in, heb met npg een jongen gezoend, beetje spijt van, maar ja, nuks meer aan tw doen. Ennu mpet ik slapen, Reva ik lijk jou wel

Ho, ho, alleen qua typewerk hoor :lol:


Whaha ja dat bedoelde ik :nerd: Die tweede jongen appte me nog vanmiddag, heb wel wat korts teruggestuurd, maar vind hem echt totaal niet boeiend. Het was ook meer dat hij mij zoende en ik er niet echt tegenin ging ofzo (had ik ook de kracht niet meer voor) :laughcry: Oh well, er gebeurt in elk geval weer eens wat. En voor de balans was het ook goed, want de eerste was 34 en de tweede 26, dus gemiddeld precies 30 :thumbup:

Japie, leuk! Hebben jullie veel contact vandaag? Het was een vruchtbare avond voor de vrijgezellen dus :)
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 17:52

Re: Datetopic

Ja, Japie, we zijn nieuwsgierig!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Okt 2013 19:05

Re: Datetopic

Nou het gaat niks worden. Ik kom er net achter dat hij nog jonger is dan ik dacht. 4 jaar verschil vind ik niet erg, maar 7 jaar is mij iets te veel :nopompom: . Dus eigenlijk moet ik vanavond weer de kroeg in voor een nieuwe kans..
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 19:25

Re: Datetopic

Haha hmm ja zeven jaar is wel wat veel misschien... Jammer!!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 19:52

Re: Datetopic

Haha, nou dat word dus weer een kroeg avond Japie :laughcry:
<<

Nyx

Bericht 26 Okt 2013 20:00

Re: Datetopic

Zeven jaar in deze tijd stelt helemaal niets meer voor. Ik weet niet of ik er zelf op zou zitten te wachten, maar ach het moet geen kwaad kunnen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Okt 2013 20:11

Re: Datetopic

Als we wat ouder waren geweest had ik geen moeite gehad met het verschil. Maar hij is 22 en dat vind ik wel erg jong nu
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 20:14

Re: Datetopic

Oooohhhh, kan makkelijk. Zo eentje deed ik ook ;) Wel schattig. Ik bedoel maar, ik gisteren gezoend met een jongen van mijn leeftijd en die had nog nooit een wasmachine aangezet! Dan liever jaren jonger en wel zelfstandig haha
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 20:43

Re: Datetopic

Jeez Tab, heb jij ook alweer gezoend? :D Ik hou het niet meer bij hoor whaha!
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Okt 2013 20:44

Re: Datetopic

Deze is niet zo zelfstandig. Woont nog thuis en mama doet bijna alles voor hem :wink:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 20:49

Re: Datetopic

Uhm, ja... kreeg gisteren visite. Maar no worries niets in bed gebeurd haha. Ik dacht als hij niet eens het wasmachine aan weet te krijgen ... :p

En haha Japie, ok dan snap ik het heel goed. Vanavond gewoon de kroeg weer in!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 20:50

Re: Datetopic

Whatever schreef:Ah joh, ik heb vannacht ook geknuffeld met een wel leuke man en gezoend met een matig leuke barman.

Maaaaarrr, ik ben erg blij. Nu twee weken achter elkaar in de kroeg EN leuke mannen EN ze flirten met me. Dus gaat ook vast een keer goedkomen qua iemand tegenkomen. :) :)

Ik ga straks even teruglezen! Tabbie: klinkt gezelliggg! Supermooie actie met die vrienden haha!


Super leuk toch Whatever, al die sjans. Komt nog wel goed met jou. Duidelijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 20:51

Re: Datetopic

Hahaha nee dat belooft niet veel goeds :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Okt 2013 21:00

Re: Datetopic

Het smaakte in ieder geval naar meer :thumbup:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem 52

Bericht 26 Okt 2013 21:01

Re: Datetopic

Ik ben aan 't daten :D Tenminste.. Ik ga op een date ;) Heb een onwijs leuke man ontmoet bij een soort.. Buurtaangelegenheid van m'n oom&tante. Was echt toeval, maar klikte. Helaas was 't maar kort, maar tijd genoeg om nummers uit te wisselen ;) Nu appen we al paar dagen en moet even kijken wanneer ik tijd heb om wat leuks te gaan doen.. Denk dat we woensdagmiddag samen gaan lunchen, of zo!

't Is echt een onwijs leuke vent!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 21:17

Re: Datetopic

Yay leuk, Bazinga!
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 26 Okt 2013 21:26

Re: Datetopic

Leuk Bazinga!

Ik kreeg vanavond de uitnodiging om iets leuk te gaan doen met een jongen die ik echt al jaren ken. Op zich hartstikke leuk, maar ik ben zo stijf in de spieren en moe... Dus nu wil hij morgen iets gaan doen. Kijken of dat wat gaat worden. Want zoals ik me nu voel wil ik alleen maar zitten en niets doen.

Het is trouwens een leuke jongen, wat me ontzettend tegenstaat is dat hij na een faillissement thuis is gaan wonen en dat nu zo makkelijk vindt dat hij er niet meer weg gaat. En als je een bepaalde leeftijd hebt, en je bent weer schuldenvrij, zorg dan ook dat je het huis uitgaat. Maar goed. Wie ben ik.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 26 Okt 2013 22:10

Re: Datetopic

Ga gewoon op date Nyx! Je bent er tenminste uit, doet wat leuks met leuk gezelschap! Wat wil je nog meer!
<<

Nyx

Bericht 26 Okt 2013 22:16

Re: Datetopic

Dat is natuurlijk ook zo. Ik ben momenteel bezig in huis en gewoon echt kapot 's avonds. Anders was ik vanavond al wel meegegaan. Ik heb nu gezegd dat hij me best kan helpen met plafond verven. :P Dan heb ik nog energie over in de avond en kunnen we dan wat leuks gaan doen. Maar eh, krijg als opmerking dat ik dat zelf ook wel kan. Mannen...

Edit; Als ik mijn meubelen afdek, dan komt hij mijn plafond schilderen. Jeej! Want dat vond ik toch een partij een kutklus.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 26 Okt 2013 22:30

Re: Datetopic

Zo, dit topic gaat ineens hard!

Toet, leuk zeg! Wanneer is hij terug?

Japie: Ik snap dat je het daarom toch liever afkapt. Wel jammer hoor.

Bliss: Ik vind het echt een tof verhaal! :D Hoe is het met je kater?

Tabbie: Hahaha dat kan ik me goed voorstellen, dan heb je er niet al te veel vertrouwen in nee.

Whatever: Vertel! Wie is die leuke knuffelaar?

Bazinga: Veel plezier!

Nyx: Haha, dat was wel lekker makkelijk geweest. Maar misschien wil hij energie overhouden voor andere dingen? :p
<<

Anoniem 49

Bericht 26 Okt 2013 23:00

Re: Datetopic

Klinkt goed, Bazinga!

Nyx, gewoon gaan! :)

Ik ben sinds gister best leuk aan het kletsen met een jongen op Paiq, het klikt wel! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Okt 2013 23:14

Re: Datetopic

Mijn kater en ik liggen inmiddels in bed, komt niet meer goed vandaag. Morgen is vast alles beter ;)
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Okt 2013 23:15

Re: Datetopic

Bliss schreef:Mijn kater en ik liggen inmiddels in bed, komt niet meer goed vandaag. Morgen is vast alles beter ;)

Sterkte Blissie. Lekker goed bijslapen dat istie morgen vast weg.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 26 Okt 2013 23:34

Re: Datetopic

Slaap lekker, Bliss!

Björn heeft een optreden nu, spijtig dat ik er niet bij kan zijn. De foto's van zijn vorige optreden waren giga sexy, met zijn haren naar voren en zijn spieren die aangespannen tegen die gitaar meppen...
<<

Anoniem130

Bericht 26 Okt 2013 23:38

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Whatever schreef:Ah joh, ik heb vannacht ook geknuffeld met een wel leuke man en gezoend met een matig leuke barman.

Maaaaarrr, ik ben erg blij. Nu twee weken achter elkaar in de kroeg EN leuke mannen EN ze flirten met me. Dus gaat ook vast een keer goedkomen qua iemand tegenkomen. :) :)

Ik ga straks even teruglezen! Tabbie: klinkt gezelliggg! Supermooie actie met die vrienden haha!


Super leuk toch Whatever, al die sjans. Komt nog wel goed met jou. Duidelijk!


Ooit... Alleen ondernemen altijd de leuke interessante exemplaren geen verder actie en moet ik de niet-(echt)-leukerds de laatste tijd van me afslaan.

SuperGrover schreef:
Whatever: Vertel! Wie is die leuke knuffelaar?


Niks te vertellen, hij was leuk en knap en 36 en ik was geinteresseerd. Hij keek de hele tijd, vriendinnen stootten me aan van "volgens mij heb je sjans". Ik heb verder best veel oogcontact gemaakt en gelachen en hem heel kort aangesproken, maar hij deed verder niets (hij was ook met vriend en 2 meisjes en was soort van date, maar niet heel geslaagd ofzo). En toen de niet-zo-leuke barman me probeerde te versieren bij het dag zeggen kwam hij opeens mij een knuffel geven.... ennnnnn toen was 'ie weg. :(
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers