Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aanslag(en) Londen

<<

Anoniem278

Bericht 22 Mrt 2017 20:32

Aanslag(en) Londen

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2017 20:41

Re: Aanslag(en) Londen

Ja, heel eng weer. Bah. En volgend weekend ga ik naar Londen :shock:. Ik probeer maar zo te redeneren dat de kans klein is dat er volgende week weer een aanslag in Londen zal zijn, maar eng is het wel.

Na Parijs, Brussel, Berlijn en Londen ga ik me toch ook wel afvragen wanneer Amsterdam aan de beurt is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 22 Mrt 2017 20:44

Re: Aanslag(en) Londen

Dat lijkt me ook best eng Bliss. Ik was er een paar dagen na de gifgasaanslagen in de metro jaren geleden, dan moet je inderdaad steeds tegen jezelf zeggen 'vast niet twee keer achter elkaar'.
Maar sindsdien ben ik er nog veel vaker geweest en ik kom ook veel in Brussel, ik wil gewoon niet bang blijven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2017 21:09

Re: Aanslag(en) Londen

heftig weer. Ook precies een jaar na Brussel. De mensen in de londen eye moesten ook uren daarin zitten dat is ook eng

Bliss ik snap dat je het eng vind zou ik ook hebben.
Ik vraag me echt af wanneer is Amsterdam aan de beurt
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 22 Mrt 2017 22:00

Re: Aanslag(en) Londen

Nergens ben je veilig. Ik denk dat ook Den Haag of bijvoorbeeld Rotterdam een groot doelwit kan zijn.

En dan die Erdogan die zo loopt te schreeuwen. Mensen raken opgefokt in dit kruidvat genaamd Europa. Ik denk dat het er de komende jaren niet beter op gaat worden :(
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2017 22:09

Re: Aanslag(en) Londen

Ja, Den Haag misschien nog wel eerder dan Amsterdam inderdaad. Maar goed dat ik daar net weg ben! Maar je weet het gewoon niet, je bent idd nergens echt veilig.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 22 Mrt 2017 22:12

Re: Aanslag(en) Londen

Wat ik wel een beetje ok vind, is dat Trump meteen gebeld heeft en steun heeft aangeboden:
De Amerikaanse president Donald Trump toonde zich eveneens solidair met de Britten. Hij belde na de aanslag met May en bood haar zijn volledige steun aan. Vanuit Duitsland klonken vergelijkbare geluiden. Bondskanselier Angela Merkel zei in een verklaring dat de Duitsers zij aan zij zullen staan met de Britten in hun strijd tegen het terrorisme


En, ik ben altijd bang voor Utrecht Centraal als aanslag optie. Omdat het heel Nederland langdurig plat zou leggen.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 22 Mrt 2017 23:14

Re: Aanslag(en) Londen

Mijn man is nu in Londen en was op het moment dat het gebeurde maar een halve mijl verwijderd van de locatie! Hij belde gelukkig gelijk op om te zeggen dat hij in orde is. Hij heeft alle politie auto's en ambulances gezien maar er verder niets van meegekregen!

Hij is voor zijn werk regelmatig in het buitenland en vaak gebeurd er voor of tijdens zijn vertrek wel iets, zo moest hij de dag na de aanslag op het vliegveld in Brussel vliegen. Was hij er ook toen er meerdere mensen werden neergestoken en er 1 vrouw overleed. Ik probeer om er niet teveel bij stil te staan omdat het inprincipe overal kan gebeuren en je anders wel heel erg in angst gaat leven.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Mrt 2017 01:14

Re: Aanslag(en) Londen

Verschrikkelijk weer.

Het is gewoon wachten op wanneer in Nederland.
Het komt dichterbij.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 23 Mrt 2017 15:53

Re: Aanslag(en) Londen

Ja vreselijk. Mensen lijken er ook niet meer echt van te schrikken he. Dat vind ik ook zo erg.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2017 15:58

Re: Aanslag(en) Londen

Ik kreeg net een pushbericht dat er waarschijnlijk een aanslag met een auto in Antwerpen is voorkomen :shock:.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 23 Mrt 2017 16:27

Re: Aanslag(en) Londen

Ja ik ook. Op de Meir, dus daar hadden ook enorm veel slachtoffers kunnen vallen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2017 16:40

Re: Aanslag(en) Londen

Ja idd, narigheid.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem252

Bericht 23 Mrt 2017 16:44

Re: Aanslag(en) Londen

Nja bekijk het positief ze hebben dit wel voorkomen nu.
Ik vraag me wel eens af hoeveel van deze malloten er nog rondlopen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 23 Mrt 2017 17:55

Re: Aanslag(en) Londen

Bah, te ziek voor woorden!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Taeda, Tom