Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Mrt 2017 15:53

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Dank je voor je lieve woorden HG (vorige pagina). En wow Quizzle, wat ontzettend lief dat je de tijd hebt genomen om op iedereen te reageren en dan ook nog zulke oprechte woorden. Ik ga wellicht af en toe over m'n (fysieke) grenzen heen maar ik heb altijd in een rolstoel gezeten en de kans is groot dat ik daar weer in terecht kom dus ik prop zoveel mogelijk leuke dingen in de jaren waarin ik nog mobieler ben :) Het liefst was ik van m'n 20e tot 25e gaan reizen maar dat kon niet vanwege operaties dus dan nu maar.

HG, ik vind jou zo'n sterke en lieve vrouw met prachtige kinderen. Ik kan me nog goed onze avond op Curacao herinneren, hoe lief jouw familie ook was! Wat moeten jouw ouders trots zijn op zulke knappe, intelligente en sociale kinderen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Mrt 2017 22:53

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Feline, ik vind jou echt heel bewonderenswaardig. De kansen die je grijpt, de reizen die je maakt, ik zou het je allemaal niet nadoen. Ik hoop dat je je gelukkig voelt nu met de keuzes die er zijn gemaakt, ik las namelijk eerder deze week ergens dat je uit elkaar bent met je (ex)vriend. Anyway, ik vind jou echt een hele lieve meid, je komt heel oprecht en spontaan over.
2012 & 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Mrt 2017 00:19

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Wat lief Snoes, dankjewel! Ik kan me soms best onzeker voelen over de keuzes die ik maak.. Vooral als ik iedereen om me heen huizen zie kopen :)
Ik ben inderdaad weer vrijgezel maar we hebben nog bijna dagelijks contact en bellen regelmatig, heel fijn dat we nog zoveel respect voor elkaar hebben. Het is nu gewoon de afstand en verschillende leefstijl wat even niet matcht.

Ik ken jou niet zo goed maar ik weet wel dat je op foto's altijd heel veel rust en vrolijkheid uitstraalt. Volgens mij ben jij heel erg gelukkig met je gezin. Iets wat ik ook wel benijd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mrt 2017 01:03

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik doe met opzet Feline, want heb veel respect voor jou. Zeker niet altijd makkelijk gehad en ik vind het bewonderingswaardig hoe je voor jezelf kiest en zulke geweldige avonturen maakt, die pakken ze je nooit meer af. Ik lees, natuurlijk vanuit egoistisch oogpunt omdat ik mezelf in jouw gedachtegang herken (behalve als je stom op mijn posts reageert, dan niet), je altijd heel graag. Ik ben altijd nieuwsgierig waar je bent en wat je doet, dus blijf dat vooral doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem252

Bericht 19 Mrt 2017 01:41

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Marsy31 vind ik oprecht een hele leuke forumster. Ik vind het zo gaaf dat ze gewoon naar Australië is verhuisd voor de liefde. Volgens mij ben jij een heel onzelfzuchtig persoon met veel liefde voor de mensen om je heen. En ik denk heel leuk als vriendin.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 19 Mrt 2017 06:07

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik weet eigenlijk niet heel veel van AM bedenk ik nu maar ze komt over als een hele fijne vrouw. Reacties zijn altijd lief, meelevend, geïnteresseerd en prettig om te lezen.
Ik ben vind het fijn dat je op het forum bent!
30-04-2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mrt 2017 07:38

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Kees is een hele spontane meid. Ze heeft het niet heel gemakkelijk gehad en heeft een lange weg bewandeld om te zijn waar ze nu is. Gelukkig met J en mama in spe. Ze is een vechter en opgeven is geen optie voor Kees.
Tevens is ze een groot feestbeest rondom carnaval waarbij ze echt even de remmen los gooit en zich helemaal sloopt met 5-6 dagen muziek maken en gek doen.
Kees je bent een lief betrokken persoon en ik verwacht ook dat je een hele lieve moeder zal zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Mrt 2017 07:57

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

S-O;
Een geïnteresseerde forummer in andere forummers die een klote tijd achter de rug herft (of er mss nog wel een beetje inzit).
Ze reageert op veel verschillende onderwerpen en kan haar mening/standpunt altijd goed onder bouwen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 19 Mrt 2017 08:59

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Aaahh dat is lief SO!! Ik krijg er zelfs (hormoon)tranen van m'n in ogen.
30-04-2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Mrt 2017 09:46

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Kees: ik vind je echt een topwijf! Je bent open eerlijk en doortastend.

Dora: Ik vind jou ook zo'n schatje. Je staat altijd voor iedereen klaar, waarbij ik soms wel het idee heb dat je jezelf wegcijferd. Je geeft vaak goed advies waar een ander dan ook echt iets aan heeft. En een stoere mama van 2 prachtige dochters!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mrt 2017 09:54

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Awww AM - wat lief! Dank
Afbeelding
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 19 Mrt 2017 14:53

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

(WIE. IS./WAS. QUIZZLE????) (hou me tegen ik word gek)
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mrt 2017 15:16

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Geel heeft het gelezen.
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 19 Mrt 2017 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Geel

Bericht 19 Mrt 2017 15:23

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

O kijk aan, in combinatie met die namen rinkelt er wel een klein belletje (ik ben erg slecht in forummers onthouden). Leuk dat je er weer bent!
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mrt 2017 15:27

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ja helemaal niet zo'n spannend mysterie hè? Geen ' bekende' forummer ofzo.
<<

Geel

Bericht 19 Mrt 2017 15:32

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Quizzle schreef:Ja helemaal niet zo'n spannend mysterie hè? Geen ' bekende' forummer ofzo.
Nee, maar dat maak je ruimschoots goed met je leuke reacties tegenwoordig. :wink:
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mrt 2017 15:35

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Pfjeuw. :cheering:
<<

Anoniem202

Bericht 19 Mrt 2017 16:30

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Lieve Quizle, wat bijzonder dat je de tijd hebt genomen om over iedereen zo'n ontzettend lief stukje te schrijven!
Ik las het gisteren toen ik ziek op de bank lag en kreeg tranen in m'n ogen. Ik kan me herinneren van jaren terug dat je blogde over je ziekte, schrijf je daar nog?
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mrt 2017 18:15

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Wat lief Quizzle!

Phoebe, ik vind het heel tof dat jij een heel eigen stijl hebt, dat je de sprong in het diepe hebt gewaagd en naar de leukste stad van Nederland bent verhuisd :p. Het meeste is al gezegd maar wat ik nog wilde toevoegen aan wat anderen zeggen: ik vind het echt mooi en knap om te zien dat, ondanks wat er gebeurd is, jij nog altijd uitgaat van het goede in de mensen om je heen. Misschien kan ik dat niet helemaal beoordelen, want ik weet natuurlijk niet wat er in je om gaat, maar dat gevoel heb ik wel.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Mrt 2017 18:21

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Harrison, ik vind jou echt een vrouw van de wereld. Intelligent, knap, modieus en hardwerkend. Je hebt lol in het leven, maar bent ook serieus en carrièregericht. Een mooie combinatie! Ik ben soms wel een beetje jaloers op jouw leven en je levensinstelling. Daarin kan ik echt wat van je leren.

Wat een fijn topic dit, eigenlijk. Wat een lieve en opbeurende woorden komen er voorbij. Zo'n betrokkenheid als op dit forum zie je nergens.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 19 Mrt 2017 18:28

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Exo, we hebben met kaarten-verstuur-topics elkaar best vaak gehad, en elke keer weer lieve woorden die op het kaartje stonden! :heart: Mooie mama, met een mooi gezin!
Je reacties op het forum zijn ook altijd zo ontzettend lief!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Mrt 2017 18:43

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Anousch;
Een sterke vrouw, ondanks de lichamelijke tegenslagen.
En ze geniet van het leven (als je je Fb etc zie)
Laatst gewijzigd door High Heels op 19 Mrt 2017 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mrt 2017 18:49

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Jij bent altijd zo oprecht geïnteresseerd in anderen, Dora. Ik ken maar weinig forummers die zo oprecht overkomen, ook na verloop van tijd nog. Knap ook dat je dat dan onthoudt wat er speelt bij forummers.
En volgens mij ben je een hele lieve moeder en vrouw.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Mrt 2017 19:07

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Marin, jij hebt je leven volgens mij helemaal op de rit zoals je het altijd voor ogen had. Lijkt me een fijn gevoel.
Ik vind het fijn dat je zo gelukkig bent met het leven dat je hebt.
Je reacties hier zijn meelevend en open en eerlijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 19 Mrt 2017 19:21

Re: Vertel iets liefs over/voor de forumster(s) boven je.

Ik vind Burn zo lief, ook omdat ze op de een of andere manier altijd net op de juiste momenten de juiste dingen zegt/stuurt.
Ook al heb je het dan zelf ook even pittig, weet je nog aan een ander te denken. Is echt heel fijn dat jij die gave hebt :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers