Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Matten badkamer/ toilet

<<

Anoniem280

Bericht 24 Mrt 2017 13:21

Re: Matten badkamer/ toilet

Hier geen matten, maar er komt binnenkort wel weer een badmat. Zijn druk aan het klussen hier, badkamer wordt anders.
Voor toilet nooit een mat gehad, vind dat niet hygiënisch.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Mrt 2017 13:39

Re: Matten badkamer/ toilet

Hier alleen een mat voor de douche. Hij gaat meerdere keren per week in de was dus die wordt niet vuil.

's nachts ga ik niet naar de wc. Krijg ik ook geen koude voeten.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem192

Bericht 24 Mrt 2017 14:58

Re: Matten badkamer/ toilet

Bij de WC vind ik het vies en lelijk staan. Als ik naar de WC loop heb ik nooit last van koude voeten eigenlijk.
Bij de douche en het bad leggen we gewoon een kleine handdoek neer, die gooien we om de dag in de was, heb er daar gewoon een hoop van, zodat we die schoon neer leggen en alleen gebruiken om op te staan en de vloer droog te maken. Deze hangen we na gebruik over de douchedeur, ik vind een badmat onhandig in onze badkamer verder.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Mrt 2017 17:36

Re: Matten badkamer/ toilet

Bob schreef:Wij hebben er eentje tussen de wastafel en ee douche liggen. Bij het toilet niet, boven en beneden niet, dat vind ik een vies idee.
Handdoeken gebruiken wij wel meer dan één keer. Als het goed is ben je schoon als je vanonder de douche komt toch?


Bij ons ook zo.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers