Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 16:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Daarom noemde ik die ook Pipster, ;-), omdat je die kunt opzoeken zonder in een totale paniektoestand te gaan. Anders had ik natuurlijk nooit iets genoemd, het is puur zodat jij een ander iets in je hoofd kon zetten, en niet steeds met de gedachte : 'tumor tumor tumor' in je hoofd hoeft te blijven. Er zijn ook andere mogelijkheden, en die zijn geen feestje maar bieden wel veel meer perspectief.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2017 16:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat ben je toch lief Quizzle!
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 16:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik houd er rekening mee dat er 'iets' wordt gevonden, maar het is fijn om te weten dat er ook minder erge mogelijkheden zijn, en ook dingen waar normale behandelingen voor zijn in ieder geval :) Ik probeer uit de paniek stand te blijven!
<<

Geel

Bericht 17 Mrt 2017 16:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heftig Pip, sterkte!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Mrt 2017 16:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat heftig Pippa sterkte.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Mrt 2017 20:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat schrikken Pippa!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Mrt 2017 21:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

He wat naar Pippa. Wat raar dat die assistente dit zo neerkwakt. Kijk, het is goed om scenario's in de week te leggen. Maar dit is wel een erg grote aanname.
Sterkte met het doorkomen van het weekend. Ik duim voor een uitslag waar iets mee te doen valt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Mrt 2017 21:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat schrikken, pippa! Sterkte voor jullie!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 23:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh jeetje Pippa, sterke
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mrt 2017 00:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat horkig Pippa, van die assistent. Ik duim voor een goede uitslag!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 18 Mrt 2017 09:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een nare situatie Pippa. Onzekerheid is zoiets naars. Hoop dat jullie het weekend goed doorkomen en dat er geen nare dingen uit de onderzoeken komen. Sterkte!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 18 Mrt 2017 10:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een vervelende situatie Pippa. Ik hoop dat jullie het weekend goed doorkomen en dat er maandag snel meer duidelijkheid voor jullie komt en het allemaal heel erg meevalt!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Mrt 2017 10:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Pff ik erger me aan m'n zus. Ze komt zometeen langs op de koffie en we gaan even samen lunchen. Nog even gezellig voordat de baby er is. Ze zou er nu ongeveer, rond 11 uur zijn. Appt ze net om 10.30 dat ze pas weg rijdt, en het is 2 uur rijden. Ik snap echt niet hoe mensen zó veel te laat zijn. Ik ben zelf bijna altijd superstipt. Kijk een kwartiertje te laat (vind ik al rete vervelend zelf) door verkeer oid kan gebeuren. Maar anderhalf uur? Hoe dóe je dat toch? Ik snap dat echt niet.

Enfin, nu neem ik dus lekker straks alvast een stukje bananenbrood wat ik had gebakken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 18 Mrt 2017 11:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marsy en Pippa wat maken jullie een achtbaan van emoties mee. Wat heftig! Ik wens jullie beide heel veel sterkte toe.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Mrt 2017 11:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Mijn oma lijkt nu toch echt in de laatste dagen van haar leven te zitten. En hoewel ik haar het einde enorm gun, en mag ze in alle rust gaan met 91 jaar, weet ik niet waar ik dit verdriet en gemis nog een plekje moet geven.



Vannacht is ze dan toch gegaan.
Ik weet dat het goed zo is, maar het voelt zo verdrietig.

Sterkte aan alle meiden die het nodig hebben. Heftige dingen allemaal :hug:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Mrt 2017 11:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn, wat naar.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Mrt 2017 11:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn!
<<

Anoniem197

Bericht 18 Mrt 2017 12:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd popcorn.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mrt 2017 12:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte en gecondoleerd lieve Popcorn, wat een klap al zo snel op de vorige.
Schiet het al op met de hulp voor jóu? Want het is veel om te behappen voor je hè? :hug:

En voor Marin, ik vind dat ook wel een lastig iets. Een beetje te laat, okay, maar gewoon pas vertrekken op de tijd dat iemand er zou moeten zijn, met nog een rit van twee uur voor de boeg, daar zou ik niet heel blij mee zijn. Is ook wel een vorm van respect, zoveel mogelijk op tijd komen, toch?
<<

Anoniem210

Bericht 18 Mrt 2017 12:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd popcorn. Ook al was je oma oud en op, het blijft verdrietig want je moet iemand missen waar je veel om geeft.

Marin, ik snap dat je er van baalt en teleurgesteld bent. Ik begrijp het ook niet dat je zus een half uur voordat ze bij je zou zijn pas laat weten dat ze weggaat. Er kan iets gebeurd zijn waardoor ze 11.00 uur niet redde maar dan had ze je eerder op de hoogte moeten stellen. Ik lees wel vaker dingen over je zus waarbij ze niet altijd voldoet aan je verwachtingen. Kun je dit wel met haar bespreken? Ik hoop dat jullie vanmiddag alsnog een gezellige middag hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Mrt 2017 12:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ach weet je ik heb toch niks te doen dus ik vind 't nu niet eens zo erg. Zit lekker rustig en dat is toch alleen maar goed voor me. Maar ik snap nooit hoe je zo erg te laat zijn voor elkaar krijgt. Om elf uur hier zijn betekent om negen uur weg rijden dus moet je wel iets van een wekker zetten of iig van te voren even nadenken wat je 's ochtends nog moet doen. Gezien we om half 8 al aan 't appen waren had ze zich niet verslapen. Maar ze moest haar tas nog pakken (gaat daarna door naar m'n vader). Ik zou dat zelf dan dus de avond er voor doen, of dus bedenken dat je eerder op moet. Je stelt je daar toch op in? Tenzij er iets onverwachts gebeurt natuurlijk maar verder?

Ja, dat soort ergernissen heb ik met mijn familie vaker. M'n moeder heeft daar ook een handje van om dan toch te laat te komen. Familie is natuurlijk op zich minder 'belangrijk' om stipt bij te zijn dan bijv iets zakelijks maar ik heb dat zelf helemaal niet eigenlijk, als ik iets afspreek probeer ik bij wie dan ook op tijd te zijn.
Let's discover the world together.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 18 Mrt 2017 12:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

[color=#0000FF]popcorn, gecondoleerd.
Pippa, ik hoop dat jullie toch een fijn weekend hebben en dat het snel duidelijk word maandag.
Marin, ooh daar baal ik ook altijd zo van. Ik ben zelf ook eigenlijk nooit te laat, en zeker niet 1,5 uur te laat. Dat is toch gewoon niet te doen? En als het zo lang rijden is dan weet ze ook al langer dan een half uur van te voren dat je er niet op tij bent.
[/color]
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem252

Bericht 18 Mrt 2017 12:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn gecondoleerd.
<<

Anoniem197

Bericht 18 Mrt 2017 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat mijn zoon alweer 2 wordt en ik ben de hele week al onrustig en geïrriteerd. Veel tranen gelaten deze week. Vorig jaar niet maar dit jaar tranen met tuiten. Weet niet echt waarom. Herken mijzelf ook niet daarin.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 18 Mrt 2017 12:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gecondoleerd Popcorn!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron