Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vulpen hapert

<<

Anoniem221

Bericht 20 Mrt 2017 17:25

Re: Vulpen hapert

Wat was het euvel, Elliot?

Zora, hoezo leg je een hand onder je andere hand? Dan kun je toch niet schrijven? Of jawel, maar dat lijkt me maar zeer onhandig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 17:33

Re: Vulpen hapert

Ik weet 't niet, maar na goed schoonmaken was het beter dus ik denk dat er toch wat vettigheid of viezigheid op/in de punt zat.

En Zora houdt niet haar ene hand onder haar andere hand, ze draait haar hand zo dat ze niet uitveegt wat ze opschrijft. Dus niet dit:
Afbeelding

Maar zo:
Afbeelding

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 17:33

Re: Vulpen hapert

Alleen dan met links, maar ik ben rechts dus ik heb de foto's automatisch van m'n rechterhand gemaakt.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Mrt 2017 17:36

Re: Vulpen hapert

Ik denk dat ze haar linkerhand zo heeft dat hij onder de zojuist geschreven tekst komt Fedora.

Edit; wat Elliot zegt dus
30-04-2017
<<

Anoniem221

Bericht 20 Mrt 2017 17:59

Re: Vulpen hapert

Ik snap het, maar dat kan ik dus absoluut niet. Als de ringband zo ligt, dan moet ik het hele boekwerk omdraaien om maar een letter op papier te kunnen zetten. Ringband dus aan de rechterkant.
<<

Anoniem192

Bericht 20 Mrt 2017 18:01

Re: Vulpen hapert

O ik heb altijd ruzie gehad met vulpennen, ook ik ben linkshandig. Ik vind het wel altijd veel mooier! Fineliners gebruik ik tegenwoordig, alleen vlekken die ook nog vaak.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 18:31

Re: Vulpen hapert

Fedora schreef:Ik snap het, maar dat kan ik dus absoluut niet. Als de ringband zo ligt, dan moet ik het hele boekwerk omdraaien om maar een letter op papier te kunnen zetten. Ringband dus aan de rechterkant.

Ja dat snap ik, je moet mijn hele foto even in spiegelbeeld bekijken. Het gaat niet om de ringband maar om de stand van de hand.

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mrt 2017 21:02

Re: Vulpen hapert

I loooooove vulpennen! De mijne is momenteel kapot, dus ik moet een nieuwe. Fijn dat je probleem is opgelost :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Mrt 2017 21:13

Re: Vulpen hapert

Haha geniaal Elliot. Precies zo idd! Als je de foto's nou ff in spiegelbeeld had geplaatst :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem213

Bericht 21 Mrt 2017 18:25

Re: Vulpen hapert

Ik had dit vaak als iemand met mijn vulpen had geschreven. Nu zorg ik dat niemand meer bij mijn pen in de buurt komt.
<<

Anoniem260

Bericht 21 Mrt 2017 23:12

Re: Vulpen hapert

Lady schreef:
Zora schreef:Ik vind de linkshandige "dus"-uitspraken maar gek hier dames, hoor :D Niet zo lijdzaam :wink:

Ik ben links MAAR heb nooit vegen hoor! Moet je je hand gewoon ónder wat je schrijft houden.

Serieus?! Ik kan dat echt niet. Een vulpen is een no go voor mij. Niet dat is dat mis overigens :laughcry: .




Lukt mij ook niet, hand eronder... hoe doe je dat?!
Zelfs met balpen heb ik altijd een blauwe zij-pink :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Mrt 2017 23:22

Re: Vulpen hapert

Nou precies zoals Elliot illustreert dus :angel:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem260

Bericht 22 Mrt 2017 14:07

Re: Vulpen hapert

Daartoe is mijn hand motorisch niet in staat. Tenminste, als ik wil dat het nog leesbaar is :smile:
<<

Anoniem184

Bericht 22 Mrt 2017 14:10

Re: Vulpen hapert

Ik moet door dit topic steeds denken aan dat 'The quick fox jumps over the lazy dog'-topic op het oude forum :)
<<

Anoniem221

Bericht 22 Mrt 2017 14:14

Re: Vulpen hapert

Elliot schreef:
Fedora schreef:Ik snap het, maar dat kan ik dus absoluut niet. Als de ringband zo ligt, dan moet ik het hele boekwerk omdraaien om maar een letter op papier te kunnen zetten. Ringband dus aan de rechterkant.

Ja dat snap ik, je moet mijn hele foto even in spiegelbeeld bekijken. Het gaat niet om de ringband maar om de stand van de hand.


Snap ik hoor. Maar krijg mijn hand niet op de juiste wijze omhoog getild, helemaal niet om eerlijk te zijn. Ik denk dat daar ook vooral het probleem zit.
<<

anoniem182

Bericht 22 Mrt 2017 15:05

Re: Vulpen hapert

Ik ben links, kan wel met een vulpen schrijven (goed en netjes zelfs).
Ik houd mijn hand boven de regel en heb het papier altijd scheef liggen, rechter onderhoek meer naar rechts geschoven.
Als je onder de lijn schrijft, kun je je papier juist de andere kant op schuiven. Dan krijg je wel een achteroverhellend handschrift. De mijne is ietwat vooroverhellend.
<<

Anoniem221

Bericht 22 Mrt 2017 15:12

Re: Vulpen hapert

In het vervolg ga ik je naam afkorten met EP, Expecto Patronum. ;)

Mijn handschrift is achterover hellend. Als je het soms al een handschrift mag noemen. :P
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers