Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

<<

Anoniem187

Bericht 19 Mrt 2017 21:32

Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Vertel, waar krijg je de beste sushi van (zuid) Nederland? Ik zoek eigenlijk tussen Maastricht & Utrecht ongeveer en het moet vlakbij een station liggen.

Ik heb 2 gratis treinkaartjes & wil 1 van mijn vriendinnen trakteren op sushi. Dus ik dacht: doe eens gek en ga ergens met de trein heen om sushi te eten in plaats van altijd dezelfde restaurants hier in de buurt.

Ik hoor graag jullie suggesties!
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mrt 2017 21:39

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Fuso in Eindhoven. Recht tegenover het station.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2017 21:40

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Als het ietsje verder mag zijn, kan ik in Rotterdam (toch Zuid-Holland immers) Yama aanbevelen. Niet alleen sushi maar een volledig Japans menu. Wel tijdig reserveren!
https://www.jcyama.com
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Mrt 2017 15:14

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Wauw Caulfield dat ziet er echt megagoed uit zeg. Ik heb de link in m'n favorieten gezet :)

Verder heb ik helemaal geen toevoegingen aan dit topic want ik ben nog nooit sushi wezen eten in het zuiden des lands.

♥♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Mrt 2017 08:57

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Ik heb een keer heel lekker sushi gegeten in Maastricht, maar dat was wel bij gewoon zo'n standaard sushirestaurant. Dus ongetwijfeld niet het lekkerste of meest bijzondere restaurant.
Waar kun je hier bij ons trouwens lekker sushi eten? Is die bij het station in de buurt wat?
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2017 09:43

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Caulfield schreef:Als het ietsje verder mag zijn, kan ik in Rotterdam (toch Zuid-Holland immers) Yama aanbevelen. Niet alleen sushi maar een volledig Japans menu. Wel tijdig reserveren!
https://www.jcyama.com


Hmm, dat ziet er ontzettend culinair uit maar dat is geloof ik niets voor mij :redface: Wel bedankt voor de tip!
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2017 09:43

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Quizzle schreef:Fuso in Eindhoven. Recht tegenover het station.


Ja, is die lekker? In Eindhoven ga ik eigenlijk altijd naar Lounge 8, die is ook heerlijk. Maar ik wilde eens wat anders. Deze gaat op het lijstje :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2017 09:44

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Mizz_S schreef:Ik heb een keer heel lekker sushi gegeten in Maastricht, maar dat was wel bij gewoon zo'n standaard sushirestaurant. Dus ongetwijfeld niet het lekkerste of meest bijzondere restaurant.
Waar kun je hier bij ons trouwens lekker sushi eten? Is die bij het station in de buurt wat?


Maastricht vind ik ook leuk om heen te gaan! Weet je de naam toevallig nog?

Bij Izumi ga ik vrijdag eten, die is lekker ja! Ik ben er met kerst geweest, smaakte goed. Bij Fusion in H.elden kun je ook super lekker sushi eten :heart:
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 21 Mrt 2017 10:11

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Bij Enjoii in Tilburg heb ik ook goed gegeten, zit op loopafstand van het station. Het lekkerste heb ik op bij ichi lounge in kaatsheuvel, helaas niet met alleen de trein de bereiken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Mrt 2017 20:27

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Serendipity schreef:
Mizz_S schreef:Ik heb een keer heel lekker sushi gegeten in Maastricht, maar dat was wel bij gewoon zo'n standaard sushirestaurant. Dus ongetwijfeld niet het lekkerste of meest bijzondere restaurant.
Waar kun je hier bij ons trouwens lekker sushi eten? Is die bij het station in de buurt wat?


Maastricht vind ik ook leuk om heen te gaan! Weet je de naam toevallig nog?

Bij Izumi ga ik vrijdag eten, die is lekker ja! Ik ben er met kerst geweest, smaakte goed. Bij Fusion in H.elden kun je ook super lekker sushi eten :heart:


Ik heb even gegoogeld, volgens mij was het Sashimi. Die naam komt me iig bekend voor. Het was in het centrum maar geen idee meer hoe het lag tov het station.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 21 Mrt 2017 20:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2017 20:27

Re: Lekkerste sushirestaurant van (zuid) Nederland?

Thanks!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers