Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 19 Mrt 2017 20:53

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik weet niet precies waarom maar jouw posts (van Popcorn) vallen me de laatste paar weken super positief op. Ik vind dat je berichten veel kracht en wijsheid uitstralen. Ik vind het erg fijn om berichten van jou te lezen. Op mij kom je over als een opgewekte en lieve vrouw die duidelijke doelen heeft en hier hard aan werkt. Volgens mij maak je het mensen die je lief hebt het graag naar de zin.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Mrt 2017 21:18

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik ben er bijna stil van Frankie, ik vind dit op mijn beurt weer heel fijn om te lezen.
En met je laatste zin sla je echt de spijker op zijn kop. Duurt soms even voor ik iemand in mijn hart sluit, maar eenmaal in mijn hart heb je echt een goed plekje denk ik ook.

En nou wil ik ook wat over jou zeggen, maar ik ben de draad wat kwijt wie wie is :/
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mrt 2017 21:44

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Exogenesis schreef:Harrison, ik vind jou echt een vrouw van de wereld. Intelligent, knap, modieus en hardwerkend. Je hebt lol in het leven, maar bent ook serieus en carrièregericht. Een mooie combinatie! Ik ben soms wel een beetje jaloers op jouw leven en je levensinstelling. Daarin kan ik echt wat van je leren.

Wat een fijn topic dit, eigenlijk. Wat een lieve en opbeurende woorden komen er voorbij. Zo'n betrokkenheid als op dit forum zie je nergens.


Nouu Exo, dat is wel heel lief. Ik ben er helemaal een beetje stil van!
Niet omdat het moet maar omdat het kan: ik bewonder jou ook altijd, je combineert een drukke baan met een paard, kinderen en gezinsleven en blijft er volgens mij altijd heel relax onder.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mrt 2017 23:08

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Phoebe schreef: Quizle, Ik kan me herinneren van jaren terug dat je blogde over je ziekte, schrijf je daar nog?

Ik heb even een schrijfpauze, iemand die ik vertrouwde heeft een stuk van me gekopieerd en onder haar naam op Facebook gezet, en daarna volgden er een hoop smoezen en onwaarheden dus ik had er even genoeg van. Ik houd van schrijven en dicht bij mezelf blijven is denk ik ok, maar het maakt wel kwetsbaar en dan is het pijnlijk als er niet zorgvuldig mee om wordt gegaan.
En dank je wel, de rest ook. :hug:
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mrt 2017 23:10

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik vind Quizzle heel bijzonder. Ben er helaas nog steeds niet achter wie ze voorheen was. Ik vind het altijd fijn om jouw posts te lezen, je hebt een heel groot hart en komt zo wijs over!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Mrt 2017 07:58

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Dee, een hele lieve meid. Je bent hier rustiger dan in real life. Je staat altijd voor iedereen klaar. Je bent soms wat onzeker over het moeder zijn, maar vertrouw op jezelf! Je doet het echt goed! L. Heeft een topmama!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Mrt 2017 08:23

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Burn is super lief, attent en zorgzaam. Zelfs als het haar zelf niet (zo) goed gaat denkt ze aan anderen. Super goed in luisteren en staat altijd voor je klaar.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mrt 2017 08:56

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Kees is tof! Een lekker eigenzinnige meid. Eigen stijl, eigen wil. Je hebt het af en toe best moeilijk (gehad) met het aankomende ouderschap maar ik weet zeker dat jij en jullie samen daar je eigen draai aan gaan geven. Jullie worden vast hele toffe relaxte ouders. Ik zie jullie kindje over een jaartje (of twee) wel lekker stappen tussen jullie in, in een tuinbroekje en kaplaarsjes op een festival terrein.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Mrt 2017 10:42

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Eigenlijk ben ik niet zo van deze topics maar ik wil toch even dan iets tegen Marin zeggen. En dat is meer dat ik bewonder dat ondanks alle shit die ze hier over zich heen heeft gekregen, ze hier toch nog gewoon is. Je bent wie je bent, je schaamt je nergens voor, je staat voor wie jij wil zijn en dat vind ik mooi! Je bent gewoon authentiek, en dat is best knap!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Mrt 2017 10:57

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Wat een lieve woorden komen hier voorbij zeg! Ik ben het heel erg eens met Exo, zulke betrokkenheid zie je echt nergens behalve op ons eigen Yesforumpie :heart:

Caro, ik wil over jou zeggen dat ik jouw reacties altijd heel fijn vind. Meelevend, oprecht geïnteresseerd, behulpzaam maar ook kritisch en niet alleen de lieve vrede bewarend. Ik vind het heel fijn dat je het liefdesgeluk weer gevonden hebt na alle ellende met je ex en de moeilijke periode na het overlijden van je lieve papa. Ik hoop dat jullie snel een kindje krijgen, dat geluk gun ik je enorm!

♥♥
<<

Anoniem210

Bericht 20 Mrt 2017 11:40

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

HollyGolightly schreef:Lennox, ik weet dus ook niet wie jij eerst was. Maar ik vind je onder deze naam lief en geinteresseerd in anderen. Je reacties zijn meelevend en genuanceerd. Ik hecht waarde aan jouw reacties. Vooral op het moedergebied. Ik vind dat je dat heel goed doet.


Ik lees dit nu pas. Wat lief. Dank je wel. :)
<<

Anoniem187

Bericht 20 Mrt 2017 11:57

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Elliot, ik vind jou zo veranderd! Volwassen geworden :) Een súperleuke & lieve mama, maar je bent ook nog lekker Elliot gebleven. Wat ik leuk vind om te zien is dat je reacties tegenwoordiger beter geformuleerd/beargumenteerd zijn. Je staat echt voor je eigen mening, weet dit goed te onderbouwen en je laat je niet zomaar omlullen. En je humor vind ik ook leuk, je kan soms zo heerlijk droog uit de hoek komen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2017 11:59

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Serendipity lijkt me echt een gezellige Limbo! Dat accent nemen we dan maar voor lief :P. Je bent een mooie meid en ik gun je van harte een leuke vent waar je leuke limbokindjes mee kunt maken later!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 20 Mrt 2017 12:00

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

En over Lennox wil ik ook graag wat schrijven maar ik weet niet zo goed wat. Je komt heel lief & vriendelijk over & geeft goede tips & adviezen. Een positieve toevoeging dus aan het forum!!
<<

Anoniem187

Bericht 20 Mrt 2017 12:04

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Bliss schreef:Serendipity lijkt me echt een gezellige Limbo! Dat accent nemen we dan maar voor lief :P. Je bent een mooie meid en ik gun je van harte een leuke vent waar je leuke limbokindjes mee kunt maken later!



Hahahahaha Limbokindjes, fantastisch!

Zo, en dan ga ik nu ook even wat over jou zeggen:

Wauw, wat ben jij veranderd, positief! Ik vond je altijd al tof, maar ik heb het idee dat jij jezelf nu ook tof vindt! Een leuke & lieve vriend (ik houd van jullie humor op FB!), verhuisd om met je liefde samen te wonen en wat ik nog het meest bewonderenswaardig vind: je baan opgegeven om op zoek te gaan naar wat jou gelukkig maakt. Oké, het loopt nu even anders dan gehoopt maar je komt er wel. Met jouw enthousiasme, humor & doorzettingsvermogen ben jij echt een aanwinst voor elk bedrijf!
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 20 Mrt 2017 12:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2017 12:09

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Wat ontzettend lief, S! Tranen in m'n ogen. Ik hoop dat je gelijk krijgt!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Mrt 2017 12:11

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Jawel Blissje! Het komt allemaal heus wel goed met je, ik vind het altijd zo knap dat je ondanks dat het niet de makkelijkste route is wel écht gaat voor wat jou gelukkig maakt. En dat is niet altijd even makkelijk :-)
<<

Anoniem187

Bericht 20 Mrt 2017 12:33

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Bliss schreef:Wat ontzettend lief, S! Tranen in m'n ogen. Ik hoop dat je gelijk krijgt!


Mark my words, ik krijg gelijk! :yes: Het is je zó gegund om gelukkig te worden. Ik gun het uiteraard iedereen, maar we hebben je hier allemaal zien worstelen de afgelopen jaren. Forever single, afvallen, je baan die je tegen ging staan.. En kijk waar je nu staat! :hulde:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2017 12:45

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Haha nou dat afvallen blijft een grote strijd, forevâh, maar ik mark je words :P.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mrt 2017 12:58

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle schreef:
Phoebe schreef: Quizle, Ik kan me herinneren van jaren terug dat je blogde over je ziekte, schrijf je daar nog?

Ik heb even een schrijfpauze, iemand die ik vertrouwde heeft een stuk van me gekopieerd en onder haar naam op Facebook gezet, en daarna volgden er een hoop smoezen en onwaarheden dus ik had er even genoeg van. Ik houd van schrijven en dicht bij mezelf blijven is denk ik ok, maar het maakt wel kwetsbaar en dan is het pijnlijk als er niet zorgvuldig mee om wordt gegaan.
En dank je wel, de rest ook. :hug:


Wat naar voor je. Ik weet dat zulke dingen op internet gebeuren, maar het is wel heel rot als het je dan overkomt en dan ook nog van iemand die je vertrouwde. Hopelijk komt er weer een dag dat je het bloggen kunt oppakken, of dat je een andere manier vindt om jezelf te uiten.

Bliss: wat ik mooi aan jou vind is dat je intuïtief bent. Dat is althans wat ik destijds las in het topic waarin je vertelde over daten. Ik zie dat niet bij veel forummers (en mensen in het algemeen) en vind het een bijzondere eigenschap. Verder vind ik het knap van je dat je je oude leven hebt gelaten voor wat het is en hebt verruild voor een geheel ander leven. Meestal doen mensen het niet allemaal tegelijkertijd en dat jij dat wel hebt gedaan, toont voor mij aan dat je je dromen najaagt en ergens voor staat. Ik hoop dat je een nieuwe uitdaging vindt, zodat je je ook weer echt gelukkig zal voelen op den duur. Ik wens je daarvoor alles wat je nodig hebt de komende tijd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2017 13:15

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Guat: ik vind het fantastisch hoe goed je alles kan verwoorden en de rust bewaren. Jou schrijfstijl word ik heel blij van. De manier waarop jij over dingen denkt kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
2015 💙
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 13:57

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Bisq
Over jou schrijven is zowel makkelijk als heel moeilijk omdat ik niet alleen het heel typische wil benoemen, als in ‘zware tijden en toch positief’ want ik heb het gevoel dat ik je dan tekort doe. Wat ik het meest bewonder aan jou is dat jij jezelf niet vrijmaakt van normale emoties, dus eerlijk schrijft over dat je boos bent om wat je overkomt, dat je teleurgesteld bent etc, dat je al die facetten erkent, maar daarnaast alsnog probeert om steeds weer iets te vinden om mee verder te kunnen. Wat mij betreft zou jij het recht hebben om te gaan zwelgen en eindeloos stampvoeten en in plaats daarvan toon jij een veerkracht waar ik zoveel respect voor hebt en lukt het je ook nog om lieve woorden voor anderen over te hebben. Jij hebt het vermogen om een ander een goed gevoel te geven over zichzelf terwijl je gerust verbitterd had kunnen worden, jij bent echt een mooi mens.
Lonely Goatherd
Ik moet eerst iets zeggen over jouw forumnaam omdat ik altijd denk aan ‘Friends’ en dat Rachel dan een jurk heeft van Little Bo Peep en dat daar dan opblaasbare schapen bij horen. Daar herinner jij me steeds aan dus vind ik het altijd leuk om je naam te lezen.
Wat ik leuk vind aan jou is dat jij heel uniek bent, heel origineel. Ik hoef niet naar naam of avatar te kijken, ik kan aan de manier van reageren zien dat jij het bent. Jij bent zowel nuchter als betrokken en dat vind ik een hele goede combinatie, mag ik nog wel wat van leren. Jij gaat je eigen gang maar bent ook altijd bereid om een tip te geven áls erom gevraagd wordt, maar ik zie je niet zomaar met ‘zou je niet dit of dat’ adviezen strooien en ik denk dat dat jou ook geliefd maakt, dat men weet dat ze op jou kunnen rekenen maar jij jezelf niet opdringt.
Caulfield
Ik kan heel veel met jouw humor. Het komt geregeld voor dat ik letterlijk hardop zit te lachen bij de laptop om iets wat jij hebt geschreven. Je hebt een heel nuchtere beeldende manier van schrijven waar ik blij van word.
Daarnaast vind ik het leuk dat je heel lief kunt schrijven over je kinderen maar ook met een heel open blik, je geeft me nooit het gevoel van ‘kijk mij perfect zijn’ maar veel meer van ‘ik probeer een fijn thuisfront te maken’. Gunst hoe verwoord ik dat, ik vind het tof dat jij moeder bent en daar duidelijk heel zen mee, maar dan niet zen, gewoon dat het je goed af gaat, en tegelijk ben je ook nog van allerlei andere dingen en dat voelt als een heel compleet persoon.
Bliss
Jij dacht dat je mij herkende, want dan weliswaar niet zo was, maar ik heb dus ook het gevoel dat ik jou al heel lang ken. Misschien alleen van het forum maar ik vind jou net als een aantal anderen opgegroeid op het forum. Niet letterlijk met foto’s misschien maar wel als persoon. Je bent genuanceerder, ik heb ook het gevoel dat je minder op je persoon betrekt, maar je bent nog steeds wel iemand waarvan ik gewoon kan zíen dat ze zichzelf altijd aan het ontwikkelen is. Misschien niet persé carrièrewijs maar juist als persoon, als in onderzoeken wat jou jou maakt, waar jij kracht uithaalt en wat je juist energie kost en hoe je je leven kunt voornemen met de fysieke aspecten waar je mee moet dealen, zonder dat je opgeeft waar je juist blij van wordt. Ik zie dat het een ongoing proces is, maar je doet t wel en daarvoor veel respect en bewondering. Ik vind het ook leuk dat je de man vond die een aanvulling op je leven is, en ik lees steeds hoe fijn jullie het samen hebben en dat is je enorm gegund. Ik zou jou wel wat meer basiszelfvertrouwen gunnen, vooral ook in de situatie met de st.ief.doch.ter, zodat het wat minder bij jou binnenkomt als zij verbaliseert waarmee zij van binnen dealt. Ik zou je daarin helikopterview gunnen zodat je steeds zou weten dat het 95% van de tijd niks met jou te maken heeft en het jou wat minder zou raken.
Lennox
Jij maakt de term ‘opnieuw beginnen of tweede kans’ de moeite. Ik vind het dapper dat je indertijd toe durfde te geven dat je niet lekker bezig was, een pauze nam om meer tot jezelf te komen maar ook het lef toont om terug te komen en gewoon te zeggen ‘ik begin opnieuw’ en vervolgens keer op keer te laten zien dat jij echt de moeite waard bent om hier te zijn en jouw bijdrage ook zeer zeker. Jij hebt zélf, door wat je doet, je eerdere bijdrage uitgewist, en dat vind ik knap. Lijkt me best lastig.
Je hebt altijd lieve woorden, soms mag het wel ietsje minder, niet omdat ik ze niet lief vind maar omdat ik heel soms het gevoel krijg dat jij nu altijd aardig wilt zijn hier, en dat hoeft niet.
Ik denk dat het moeder zijn jou goed doet en ik hoop dat je tweede kindje daarin een hele mooie aanvulling gaat zijn.
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 14:02

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Snoes
Je kunt van jou eigenlijk alleen maar zeggen hoe ontzettend aardig jij bent. Ik ga nog meer schrijven hoor want zo ben ik , maar aardigheid is wel echt een mooie eigenschap en die heb jij te over.
Ik vind het super dat jij zo positief kunt reageren, steunend en altijd netjes. Ik vind het ook heel prettig dat jij nooit adviezen geeft waarin iemand het ‘op jouw manier’ moet proberen, ik zie altijd een enorme zorgvuldigheid in jouw reacties. Ik ben nog steeds blij voor jou, dat je na alle tegenslag toch twee kindjes hebt mogen verwelkomen, ik herinner me nog hoe lang je mee schreef onder die andere naam en ik zie hoe leuk jij nu bent als moeder.
Volgens mij ben jij een leuke vriendin, als ik het Eindhoven clubje zo zie, en ook heel trouw aan mensen wat een hele prettige eigenschap is. Als laatste, jij komt heel oprecht en eerlijk over, ik vind dat heel fijn. Alsof je altijd op jou kunt rekenen en jij volledig te vertrouwen bent, en ik ben ervan overtuigd dat dat zo is.
Marsy31
Jij bent een van mijn favoriete personen hier nu, en het grappige is dat dat helemaal niet altijd zo was. Wat ik eerder bewonderde en nu nog is hoe jij voor de volle 100% voor iets of iemand kunt gaan, wat er ook gezegd wordt. Ik herinner me dat in de situatie met jouw toen nog vriend, dat jij steeds zei dat hij de moeite was. Je hebt tegengas zat gehad hier, maar jij had gelijk, jij wist hoe het zat. Ik vond het zo goed dat jij kon vasthouden aan jouw eigen geloof daarin en je hart volgde. (ik heb geen advies gegeven toen hoor dus je hoeft me niet in retrospectief te schoppen). Waar ik eerder moeite mee had was jouw overtuiging die je regelmatig hier neerzette dat iemands mindset ontzettend belangrijk is in de omgang met allerlei situaties. Hoewel ik begreep wat je zei, en inmiddels veel meer aan jouw kant van dat spectrum zit, had ik daar ook vaak moeite mee omdat ik het soms te ongenuanceerd en bijna bot en kwetsend vond. Ik ben blij dat ik je nu wat beter ken, al pretendeer ik daar niks in hoor, en veel meer zie hoe jij altijd kunt gaan voor mensen die je dierbaar zijn en een ontzettend warm en betrokken mens bent. Het zou mij een eer zijn jou echt te kennen in ieder geval. Ik denk dat jij een hele leuke moeder gaat worden en ook eentje die haar kindje in ontwikkeling tot een breed georiënteerde wereldburger zal begeleiden.
Atelier Madame
Jij bent zo’n bescheiden persoon, helemaal niet op de voorgrond, helemaal niet erg uitgesproken, dat ik denk dat het heel fijn is om met jou om te gaan. Ik heb het idee dat jij altijd heel goed luistert naar de ander, dat jij veel interesse hebt, en dat jij het vermogen hebt situaties te bekijken vanuit allerlei aspecten, zonder dat jij à la minute een oordeel vormt.
Ook van jou vind ik het dapper hoe je woorden durfde te geven aan het verlies wat je onlangs overkomen is, omdat ik denk dat dat jouzelf kan helpen maar ook anderen die het lezen. Ook daarin vind ik je heel genuanceerd en oprecht overkomen.
Je was een tijdje weg, en ik ben blij dat je er weer bent want jouw bijdrage is heel prettig en constructief.
Kees
Ik vind jou heel Kees. Ik kan het niet beter omschrijven. Heel authentiek. Jij bent gewoon zo leuk, zo grappig, zo no-nonsense en zo jezelf. Jouw leven is mogelijk wel het meest veranderd in het laatste jaar van de mensen hier en ik vind het heel leuk om alle ontwikkelingen te mogen lezen, niet op stalkende manier natuurlijk. Gewoon het enthousiasme waarmee je schrijft, de blijde verwachting waarin je verkeerd maar ook de onzekerheden en het ‘jeetje ik moeder, cool zeg’ waarmee je jezelf nog leuker maakt. Je bent attent, je denkt aan mensen en vraagt ook soms na een tijdje nog hoe iets of iemand is sinds…. en dat vind ik heel lief. Ik ben heel benieuwd zowel naar je kindje als naar de naam en jouw ervaring als moeder. Ik denk dat jij het mega goed gaat doen allemaal, en ik hoop dat het kleintje jouw leukheid een beetje meekrijgt.
Ik schrijf dit ook, omdat ik me heel goed realiseer dat jouw leven helemaal niet happy go lucky is geweest altijd, en ik het echt meer dan knap en bewonderenswaardig vind hoe jij je hier dan profileert met een enthousiasme en positivisme waar ik nog wel wat van wil leren.
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 14:04

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Dora
Attent is het eerste woord wat ook bij mij opkomt. Hoe vaak jij nog navraagt, zelfs na maanden, hoe iets met of voor iemand is, hoe jij belangrijke dingen van anderen onthoudt, dat laat een zeer warme, attente en betrokken vrouw zien.
En dat voor iemand die het volgens mij thuis af en toe best moeilijk heeft, in de relationele zin. Toch lukt het jou om dat wel eerlijk te benoemen zoals het is, zonder een soort verwijtende ‘ja maar zij….’ sfeer neer te zetten. Ik vind het knap hoe jij mensen altijd in waarde laat.
Wat ik ook heel leuk vind is hoe jij jezelf in het taarten maken steeds meer ontwikkelt en ik zie letterlijk per taart je kwaliteiten beter worden, jou beter worden. Ik vind het knap dat je dat kunt, maar ik vind het vooral heel goed dat jij steeds weer bereid bent meer te leren en jezelf verder te ontwikkelen, met die taarten maar ook als mens.
Geel
Geel, ik ken jou al voordat je een kleur werd. Ik heb altijd en nog respect gehad voor jouw manier van communicatie en advies geven. Jij kunt heel erg je eigen ervaring inzetten als het gaat om iets duidelijk maken of een tip geven waardoor de ontvanger zich minder alleen voelt. Als er iemand bijvoorbeeld worstelt met een kindgerelateerd probleem dan zul jij veel meer een situatie van jezelf als voorbeeld nemen, waardoor de ander ziet dat ze niet alleen is in een worsteling, dan dat je gewoon zegt ‘doe links en dan een knoopje en dan is het goed’. Ik vind ook je standpunten lezen op politiek en ethisch gebied heel interessant, dat jij hier de hele politieke betrokkenheid aanzwengelde vind ik geweldig maar ook zeker dat je daarin de ander in zijn waarde laat. Waar sommige mensen nog kunnen schrijven ‘als je dat stemt ben je stom’ geef jij eerder voorbeelden of vraag jij gericht naar het waarom, zonder daarin meteen een oordeel te leggen.
Als laatste, hoe jij bent sinds je kleine kuiken en de kwetsbaarheid waarmee jij hier durfde te schrijven dat het in het begin onwennig was, ondanks de enorme liefde voor dat kleine hoopje mens, vind ik echt briljant. In mijn ogen ben jij echt een hele goede moeder, juist omdat jij niet pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.
Harrison
Jij bent toch wel iconisch hoor. Je wuifde het wel weg maar uiteindelijk vind ik het lekker toch. Ik moet bij het woord classy altijd aan jou denken en niet alleen omdat je heel knap bent, maar omdat je ook echt laat zien dat je veel weet van mode en uiterlijk en je enorm goed kunt combineren.
Ik vind het ook erg leuk dat jij, in mijn ogen, best down-to-earth en nuchter bent. Ik bedoel je hebt een leuke en niet onknappe vriend maar je durft best eens te spotten met dat alles, het is niet zo dat je hier aan een stuk door jullie relatie zit te idealiseren. Vind ik leuk. En ook in je manier van reageren, jij blijft áltijd aardig, maar je reageert niet ‘puur om aardig over te komen’  je reageert als je vindt dat het iets toevoegt of je iets te zeggen hebt. Ik heb het idee dat wat jij hier laat zien heel dichtbij de persoon staat die jij hierbuiten bent, en dat als ik bijvoorbeeld morgen iets met jou zou gaan drinken dat ik niet compleet verbaasd zou zijn omdat jij heel anders bent in het echt. En ik vind jou een heel leuk en positief persoon. Met onwijs mooie haren trouwens ook.
Exogenesis
Eerst denk ik bij jou aan Muse. Ik kan niet iets over jou schrijven zonder even Muse te noemen.
Ik herinner me nog dat jullie snel snel zijn gaan trouwen vanwege je zus en ik herinner me daarvan met name de enorme liefde waarmee jij over je zus sprak. Toen al dacht ik ‘zij is iemand waarvan je altijd dankbaar bent dat ze in je leven is’. Dat denk ik nog steeds. Je schrijft ook zo liefdevol over je twee meiden en hoe welkom ze waren en ik denk dat jij heel erg in die moederrol bent gegroeid ook. Daarnaast ben je ook nog juf, waar je altijd heel positief over schrijft, ik vind het knap hoe je al die rollen combineert en eigenlijk nooit eens klaagt dat iets zwaar is of je ergens geen zin in hebt. Wat ik ook heel fijn voor je vind is dat jullie nu zo’n fijn nieuw huis hebben met plek voor de paarden omdat ik ook niet over jou kan schrijven zonder het woord paard minimaal een keer te benoemen. Ik denk dat je daarin ook weer ziet dat jij een heel liefdevol en fijn persoon bent want paarden zijn heel intuïtief en fair en aangezien zij jou geweldig vinden moet dat wel zo zijn want je kunt altijd vertrouwen op hun oordeel.
Anousch
Jij was nog bijna een puber toen je hier voor het eerst kwam. Wel al snel met vriendje, wat echt gegroeid is tot een fantastische liefdevolle serieuze relatie. Maar jijzelf bent ook gegroeid. Ik ben natuurlijk een stuk ouder dan jij dus ik kan dat zeggen
Jij bent ook een beetje forum inboedel, van jonkie naar een hele bedachtzame, lieve jonge vrouw die erg veel tegenslagen heeft gehad op de weg naar het moederschap. Ik gun jou dat het nu met de medische hulp zal mogen gebeuren, dat jij binnenkort hier van de topicdaken schreeuwt dat er een plusje op de test is verschenen. Ik weet dat je het soms zo moeilijk vind om positief te blijven, om steeds te blijven hopen, het is een zware weg, veel dames hier weten dat, en ik hoop met heel mijn hart dat die droom voor jou, en anderen, dit jaar nog werkelijkheid mag worden. Het zal een eer zijn om jou die volgende fase te zien ingaan.
Popcorn
Dapper, dat wordt mijn eerste woord voor jou. Dapper al toen je nog in je relatie zat en er op een gegeven moment achterkwam dat het niet meer werkte voor jou. Dapper omdat je inzag dat het misschien moeilijk voor de kinderen zou zijn, maar wel het meest eerlijke en oprechte wat je kon doen, het kiezen om niet bij elkaar te blijven. Dapper omdat jij je kinderen een goede relatie met hn vader gunt en die ook ten alle tijden faciliteert. Dapper omdat je je ex ook gewoon het geluk gunt.
Dapper omdat jij recent enorme tegenslagen hebt gekend, verliezen die op dit moment nog geen plaats kunnen hebben omdat ze nog zo vers zijn en zo rauw, en zeker in het geval van je schoonzus zo totaal onverwacht en verwoestend, dat jij op dit moment een heel nieuw evenwicht moet gaan zoeken in je leven. Dapper omdat je inzag dat ook je dochter gewoon meer hulp nodig had en jij daar meteen voor bent gaan vechten. Dapper omdat je inzag dat jij zelf er ook niet komt zonder dat je iemand hebt waarmee je kunt sparren, waarbij je je kunt uitspreken en bij wie jij jouw verdriet mag uiten, zonder sterk te moeten blijven voor je kinderen of je broer of wie dan ook.
Jij bent een dappere vrouw. En jouw bijdrage hier, die steeds wat groter wordt, is van een zeer belangrijke aard. Je bent genuanceerd, eerlijk en je blijft je humor behouden, ondanks de verschrikkelijke tijd waarin je zit.
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mrt 2017 14:05

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Frankie
Ook een stijlicoon. Ik vind deze naam ook heel leuk bij je, een beetje een SATC gevoel maar dan het positieve daaruit, het modegevoel, het vrije gevoel, het een goede vriendin zijn gevoel en het enjoy life, zeg maar.
Volgens mij ben jij soms best wel onzeker, meer op werkgebied, terwijl ik het veel meer zie als een hele ontwikkeling in jezelf waarin jij nog steeds soms zoekt naar iets wat bij je past maar wat jij ook met een zekere passie kunt doen. Ik vind het juist goed dat je voldoening wilt halen uit wat jij doet met je leven.
Wat ik hier ook heel fijn vind is dat jij hele goede adviezen geeft op cosmetisch en stijlgebied. Daar heb jij echt gevoel voor, jij weet wat bij elkaar past en wat iemand mooi staat, maar jij geeft dat dan aan op een hele fijne opbouwende manier. Jij weet iemand altijd een goed gevoel over zichzelf te geven. En je mag jezelf wat meer credits geven wat betreft intelligentie want ik vind jou dus echt een hele intelligente welbespraakte vrouw.
Dee
Jij bent de enige van wie ik er maar niet achterkom wie je was. Ik kan schrijven over Dee, maar ik hoop dat je me dan vergeeft dat ik je een beetje tekort doe omdat ik geen ‘ervoor’ beeld heb. Wat ik nu in ieder geval zie is een lieve moeder die met zoveel liefde en warmte over haar kindje schrijft dat ik denk dat ze zal opgroeien met veel liefde.
Ik vind het mooi dat jij het lef hebt om ook naar jezelf te kijken en te reflecteren en best durft aan te geven dat je ergens onzeker over bent. Daarnaast heb jij altijd iets positiefs te zeggen, jij geeft graag en goede complimenten en je laat veel compassie zien met mensen die door moeilijke tijden gaan. Uit je reacties blijkt veel medeleven en een hele lieve warme persoonlijkheid.
Caro
Jij bent gewoon gaaf. Dat is een woord uit de te oude doos maar je bent het wel. Je weet wat je aan jou hebt, ik wil nog wel eens tussen de regels lezen maar bij jou weet ik gewoon wat je bedoelt en je brengt dingen zo puur en nuchter en op jouw manier. Jij hebt dingen mee moeten maken waar mensen verbitterd of wantrouwend door raken, en hoe jij daar doorheen bent gekomen, zonder je hier af te reageren op anderen en ook zonder zelf gemeen of verbitterd te worden vind ik echt heel tof. Jij hebt door alles heen en in alles in mijn ogen áltijd nog kijk op de diverse kanten van onderwerpen en je bent ook bereid om buiten jouw cirkel te kijken. Ik weet niet hoe jij zoveel objectiviteit kunt hebben maar ik wil het graag leren. Terwijl je daarnaast gewoon wel je mening geeft, het is niet zo dat je een meeprater bent of wat dan ook. Ik vind het fijn dat je nu een leuke wederhelft hebt, en ik vind je dapper en eerlijk in je adviezen en ervaringsverhalen rondom het hebben van bonuskinderen. Ook daarin lijk je een soort natuurlijke flair te hebben waarin je hun gevoel heelhoudt maar ook je eigen gevoel erin niet ontkent of wegmaakt.
Elliot
Toch ben jij ook foruminboedel ondanks dat je misschien niet zo lang komt als sommige anderen. Misschien ben jij dan dat leuke nieuwe kastje wat nog gemist werd, want jij bent wel echt iemand zonder wie het forum gewoon minder ok is. Eerst wel eens wat ongenuanceerd in je mening maar jij hebt je ook enorm ontwikkeld als persoon en dat is hier heel goed merkbaar. Je lijkt bedachtzamer, nog steeds heel duidelijk in je mening maar op een meer genuanceerdere en volwassenere manier. Je bent niet iemand die situaties idealiseert, ik denk dat juist jouw nuchterheid hier iets is waar heel veel mensen zich prettig bij voelt. Omdat je bij jou altijd weet ‘als Elliot A zegt, bedoelt ze ook A’. Je bent heel duidelijk en blijft bij je punt en dat is heel prettig omdat je dus op jou kunt rekenen. Waarmee ik niet bedoel dat jij niet openstaat voor andere meningen, want dat doe je absoluut wel, maar dat jij een heel betrouwbaar persoon bent. Ik denk daarom dat jij een enorm goede vriendin bent en het verbaast me dan ook niet dat jij hier een aantal vriendinnen hebt.
Minx
Jij hebt een pittige tijd achter de rug, en eigenlijk nog wel, ook al is het nu in andere mate. Je maakte iets mee in een periode die de mooiste van je leven moest worden, waardoor dat een periode werd van vertwijfeling en zorgen en enorm verdriet. Je hebt dat hier heel open en kwetsbaar gedeeld, wat ik heel dapper vind, zeker omdat er over geoordeeld kan worden op een forum en je al zo kwetsbaar was, maar jij bent er echt wel sterker uitgekomen. Ik weet het hoor, je bent er nog niet en het is nog zwaar en wellicht heb jij er straks als je gesetteld bent in je nieuwe huis nog best wat hulp bij nodig, maar dat mag ook. Het is niet niks en hoe jij dat eerste jaar van je kleine knapperd door bent gekomen is mij een raadsel. Hoe het jou gelukt is om zoveel liefde in jouw moederrol te krijgen, daar zo hard je best in te doen en steeds weer te overwegen wat het beste voor je kleintje is, echt onwijs knap. Ik gun jou een fijne nieuwe plek die echt van jullie is zodat je eindelijk weer écht kunt opbouwen. Maar je hebt laten zien dat je over een ongelooflijke innerlijke kracht beschikt dus ik heb alle hoop dat het jou helemaal gaat lukken.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers