Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 18 Mrt 2017 13:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat heftig, Marsy. Sterkte!
Pippa, wat naar die onzekerheid. Hopelijk krijgen jullie snel uitsluitsel en is het niets ernstigs.
Gecondoleerd, Popcorn.
Marin, ik vind te laat komen ook bloedirritant. Ben zelf liever iets te vroeg.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mrt 2017 15:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Mijn zus heeft daar ook een handje van Marin. Zouden uit eten on 18:30 in G. Komt ze pas om 18:30 bij mij.
Familie of niet, dat is gewoon bloedirritant. Ik kan daar ook niet goed over (ik ben zelf altijd op tijd en vindt het dan soms ook lastig dat ik door L soms ergens later aankom).

Gecondoleerd Popcorn.

Vanmorgen hebben we lekker een tijdje met L in bed gelegen en daar heb ik zo van genoten. Ze zat onze gezichten wat af te tasten en lekker te teuten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Mrt 2017 15:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Veel sterkte voor de meiden die het nodig hebben, vervelende situaties allemaal zeg..
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Mrt 2017 16:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn!

SoGood, gefeliciteerd met je baby!

Ik ben een driedubbele espresso aan het drinken want ik lag vanochtend om 5 uur in bed en om 6.10 ging de wekker. Had geloof ik beter wakker kunnen blijven! Nu nog 2 uur werken en dan kan ik even slapen en dan vanavond weer werken.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 17:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:Sterkte en gecondoleerd lieve Popcorn, wat een klap al zo snel op de vorige.
Schiet het al op met de hulp voor jóu? Want het is veel om te behappen voor je hè? :hug:

En voor Marin, ik vind dat ook wel een lastig iets. Een beetje te laat, okay, maar gewoon pas vertrekken op de tijd dat iemand er zou moeten zijn, met nog een rit van twee uur voor de boeg, daar zou ik niet heel blij mee zijn. Is ook wel een vorm van respect, zoveel mogelijk op tijd komen, toch?



Lief dat je het vraagt. Ik ben afgelopen voor het eerst naar maatschappelijke hulp geweest. Hele fijne vrouw, goeie klik mee.
Het is inderdaad veel om te behappen, ik heb ook geen idee hoe dat moet. Het gaat maar door met verdrietige dingen en het is net alsof alle ellende in 1 keer komt.
Hoe positief ik van nature ook ben valt alles me nu zwaar. Lastig om te bedenken dat alles ooit weer normaal zal voelen. Maar uiteindelijk hoop ik wel dat dat weer komt.
<<

anoniem224

Bericht 18 Mrt 2017 17:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 18 Mrt 2017 18:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn! Ook al weet je dat dit misschien het beste is, dan nog doet het pijn! En dat verdriet mag er natuurlijk ook zijn. Veel sterkte!

Pippa wat is dat schrikken zeg! En heel logisch ook natuurlijk, ook al heeft het geen zin om je onnodig dingen in je hoofd te halen. Zo werkt een brein nu eenmaal! Ik hoop voor jullie dat het weekend snel voorbij is en dat jullie snel gerustgesteld gaan worden. Sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mrt 2017 19:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marin: dat is m.i. niets meer of minder dan een f*ck it mentaliteit erop nahouden. Zolang er niets tussendoor is gekomen, prioriteer je verkeerd en dan bedoel ik dus niet zozeer 'f*ck it' naar jou toe. Meer in het algemeen: ik red het niet zoals ik had gepland. Ah, whatever. Dan wordt het maar later en daarbij onvoldoende stilstaan dat die ander er wel op had gerekend.

Bij mensen waarvan ik het weet dat ze standaard te laat komen, stel ik standaard voor om eerder af te spreken. Onder de streep komen we dan op hetzelfde tijdstip uit als dat ik met iemand had afgesproken die wel zich eraan houdt. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Mrt 2017 20:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja precies, dat snap ik dan dus echt niet. Je spreekt toch wat af? Maar het was verder gelukkig heel gezellig! Lekker geluncht en ze heeft de baby ook nog beetje gevoeld, dat hoopten we dat dat lukte.
Let's discover the world together.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Mrt 2017 21:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd en sterkte Popcorn!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 21:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Lief dat je het vraagt. Ik ben afgelopen voor het eerst naar maatschappelijke hulp geweest. Hele fijne vrouw, goeie klik mee.
Het is inderdaad veel om te behappen, ik heb ook geen idee hoe dat moet. Het gaat maar door met verdrietige dingen en het is net alsof alle ellende in 1 keer komt.
Hoe positief ik van nature ook ben valt alles me nu zwaar. Lastig om te bedenken dat alles ooit weer normaal zal voelen. Maar uiteindelijk hoop ik wel dat dat weer komt.


Misschien hoef je het ook niet te weten, Popcorn? Want ik denk dat niemand weet hoe je met grote verliezen om moet gaan, daar is geen 'how to' voor. Het is vooral overleven, volhouden en verstandelijk proberen te bedenken dat de ergste pijn wat minder gaat worden. Ik vind het fijn dat er in ieder geval een klik is met de maatschappelijke hulp, dat is belangrijk. Dat je ergens terecht kunt. :hug:
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 22:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat alleen al voelt ook heel prettig. Samen tot de conclusie komen dat ik al jaren alles doe om de ballen in de lucht te houden. In de jaren naar de scheiding toe maar ook de jaren er na. En op een gegeven moment wil dat niet meer. Was ook een samenloop van omstandigheden die er voor zorgden dat ik helemaal van het padje raakte. Nu voelt het vooral als zoeken naar waar het goeie pad ook al weer is, en hoe ik dat in ga vullen zonder alles te doen zoals ik denk dat anderen wenselijk vinden. Beetje meer mezelf voorop zetten kan geen kwaad in dit verhaal. Word echt wel tijd nu.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 22:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vind je wel heel veel inzicht tonen in je situatie. Goed dat je ziet dat het meer is dan 1 enkel iets, maar ook een al teveel, te lang, te vaak.
Ik ben blij dat je nu het gevoel hebt dat je samen met iemand naar alles kunt kijken. Ik geloof oprecht dat jij weer een pad vindt, maar misschien een ander dan je dertig jaar geleden bent ingeslagen. Maar er zijn meer paden mooi genoeg om op te lopen. :hug:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mrt 2017 22:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

@Popcorn
Ik ben zo'n forummer die niet op namen leest maar op berichten, maar wel de avatars onthoudt.
Na vanmiddag heb ik je naam bij een gezicht + situatie gekoppeld...
Wat een vervelende dingen maak je momenteel mee, dikke knuffel
08/2018
05/2021
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 22:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaaah, vind ik echt heel lief dat je dat zegt. En weet je, ik heb er jaren over gedaan tot dit punt te komen. Dus dat ga ik niet in een week even veranderen. Alles op zijn tijd.
Ik heb vandaag de hele dag oprecht genoten van mijn kinderen, en dat voelde echt als weken geleden. Dus dat stemt me wel blij dan. Voor hun ook lastig, zelf al niet lekker in hun hum (pffff, lastig een goed woord bedenken) en dan hun moeder ook niet. Maar samen gaan we het toch weer redden. <3
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 18 Mrt 2017 22:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 22:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

@ME, avatar ga ik nog eens toevoegen!
Het was me vanmiddag ook zo ineens genoeg. Overvalt me dan ook ineens. Zo'n gevoel van intens moe zijn. Nog even buiten op het strand geweest met de kinderen, even met de kop in de wind, en dan ben ik er ook zo weer.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 22:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Even afgezien van dat ik het serieus neem hè, ben ik de enige die bij 'in je velletje' denkt aan voorhuid en besnijdenissen? Ik kan het echt niet helpen, ik vind dat zo'n viezige uitdrukking.

Tot zover mijn zinloze toevoeging aan deze avond. :smile:
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 22:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Haha, zo had ik het nog niet bedacht.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mrt 2017 22:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:@ME, avatar ga ik nog eens toevoegen!
Het was me vanmiddag ook zo ineens genoeg. Overvalt me dan ook ineens. Zo'n gevoel van intens moe zijn. Nog even buiten op het strand geweest met de kinderen, even met de kop in de wind, en dan ben ik er ook zo weer.


Dat maakt toch niet uit?
Voor jullie allemaal is het vast goed om er even uit te zijn. Volgens mij hebben de kinderen wel genoten :)

En sommige dingen kosten - jammer genoeg - soms wat tijd, ook al zou je het sneller willen doen.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 22:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja die vonden het echt erg leuk! Vanavond nog naar de kinderdisco geweest, dus die liggen uitgeteld in bed.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 22:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Haha, zo had ik het nog niet bedacht.

gelukkig maar dat ik de enige ben met die afwijking. :smile:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 18 Mrt 2017 22:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik voel me oud... omdat ik een uitnodiging heb gekregen voor het laten maken van een uitstrijkje...
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 22:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nina schreef:Ik voel me oud... omdat ik een uitnodiging heb gekregen voor het laten maken van een uitstrijkje...

word je dit jaar dertig? Zijn van die stomme herinneringen van 'hallo je komt op een leeftijd....'. Maar joh, dertig is het nieuwe vijftien ofzo want zestig is het nieuwe veertig en weet ik veel...
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 23:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah, zo'n dertigersding inderdaad. Vond ik ook wel even zo'n momentje. Maar he, als het goed is hoef je maar 1 keer en kun je daarna weer doen alsof je nog lang geen 30 bent.
Tót je in een kleine dorpskroeg zit, waar de meeste mensen tussen de 16 en 19 zijn, dan voel je je alsnog oud :(
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 23:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Helaas. Op je 35ste krijg je m gewoon weer. Gewoon even ter herinnering dat je nog verder over de datum raakt :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan