Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe buren

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Feb 2017 21:01

Nieuwe buren

Wie helpt me even op weg..
Hoe is het ook alweer geëindigd vorig seizoen?

Daan Schuurmans (weet de namen in de serie niet haha) schoot Katja neer, en Eva (die naam weet ik dan weer wel) werd later door haar vader neergeschoten.
Wat was de rol van Tijs dan, want die zat ook vast?
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 27 Feb 2017 00:05

Re: Nieuwe buren

Waren ze niet alle 4 dood?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2017 11:18

Re: Nieuwe buren

Nee :D
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2017 11:30

Re: Nieuwe buren

Thijs zat toch ook vast voor moord op Daan?

Is alweer een tijd geleden dat ik seizoen 2 gekeken heb.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2017 11:34

Re: Nieuwe buren

Maar Daan leeft nog :P

Ik snap er echt geen fuck van. Het begint met dat Tijs ontsnapt, dan zit hij in de cel en zegt zn celgenoot 'ontsnappen kan veel makkelijker' en dan ineens staat hij bij de Zeeman en probeert hij zn zoontje mee te nemen
<<

Anoniem244

Bericht 27 Feb 2017 11:39

Re: Nieuwe buren

Ik was / ben de draad ook kwijt
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2017 11:45

Re: Nieuwe buren

Er ontstaat een hechte vriendschap tussen de echtparen, waarin ze niet alleen lief en leed, maar uiteindelijk ook het bed met elkaar delen. Zo raakt Eva zwanger van Steef, maar omdat hij een erfelijke ziekte heeft, wil Steef dat Eva het kind laat weghalen. Na een buurtfeest ziet Eva het niet meer zitten. Ze keert terug naar het vakantiepark waar ze zwanger is geraakt, terwijl Peter met Steefs wapen op zoek gaat naar Eva. Wanneer Peter Rebecca doodschiet, slaat Steef Peter neer. Tegelijk schiet Eva Steef neer. Tot slot wordt Eva door haar gereformeerde vader neergeschoten, nadat hij gehoord heeft dat Eva hetzelfde met Steef deed.


Zo ging het aldus Wikipedia ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2017 12:02

Re: Nieuwe buren

Oh ja Daan leeft nog poging tot moord?

Of was het niet iets met zijn werk met die drugs handel?

Is het tweede seizoen nu op tv wanneer is het begonnen. Het einde van seizoen 2 was spannend
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 27 Feb 2017 12:06

Re: Nieuwe buren

Seizoen 2 is er nu op Ja.
<<

Anoniem298

Bericht 22 Mrt 2017 14:05

Re: Nieuwe buren

Nog iemand die seizoen 2 volgt?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers