Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Mrt 2017 11:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah Quizzle, wat heb jij al veel meegemaakt. Ik vind jou ook echt een hele fijne forumster, leuke aanwinst voor het forum!
2012 & 2016
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 11:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou ik wil hier gerust vrienden maken hoor!

En, ik heb ook leuke dingen hoor. Ik houd heel erg van sushi, ik heb een briljante hond, ik zing graag mee met muziek en dat zou ik waarschijnlijk niet moeten doen :smile: en mijn lievelingskleur is roze.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Mrt 2017 13:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:Knuffel voor jou Burn.
Natuurlijk is het een hele stap om weer te gaan werken. Misschien inderdaad ' uit de bubble' maar ik kan me zo voorstellen dat het ' leven gaat weer verder' ook een rol kan spelen. Alsof het dan nu allemaal weer normaal en goed is terwijl voor jou iets fundamenteels veranderd is.
Laat het er ook zijn hè? Weer gaan werken is niet hetzelfde als ' ok nu gaat t weer top met Burn'


Dat is het ook, ik moet nu weer verder met het leven. En dat valt me tegen. Meer dan ik had gedacht.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem192

Bericht 20 Mrt 2017 14:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben aan het werk maar er niet helemaal bij.

Vanmorgen is vriend bloed wezen prikken en op alle formulieren stond vermoedelijk hepatitis B genoemd. Woensdag kan hij terecht voor een echo & ik ga mee. Collega doet moeilijk met ruilen, jammer dan, ik ben er niet.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 20 Mrt 2017 14:15

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Groot gelijk Pippa! Dit is nu even belangrijk en volgens mij ben jij er iemand die er áltijd is, dus dan moeten ze er ook maar eens voor jou zijn als het nodig is. Nogmaals sterkte!
<<

Anoniem316

Bericht 20 Mrt 2017 14:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Stom van die collega zeg.. inderdaad dikke doei. Ze redden zich maar! Logisch dat je met je hoofd er niet bij bent. Sterkte!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Mrt 2017 14:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:En ik ben heel vereerd met het vrienden beeld of hoe zeg ik t. Ik zou ook vrienden als jullie willen. En de reden dat ik er niet veel heb is deels omdat ik al n tijdje niet meedraai in de normale maatschappij en dus niet altijd zomaar mensen tegenkom en deels omdat ik gezegend was met twee hele goede vriendinnen waarvan ik er een dagelijks sprak ( dus nooit veel gemist) en zij is twee jaar geleden ineens overleden. Daarom merk ik nu wat meer dat ik weinig vrienden heb, maar dat is dus ook ' logisch'.


Wat verdrietig dat je beste vriendin is overleden zeg :( Vind je het verder vervelend dat je weinig vrienden hebt? Ik kan me voorstellen dat het wel lastig onderhouden is zo, zeker in het opdoen van nieuwe contacten. Ik vind het zelf ook weleens jammer dat ik weinig sociale contacten heb die ik live zie, want veel vrienden wonen niet in de buurt. Tegelijkertijd vind ik het ook wel prima, want stiekem ben ik een huismus en chill ik veel liever met vriend op de bank :) Dus komt dat sociale toch eigenlijk wel goed uit ook.

Plus: dan kan ik mooi verder kletsen met ALLE digitale vriendinnetjes die we hier hebben! :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 20 Mrt 2017 14:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik moet schoenen/sloffen aan in huis. Als ik alleen sokken aan heb wordt er in mijn teen gebeten door mijn baby haha. Doet best zeer die scherpe tandjes. Soms komt hij onverwachts met een aanval :palm:
2016
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 20 Mrt 2017 16:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

haha Salome, gelukkig is het nog niet heel warm.
moet ik meteen denken aan toen we onze kat net hadden, moest ik ook sloffen aan in huis, anders ging ze met mijn voet spelen (incl nagels en bijten).
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 20 Mrt 2017 16:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

ah en Quizzle, dat vind ik wel naar om te lezen. Je komt hier zo super vriendelijk en betrokken over voor alle forummers. Zou je zelf ook echt meer vrienden willen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Mrt 2017 16:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Groot gelijk Pippa. Dit is belangrijker. Fijn dat je zo voor jezelf opkomt in deze!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem192

Bericht 20 Mrt 2017 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja ik wilde eerst al aanbieden daarna nog wel te komen, maar ik ben gek ook. Ik heb voor die collega al een stuk of 6x geruild de afgelopen 3 maanden sinds ik er werk, dus ik vind het wel goed. Maar ik heb mijn leidinggevende alles vertelt, dat luchte wel op & die regelde gelijk vrij ook voor me. Ik hoef nu pas van het weekend weer te werken, even lucht dus.

Jullie zijn lief :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Pippa wat rot zeg! Wat een onzekerheid. Sterkte, hopelijk valt het mee en is het niets ernstigs!

♥♥
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Mrt 2017 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte, Pippa!

Quizzle, wat verdrietig dat jouw lieve vriendin overleden is. Het lijkt me in jouw situatie ook echt moeilijk om nieuwe contacten op te doen in het echte leven, maar ik vind het echt knap hoe jij op iedereen reageert hier op het forum.

Ik wil even kwijt dat mijn vader nu bij de neuroloog is en ik het eigenlijk wel heel spannend vind. Sinds vorige week rare slappe/slapende benen en het weekend is hij met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht met pijn op zijn borst. Zijn hart leek gelukkig in orde, maar hij voelt zich niet goed.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 16:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat eng Suus! Hopelijk is er niks aan de hand.

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 16:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Suus, ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt. Ik hoop dat er een behandelbare oorzaak voor zijn klachten gevonden wordt.

En wat betreft het vriendengebeuren, ik zou wel wat meer contacten willen, ik ben net als Zora ook wel een bank-aardappel maar desondanks zou ik toch wel fijn vinden om wat meer sociale contacten te hebben.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Mrt 2017 16:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat ik op zoek ben naar informatie, en dan ook juridisch gezien, en het maar niet kan vinden. Het is niet eens voor mezelf, maar wel leuk om voor mezelf te weten. Des te frustrerender het niet te kunnen vinden.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Mrt 2017 17:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat is erg verdrietig van je vriendin Quizzle. Ik vind je hier ook heel gezellig en lief overkomen.

Hoe ging het vandaag op het werk Burn?

Goed dat je dat niet gezegd hebt Pippa, dit gaat nu even voor het werk!

Ik heb net een auto ongeluk gehad. Ik reed op een weg en er kwam een vrouw van links die mij niet zag. Vol in mijn auto. Mijn auto vloog de stoep op rakelings een een paal. Heb zelf alleen maar spierpijn overal, maar niks ernstigs gelukkig, maar mijn auto zag er niet best uit. De deur aan mijn kant kon niet eens meer dicht of helemaal open.
Hij is nog maar 5 jaar oud, dus hopelijk maken ze hem nog ipv totaal los te verklaren. Ik baal er wel flink van.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 17:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wow da's schrikken Japie! Fijn dat je zelf niets ernstigs hebt, daar heb je geluk mee gehad. Minder fijn van je auto, al zal de verzekering van die vrouw dat wel dekken lijkt mij? Niet dat het dan minder vervelend is, maar dan heb je er in ieder geval zelf geen kosten aan (tenzij je een nieuwe moet kopen).

♥♥
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Mrt 2017 17:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Japie, dat is schrikken! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Die vrouw ook?

Bedankt Elliot en Quizzle! Mijn vader wacht nu op een mri. Ze weten nog niks, maar willen uitzaaiingen in de rug uitsluiten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Mrt 2017 17:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Daar heb ik echt veel geluk mee gehad ja, het had ook anders kunnen aflopen. Als het goed is regelt de verzekering van de vrouw het. Daarom hoop ik dat hij gemaakt kan worden. Als hij niet meer gemaakt kan worden zal ik er miss wel geld bij moeten leggen. Maar goed, minder erg dan schade aan mijzelf.

Die vrouw ook ja. Die had ook bijna geen schade aan haar auto gelukkig voor haar. Ze was wel wat duizelig, dus ik zei ga maar wel even langs de huisarts. Heb ik net ook even gedaan uit voorzorg.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 17:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Japie. Gelukkig ben jij, voor nu, ok. Dat is het belangrijkste natuurlijk. :hug:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Mrt 2017 17:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

O, ik zie nu pas jouw bericht Suus, maar wat spannend zeg. Hopelijk kan je vader snel onder de mri en weten ze gauw meer!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 20 Mrt 2017 17:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Japie wat een schrik. Gelukkig ben jij helemaal oké. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt maar mijn auto is toen inderdaad total loss verklaard. Hopelijk kan die van jou wel gemaakt worden, als je een andere moet kopen dan moet je vaak toch wat geld bijleggen.

Suus wat ontzettend spannend. Ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2017 17:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat schrikken joh, Japie! Gelukkig ben je er relatief goed mee weggekomen.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers