Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Harry Potter expo

<<

Anoniem273

Bericht 16 Mrt 2017 22:53

Re: Harry Potter expo

Ik had die besteld tijdens het bestellen van de kaarten, kost €5. Vond het wel een leuke toevoeging; je hoort dan allerlei kostuummakers toelichting geven waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt enzo.
Ik weet niet of je die audiotour 'los' kunt kopen eigenlijk, staat vast wel op de website.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 16 Mrt 2017 22:55

Re: Harry Potter expo

Ik zal het eens checken! Thnx! :)
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mrt 2017 22:58

Re: Harry Potter expo

Veel plezier zaterdag! Ben benieuwd hoe je het vindt :)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt een diehard fan ben hoor, dus ik ben al snel heel enthousiast over alles wat met HP te maken heeft :smile:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 17 Mrt 2017 17:52

Re: Harry Potter expo

Ik ga ook zaterdag! Zie je dan! :laughcry:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 18 Mrt 2017 22:17

Re: Harry Potter expo

Ik vond het wel aardig. Ik vond Londen 100 x mooier dus dat zou ik eerder aanraden.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 19 Mrt 2017 12:00

Re: Harry Potter expo

Wat vond jij ervan Jeanette?
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 23 Mrt 2017 17:17

Re: Harry Potter expo

Ik vond het erg gaaf! Alleen was het opeens batss, boem, klaar.. Had het veel groter verwacht. Dat was wel jammer. Verder was het ook ontzettend druk, was echt file lopen. Heb ook de audio tour gedaan, was inderdaad een leuke toevoeging. En die prijzen in die shop, tsjeezus, ging echt nergens over.
<<

Anoniem273

Bericht 23 Mrt 2017 17:54

Re: Harry Potter expo

Ik ga morgen weer, met mijn moeder en broer.
Die shop is echt immens duur inderdaad. Ik wilde heel graag Slytherin spulletjes maar ik heb nu van alles via Alieexpres besteld :smile:
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers