Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2017 14:20

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Huh?
Lize heeft wat dat betreft toch weinig verkeerd gedaan toch?
Alleen zoenen met een vrouw.

Wat Jefferson doet, aflevering morgen, dat vind ik heel wat verder gaan!



Wat maar af ;).
<<

Anoniem301

Bericht 22 Mrt 2017 15:01

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Huh?
Lize heeft wat dat betreft toch weinig verkeerd gedaan toch?
Alleen zoenen met een vrouw.

Wat Jefferson doet, aflevering morgen, dat vind ik heel wat verder gaan!

Ik snap niet dat zoenen met een vrouw minder erg is dan met een man?
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mrt 2017 15:38

Re: Temptation Island.

Tuurlijk is het vreemdgaan, maar ik bedoel, niet zo vreemdgaan zoals Jefferson dat doet.
Hij duikt het bed in met Natasja.

Snap dat het actie reactie is, zo van wat hij/zij kan, kan ik ook, maar dan erger. Dat wordt ook bedoeld met wraak nemen, maar moet het meteen zo extreem?

Niels is er wat dat betreft een mooi voorbeeld van. Hij gaat vreemd, verder weten wij niet wat er gebeurt is. Rosanne gaat met Alex mee.
Daarover zijn al beelden gezien geweest.
Het is wraak, maar niet de wraak die ik meteen extreem vind. Zie het bij die 2 als zelfde manier van vreemdgaan.

De anderen zien hun vriendin met een vrouw zoenen, meer niet.
Tuurlijk gebeuren er ook andere dingen, die niet fijn, voor partner, kunnen zijn.
Daarna zoenen de mannen met hun temptation, maar daarbij delen ze ook meteen andere dingen. Dat vind ik dan extremer.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Mrt 2017 19:59

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Als ik weer mijn jaarlijkse kerst/vakantie topic open loop je wel te zeiken en als hier iets 10x hetzelfde word gezegd zeg je heel kinderachtig...............boeidend!


Waarom reageer jij met 'is al gezegd'. Alles wat jij in je kerst/schoonmoeder/whatever topic zegt is ook al eens door jou gezegd. Beetje jammer dat dat dan wel goed is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem185

Bericht 22 Mrt 2017 20:02

Re: Temptation Island.

Weet iemand hoe we vanavond de aflevering van België al kunnen zien? Be my hero please.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mrt 2017 23:12

Re: Temptation Island.

Dailymotion :ja:
Ik kijk nu.
<<

Anoniem185

Bericht 22 Mrt 2017 23:50

Re: Temptation Island.

http://viraalnederland.nl/temptation-is ... flevering/

Hier heb ik hem gekeken haha. Heftig!
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mrt 2017 23:59

Re: Temptation Island.

Hij is heftig ja.
Nu ben ik benieuwd naar de volgende keer.

Blijf bij mijn eerdere post.
Het is allemaal wraak!
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 09:02

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Tuurlijk is het vreemdgaan, maar ik bedoel, niet zo vreemdgaan zoals Jefferson dat doet.
Hij duikt het bed in met Natasja.

Snap dat het actie reactie is, zo van wat hij/zij kan, kan ik ook, maar dan erger. Dat wordt ook bedoeld met wraak nemen, maar moet het meteen zo extreem?

Niels is er wat dat betreft een mooi voorbeeld van. Hij gaat vreemd, verder weten wij niet wat er gebeurt is. Rosanne gaat met Alex mee.
Daarover zijn al beelden gezien geweest.
Het is wraak, maar niet de wraak die ik meteen extreem vind. Zie het bij die 2 als zelfde manier van vreemdgaan.

De anderen zien hun vriendin met een vrouw zoenen, meer niet.
Tuurlijk gebeuren er ook andere dingen, die niet fijn, voor partner, kunnen zijn.
Daarna zoenen de mannen met hun temptation, maar daarbij delen ze ook meteen andere dingen. Dat vind ik dan extremer.


Mij maakt het niet uit hoor, maar je verklapt dat Natasja met Jefferson het bed in duikt. Is dat niet beter als je dat in een spoiler zet?
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 09:04

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Dailymotion :ja:
Ik kijk nu.


Dan heb je geluk, want ik zie niks. Die van Viraal Nederland kan ik wel zien. Gek eigenlijk he, de ene wel en de andere niet.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Mrt 2017 09:56

Re: Temptation Island.

Dan is hij er weer afgehaald.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Mrt 2017 10:02

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Caramba schreef:Tuurlijk is het vreemdgaan, maar ik bedoel, niet zo vreemdgaan zoals Jefferson dat doet.
Hij duikt het bed in met Natasja.

Snap dat het actie reactie is, zo van wat hij/zij kan, kan ik ook, maar dan erger. Dat wordt ook bedoeld met wraak nemen, maar moet het meteen zo extreem?

Niels is er wat dat betreft een mooi voorbeeld van. Hij gaat vreemd, verder weten wij niet wat er gebeurt is. Rosanne gaat met Alex mee.
Daarover zijn al beelden gezien geweest.
Het is wraak, maar niet de wraak die ik meteen extreem vind. Zie het bij die 2 als zelfde manier van vreemdgaan.

De anderen zien hun vriendin met een vrouw zoenen, meer niet.
Tuurlijk gebeuren er ook andere dingen, die niet fijn, voor partner, kunnen zijn.
Daarna zoenen de mannen met hun temptation, maar daarbij delen ze ook meteen andere dingen. Dat vind ik dan extremer.


Mij maakt het niet uit hoor, maar je verklapt dat Natasja met Jefferson het bed in duikt. Is dat niet beter als je dat in een spoiler zet?


Dat is toch aflevering 8? Oh, die komt vanavond op tv.
Vlgs mij kijken de meeste toch vooruit hier?
Heb zitten zoeken naar spoiler, niet kunnen vinden, daarna geprobeerd om spoiler tussen de tekens te plaatsen, wat ook niet lukte :palm:

Maar door gequote kan ik tekst ook niet meer weghalen.

Nogmaals geprobeerd met spoiler, nu lukt het wel weer.
Maar hebben jullie nu weinig meer aan
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Mrt 2017 10:07

Re: Temptation Island.

Niet iedereen kijkt vooruit dus jammer dat het dan wel genoemd wordt hier.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 11:02

Re: Temptation Island.

Ik heb nooit begrepen waarom verleidster/verleiders het bed induiken met diegene die een partner heeft als ze toch niet om diegene geven. Lijkt wel of ze dat gevraagd word omdat ze dan meer verdienen.
<<

Anoniem257

Bericht 23 Mrt 2017 11:08

Re: Temptation Island.

ik snap sowieso niet dat je mee doet aan zo'n programma. Als stel zijnde niet maar ook niet als vrijgezel. Waarom zou je een relatie van een ander stuk willen maken.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 23 Mrt 2017 11:22

Re: Temptation Island.

Betty schreef:ik snap sowieso niet dat je mee doet aan zo'n programma. Als stel zijnde niet maar ook niet als vrijgezel. Waarom zou je een relatie van een ander stuk willen maken.

Plus jezelf belachelijk maken op tv :)

Ik ben heel benieuwd naar de dreamdate, wat daar gaat gebeuren!
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 12:26

Re: Temptation Island.

Betty schreef:ik snap sowieso niet dat je mee doet aan zo'n programma. Als stel zijnde niet maar ook niet als vrijgezel. Waarom zou je een relatie van een ander stuk willen maken.


Die vrijgezellen doen in feite niks, want zij hebben geen partner. Ze krijgen er vast een aardig centje voor dus daarom hebben ze toegezegd denk ik.
<<

Anoniem257

Bericht 23 Mrt 2017 12:32

Re: Temptation Island.

Wat ik tot nu toe heb gelezen krijgen zij zeker niet betaald. Maar goed dat zijn woorden van een ex deelnemer van Temptation island.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2017 12:38

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Wat ik tot nu toe heb gelezen krijgen zij zeker niet betaald. Maar goed dat zijn woorden van een ex deelnemer van Temptation island.


Dat zou kunnen, maar wel een gratis zuipvakantie.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Mrt 2017 15:47

Re: Temptation Island.

ahgr afl 9 is nergens meer online te kijken :-(
Via mobiel toch kunnen kijken op viraal Nederland... raar want dezelfde site lukte via laptop en iPad niet
<<

Anoniem219

Bericht 23 Mrt 2017 20:34

Re: Temptation Island.

Ik heb hem net gedownload dus straks kijken :smile:
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 23 Mrt 2017 21:14

Re: Temptation Island.

Ik heb aflevering 9 zojuist gekeken op Dailymotion, staat die er bij jou niet bij Radler?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Mrt 2017 21:14

Re: Temptation Island.

Ik kijk vol leedvermaak, eerlijk is eerlijk, maar wat is het toch een ontzettend vernietigend programma :omg: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 23 Mrt 2017 21:18

Re: Temptation Island.

aflevering 9 staat hier!

Spoiler: weergeven
https://vlaamse.tv/serie/episode/85335/210
Laatst gewijzigd door Beachgirl op 23 Mrt 2017 21:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 23 Mrt 2017 21:19

Re: Temptation Island.

Willen jullie zaken die nog niet op de Nederlandse tv aan bod zijn gekomen via de spoiler plaatsen. Dan hebben de dames die niet kijken via externe kanalen niet het risico om dingen te lezen die ze nog niet hebben gezien.

Spoilers kun je plaatsen door de tekst via [spoiler ]en [/spoiler ] te plaatsen (zonder spaties).
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers