Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verlatingsangst?

<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 04 Sep 2013 09:50

verlatingsangst?

Mijn zoontje ging eigenlijk altijd zonder problemen slapen, echter de laatste week/weken is het drama. Echt ontroostbaar huilen, amper te kalmeren. Hij slaapt ook ineens veel korter dan normaal. Is dit verlatingsangst? Ik weet het niet zo goed meer van de eerste en kan me ook niet herinneren dat hij dit zo heftig gehad heeft..
Afbeelding

Afbeelding
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 04 Sep 2013 10:03

Re: verlatingsangst?

T. had dat volgens mij ook rond die leeftijd. Weet niet meer hoelang t duurde maar t ging vanzelf over
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 04 Sep 2013 12:26

Re: verlatingsangst?

Ik heb ook het idee dat dit bij onze dochter speelt. Vreselijk. Ze is moeilijk in slaap te krijgen, als ze haar ogen dicht heeft, je weg loopt, en ze dat merkt, gaat ze overstuur huilen. 's Nachts wordt ze ook minstens 2x wakker en is ze weer moeilijk in slaap te krijgen. Geen idee wat je ermee moet. Eerst kriebelden we haar in slaap, maar dat is ook onnozel, dan gaat ze daar weer aan wennen. Dus nu probeer ik er bij te blijven staan en dan een keer wegsneaken...
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 04 Sep 2013 14:26

Re: verlatingsangst?

Lastig viva, hoe oud is jouw dochter, iets ouder toch?
Snachts was het een hele tijd drama maar nu gaat het iéts beter ( afkloppen)
Beneden is het echt een onwijs blij mannetje maar zodra hij moet slapen begint de ellende. .
Afbeelding

Afbeelding
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 03 Sep 2013 00:25

Bericht 04 Sep 2013 14:36

Re: verlatingsangst?

Ik lees even mee want hier precies hetzelfde.
Hij is nu ruim 7 maanden en slaapt inderdaad opeens veel minder en slechter. Hij sliep sowieso nog niet door s'nachts.
Hij gaat wel tussen 20 en 21 naar bed met volle buik. Ik geef hem dan (terwijl hij op schoot doorslaapt) een 180 fles tussen 00:00 en 01:00 uur.
Vervolgens kwam hij tussen 04 en 05 voor de volgende fles, die gaf mijn vriend dan en dan was hij ook echt wakker wakker wakker dus mee naar beneden en en even spelen. (in bed laten liggen is geen optie, dan brut hij moord en brand...)
Daarna was hij rond 08/09 weer wakker en dan om 10/11 weer aan een slaapje toe en sliep dan 2 a 3 uur.
s'middags sliep hij ook nog 1 of 2 keer maar sinds een week is het dus drama!
Heeeeeel moeilijk in slaap komen, kort slapen of gewoon niet slapen...
Afbeelding
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 04 Sep 2013 14:37

Re: verlatingsangst?

Dat begon bij mijn zoontjes ook rond de 7 maanden. Het duurde een paar weken en het was ook opeens weer over. Wij legden steeds uit dat we in de buurt zijn en we kwamen om de 5 of 10 minuten even boven voor een aai over de bol om te laten merken dat we er echt zijn.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 04 Sep 2013 17:54

Re: verlatingsangst?

'fijn' om te lezen dat het bij meerdere rond dezelfde leeftijd was. hopelijk is het snel weer over!

kruidkoek, ik lees dat jullie nog steeds de voeding om 00.00/1.00 geven.. het zou ook juist kunnen dat je daarmee hem uit zijn diepe slaap haalt en zichzelf daarmee keurig om de 4 uur meldt.. heeft je cb daar niets over gezegd? wij hebben die laatste fles er af gelaten en hij sliep daarmee beter door... misschien het proberen waard?!
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers