Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 19 Mrt 2017 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zora schreef:Wat kut Fender! Je doet vast ook oefeningen enzo om je rug sterk te houden/krijgen? Wat stom :( Met een kindje lijkt me dat echt onmogelijk!


Ja klopt, doe braaf mijn oefeningen en loop veel maar helaas. Het is idd vaak lastig met mijn dochtertje, dan wil ik heel veel maar kan het niet. Voelt heel frustrerend en oneerlijk naar haar toe.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Mrt 2017 20:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Maple, doet het ook pijn als je er op steunt? Bij mij begon het ook met vage klachten en ik bleek een ganglion in mijn pols te hebben, tussen de kleine botjes. Meeste ganglions liggen net onder de huid en zie je maar bij mij kwamen ze er dmv een echo en MRI achter.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Mrt 2017 16:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal al een paar dagen van mijn vriend. Niet continu hoor. Maar hij is afgelopen donderdag zijn sleutelbos kwijtgeraakt. We weten nog niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, want hij is er altijd erg kien op. Alles weg. Sleutel van het portiek, huis, brievenbus en berging. En het ergste, sleutel/tag van de sportschool. Eerst oproep op Facebook, vandaag gemeentehuis/politiebureau, maar sleutels zijn foetsie.

Vandaag nieuwe sleutels aangevraagd. Sportschool: € 35.00, Portieksleutel: € 20.00, Brievenbus: € 4.00, Voordeur: € 4.00. Berging hadden we gelukkig nog. En dan klaagt hij dat hij zijn winkelwagenmuntje van de FC nu ook kwijt is. Echt... :palm: Is ook maar vijf euro en komt wel weer om, maar damn wat zonde van het geld dit. :cry:

Edit: Sportschoolsleutel gelijk bij gemerkt verlies, afgelopen donderdag, aangegeven en sleutel geblokkeerd.
<<

Anoniem184

Bericht 21 Mrt 2017 05:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sawadee, soms. Maar zoals nu, na een nacht slapen weer nauwelijks last (wel gevoelig) en vind ik dat ik mezelf weer een beetje aanstel, ben ik ook best goed in, haha. En als ik dan vanmiddag uit m'n werk kom weer veel last. Heb ook de afgelopen dagen vooral aan het eind van de dag een doof/slapend gevoel in m'n vingers (met name pink) en m'n onderarm. Woensdag toch maar huisarts maar die afspraak heb ik stom genoeg om half 9 gezet en in de ochtend heb ik dus weer minder klachten :palm:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Mrt 2017 09:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat balen Fedora :(

Ik baal van mijn lichaam. Eerst begin dit jaar rugklachten, loop er nog mee bij fysio. Toen (psychisch) heel moe, waardoor ik echt moet letten op mijn grenzen en nu weer een opvlamming van mijn ziekte in mijn knie :( Zucht... Ik ben er nu wel klaar mee.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Mrt 2017 09:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik ben er op zich al wel weer overheen :smile: , maar het was wel ff slikken toen ik vanmorgen een tweede rimpel op mijn voorhoofd ontdekte :cry: :cry: :cry:
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 21 Mrt 2017 12:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat het herstellen van de griep bij mij langer zal duren dan de gemiddelde mens... Mijn energie komt gewoon niet op peil. Gelukkig ben ik spotaan vrij vandaag, anders had ik me weer ziek kunnen melden omdat ik met geen mogelijkheid uit bed kom... :(
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

anoniem224

Bericht 21 Mrt 2017 14:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn bril is net in tweeën geknakt. Wilde hem schoonmaken, heb ik ineens twee stukken in mijn hand. En ik bewaar altijd mijn oude brillen, maar net nu kan ik ze nergens vinden. :(
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Mrt 2017 17:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Balen MN en zonder bril is natuurlijk geen optie meer nu het het zo gewend ben.

Ik baal dat ik moe ben van het oppassen op mijn neefje. Hij is een schatje hoor, maar nog lekker vermoeiend.
Verder baal ik dat niemand kan helpen verven vrijdag in mijn nieuwe appartementen. Ik krijg het gewoon anders niet in mijn agenda gepland vanwege aankomende tentamens en zo.
Plus mijn moeder die vindt dat ik maar niet op vakantie moet gaan, omdat ze bang is dat er iets overkomt. Mag ik er even uit na alle ellende van de afgelopen tijd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Mrt 2017 17:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh nee! Wat kut! Heb je er inmiddels al een gevonden? Ik ga vanaf nu voorzichtiger/minder hardhandig mijn bril poetsen. Dankjewel. :o

Ik baal van mijn psycholoog huiswerkopdracht voor ons 2e gesprek. Je levensverhaal in 1 tot 2 a4tjes: "o.a. een beschrijving van uw gezin van herkomst, school- en studietijd, arbeidsverleden, relaties, vriendschappen en belangrijke levensgebeurtenissen".

Echt, awesome. Waar begin je, hoe begin je, hoe vertel je in godsnaam alles, overduidelijk niet alles want dat past niet op 2 a4tjes maar wat dan wel en wat niet. Volgens mij ben ik hier dagen zoet mee.
<<

anoniem213

Bericht 21 Mrt 2017 17:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien kun je even bedenken waarom je dit zo goed mogelijk wil doen. Dat lees ik namelijk in je tekst, Whatever. Is er ook aandacht voor je perfectionisme :wink:? Terwijl je ook gewoon kunt beginnen met schrijven en eens kijken hoe het gaat en wat je dan schrijft. Je kunt eventueel ook tussenkopjes gebruiken als je niks wilt vergeten. Dan schrijf je die kopjes gewoon als eerste op.

Niet dat ik het niet begrijp, maar een ander kan ik gemakkelijk adviseren gewoon eens te beginnen en dan eens te kijken hoe het gaat. Schrappen kan altijd nog.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Mrt 2017 17:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja het is deels perfectionisme qua goed/coherent/sterk willen schrijven en deels "het echt goed willen vertellen en niets vergeten want nu moet je in een/twee gesprekken alles vertellen en dan gaan zij een conclusie trekken". Terwijl ik ook best weet dat dat waarschijnlijk reuze meevalt.

Ik moet inderdaad gewoon beginnen en die tussenkopjes/puntsgewijs en chronologisch belangrijke zaken heb ik inderdaad al gemaakt. Maar met het echt beginnen met schrijven ben ik nog niet begonnen. Al heb ik altijd met schrijven moeite met de eerste 3-5 zinnen haha, ook bij een essay oid. En vandaag ga ik uberhaupt niet schrijven want ik ben nog gaar van het eerste gesprek en dingen aan het verwerken en wil dat even laten bezinken. Dus je hebt gelijk: morgen ga ik "gewoon beginnen". Dankjewel! Lief!

Nu ga ik even lekker kleuren en straks koken. :smile:
<<

anoniem213

Bericht 21 Mrt 2017 17:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap het ook hoor, maar sowieso goed om eerst vandaag even te verwerken! Kleur en kook ze!
<<

anoniem224

Bericht 21 Mrt 2017 21:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee niks meer gevonden. Heb 'm op het werk tijdelijk kunnen lijmen, maar morgen meteen even langs de opticien. Zo stom.

Lastige opdracht Whatever. Zoiets ben ik ook helemaal niet goed in.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Mrt 2017 22:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat balen.. Wedden dat je ze dan vindt als je een nieuwe gekocht hebt... Of ga je deze laten repareren? Valt er iets te repareren?

Ik ben inmiddels al heel goed bezig, maar ik loop tegen het probleem aan dat ik altijd heb met schrijven haha, ik heb teveel woorden! Ik zit al bijna bij mijn twee a4tjes en ik ben pas bij mijn studententijd. Ik moet nog 10 jaar van mijn leven! (ok, de eerste 20 waren het meest dramatisch en problematisch maar toch) :smile: :smile:
<<

anoniem224

Bericht 22 Mrt 2017 17:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh herkenbaar Whatever! Als je eenmaal begint te schrijven.... Maar ook al is het lang, wel goed dat je het even allemaal omschrijft denk ik :)

Hij is niet meer te repareren denk ik. Gistermiddag gelijmd, nu heb ik weer twee stukken. Vanmiddag een nieuwe gekocht, maar duurt 2 weken voor hij klaar is. Hoop echt dat hij wat eerder klaar is of dat iemand nog wat wonderlijm heeft, ik voel me echt voor lul zonder bril. :cry: :cry: :cry:
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 02:22

Bericht 22 Mrt 2017 19:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Leven zonder bril is echt*** als je hem nodig hebt.

Ik baal een beetje van m'n werk.

Edit: ik baal van alles en iedereen!!!
*2009*2011*2013*
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mrt 2017 13:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Whatever: dat is ook een lastige opdracht, want je moet nu hoofd- van bijzaken gaan onderscheiden. Ik zou alles opschrijven wat er in me opkomt en daarna pas gaan structureren. Misschien helpt dat ook voor jou. :)

Ik baal van de stroeve (zeg maar gerust uitblijvende) communicatie op m'n werk. Het contact is minimaal en als het er is, krijg ik een vrij onvriendelijk antwoord. De drempel om te bellen of te mailen ligt zo steeds hoger voor mij, hoewel ik van dit laatste ook weet dat ik me hier niets van aan hoef te trekken. Durf hier geen voorbeelden neer te zetten, maar als je je een denkbeeldige lijn voorstelt van onvriendelijk tot snauwen, zit ik eerder tegen het snauwen aan. Voel ik me niet fijn bij, want de opdrachtgevers behoren mij te faciliteren, anders kan ik domweg m'n werk niet doen. Straks is er een afspraak en ook daarvan 3x gevraagd waarover (zodat ik het kan voorbereiden) en geen reactie. Een vriendin van me dacht echt dat ik een grapje maakte, toen ik over 1 situatie vertelde. Was dat maar zo.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mrt 2017 22:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een rotsituatie Guat :(

Ik baal van de belastingaangifte. Ik ben een grensarbeider en heb recht op de compensatieregeling, maar ik snap echt geen drol van mijn aangifte en hoe ik dit allemaal moet doen. Er komt nu uit dat ik 3000 euro moet betalen, terwijl ik eigenlijk ongeveer 1500 euro zou moeten krijgen.
<<

Anoniem316

Bericht 23 Mrt 2017 23:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh das raar Bob. Kan je niet iemand het voor je laten doen?

Ik baal omdat ik menstruatie buikpijn en rugpijn heb maar niet ongesteld ben. Zo naar. Het doet echt pijn!
<<

Anoniem185

Bericht 23 Mrt 2017 23:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Menstruatiepijn is naar, maar zeker de rugpijn die je erbij krijgt. Daar heb ik ook meestal de meeste last mee!

Ik kan het wel laten doen bij het kantoor dat het vorig jaar ook heeft gedaan, maar die hadden vorig jaar een bedrag genoemd waarvoor ze in beide landen mijn aangifte zouden doen en het heeft bijna het dubbele gekost. Ze hadden ongeveer 250 gezegd, ik heb een rekening van 400 gekregen in totaal. Dat vind ik niet grappig en ik wil dus niet meer naar hun toe. Ik wil gewoon het zelf kunnen, toen ik in Nederland werkte ging dat ook gewoon. Nu maken ze het gewoon zo moeilijk voor een grensarbeider, dat het bijna onmogelijk is om het zelf te doen. Je moet je salaris omrekenen met een of andere rekenhulp en volgens mij is het zelfs zo dat je de compensatieregeling niet eens te zien krijgt in je aanslag, waardoor het altijd lijkt alsof je moet betalen terwijl je geld terug gaat krijgen in je definitieve aanslag. Ik ga alleen niet op akkoord drukken bij een pagina waarop staat dat ik 3000 euro moet betalen. Dus ik vrees dat ik het toch weer via een kantoor moet gaan laten doen.
<<

Anoniem197

Bericht 24 Mrt 2017 03:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bob ben je lid van een Nederlandse bond (denk het niet omdat je in België werkt) of ken je studenten die economie studeren? Zij kunnen hulp bieden. En er worden in sommige dorpen hulp geboden bij het invullen.
Zo heb ik het een keer laten invullen voor 2 tientjes. Dus daar zou ik eens naar kijken.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 24 Mrt 2017 06:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij hebben onze aangifte ook eens laten invulllen door zo'n accountant die een middagje in het gemeenschapshuis hier in het dorp zat om voor iedereen die dat wilde de aangifte te doen maar daar zat dus meteen een fout in waardoor onze aangifte te laag uitviel. We werden door de belastingdienst vervolgens echt als criminelen behandeld alsof we het expres hadden gedaan.

Bob, heb je de ingevulde papieren vorig jaar niet gekregen van dat kantoor? Kun je die er niet bij pakken om je aangifte op te baseren?

Mijn vriend is dit jaar begonnen als zelfstandige, dus wij laten t nu wel door een kantoor doen voor beide landen. Kost idd helaas best wel wat geld, maar we hebbben er zelf gewoon veel te weinig kaas van gegeten.
<<

Anoniem185

Bericht 24 Mrt 2017 10:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee ik ken geen economie studenten en bij onze gemeente is er zo niemand.
De papieren van vorig jaar had ik er inderdaad bij gepakt, alleen ik snap niet hoe ik mijn loon moet berekenen. Voor de rest lijkt alles goed ingevuld, maar ik kom toch op 3000 euro te betalen. Waarschijnlijk door die compensatieregeling die niet verrekend wordt. Ik ga vanmiddag met mijn vader nog eens kijken en de belastingtelefoon bellen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Mrt 2017 17:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Is het gelukt Bob?
En Guattari hoe ging je gesprek?

Ik baal ervan dat mijn salaris er niet is, ze zijn zo laks de laatste tijd met overmaken.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers