Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste forumlijstje!

<<

Anoniem160

Bericht 03 Sep 2013 22:17

Re: Eerste forumlijstje!

Heb jij je forumnaam veranderd? Yep!
Zo ja/nee waarom? Privacy

Van welke forumster ben je blij dat ze hier ook weer is? Niet specifiek één forumster, ik ben blij dat (volgens mij) iedereen dit forum nu gevonden heeft en we weer met elkaar kunnen forummen.
Wie heeft het schattigste huisdier? Bazinga
Wie maakt de lolligste opmerkingen? Bazinga was op dreef van de week, hilarisch. Dat vind ik niet altijd trouwens.
Wie is een stukje serieuzer? Susan, Maple.

Met wie zou je wel eens een wijntje willen drinken? Carrie, Toeter, Reva.
Met wie zou je wel eens een gesprek op niveau willen hebben? Pitufo, Elliot.
Met wie zou je wel eens mee gaan naar haar werk? Geen flauw idee.

Welke forumsters uiterlijk zou je eens een dagje willen hebben? Sugarfall (komt ze hier ook al?)
Op welk forumkindje zou je wel een dagje willen passen? J. van PC
Met welke forumster zou je wel eens een huizenwissel willen doen? PC

He ik hoor Kelis op de radio! Welke milkshake vindt jij het lekkerste? Banaan met stip op 1.
Heb je liever een man die haren op z'n ballen heeft of glad is hahaha? Ehhh ...

Ohnee dit lijstje gaat weer heel plat worden hoor...

Wat is je lievelingsdrankje? Baileys
Ben je wel eens zo dronken geweest dat je niet meer zo helder kon denken? Nee, maar ik moest wel kotsen.
Heb je wel eens 'gemoond' (als in Moonen, je blote billen laten zien). Nee.
Heb je wel eens 'geflashed'(als in flashen, je bloten boobs laten zien). Ook niet.
Zo nee, welke van de twee zou je eerder doen? Flashen denk ik.
Hmm als je topless in de zon hebt gelegen valt dat dan onder flashen? Nee.

Wat zou je eerder doen..

Met een leuke meid zoenen die je niet kent, of een leuke man aftrekken die je niet kent? Met een onbekende leuke meid zoenen.

Werken als stripper (naakt) of werken als lapdancer (in ondergoed)? Lapdancer dan maar

Kies je voor 'worldpeace' of een MC flurry? Een McFlurry natuurlijk.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 04 Sep 2013 07:41

Re: Eerste forumlijstje!

Voor de verandering zal ik ook eens meedoen aan een lijstje :D Nieuw forum nieuwe kansen...

Heb jij je forumnaam veranderd? Nee
Zo ja/nee waarom? Omdat ik merkte dat ik het heel lastig vond dat anderen hun naam hadden veranderd. Ik gebruik deze naam al eeuwen en weet dat kans op meelezers aanwezig is, maar goed.. Ze doen maar.

Van welke forumster ben je blij dat ze hier ook weer is? Allemaal uiteraard :) De weg naar dit forum is snel gevonden!
Wie heeft het schattigste huisdier? Ikzelf uiteraard :) Onze dikke rode kater en iets minder dikke broer
Wie maakt de lolligste opmerkingen? Hmmm.. Heb erg gelachen om een opmerking afgelopen dagen van volgens mij Harri. Maar ja, door alle naamsveranderingen echt de weg kwijt.
Wie is een stukje serieuzer? o, geen idee. Vast een mama in de mamagrot :)

Met wie zou je wel eens een wijntje willen drinken? Ai zwanger, dus thee voor mij, maar ik wil graag weer snel kopje thee met purpleflower drinken.
Met wie zou je wel eens een gesprek op niveau willen hebben? Idem
Met wie zou je wel eens mee gaan naar haar werk? Oe, 1 van de fotografes hier...

Welke forumsters uiterlijk zou je eens een dagje willen hebben? o, geen idee
Op welk forumkindje zou je wel een dagje willen passen? A van Papilonrose, om haar even te ontlasten
Met welke forumster zou je wel eens een huizenwissel willen doen? Niemand, verliefd op mijn eigen huis. Of woont er iemand op een boerderij?

He ik hoor Kelis op de radio! Welke milkshake vindt jij het lekkerste? MILKSHAKES!!!! Oe, ik wil gelijk iets bekennen. Ik ben echt verslaafd aan milkshakes (en mcFLurrys), zeker nu ik zwanger ben... Maar het liefst aardbei of vanille...

Ik deleten per ongeluk de volgende vraag.. Haha. serieus. Maar antwoord is kaal...

Ohnee dit lijstje gaat weer heel plat worden hoor...

Wat is je lievelingsdrankje? Beachberry! Zo 16jarig, maar good memories...
Ben je wel eens zo dronken geweest dat je niet meer zo helder kon denken? Nee
Heb je wel eens 'gemoond' (als in Moonen, je blote billen laten zien) Nee
Heb je wel eens 'geflashed'(als in flashen, je bloten boobs laten zien) Nee
Zo nee, welke van de twee zou je eerder doen? Doe dan maar flashen
Hmm als je topless in de zon hebt gelegen valt dat dan onder flashen? Haha, vind ik niet, anders heb ik wel vaak geflashed.... :) Idem voor de sauna.. Haha, dan heb ik misschien ook wel regelmatig gemoond... :roll:

Wat zou je eerder doen..

Met een leuke meid zoenen die je niet kent, of een leuke man aftrekken die je niet kent? Haha, zeker die leuke vrouw zoenen...

Werken als stripper (naakt) of werken als lapdancer (in ondergoed)? Stripper, hoef ik tenminste niet bij al die ranzige mannetjes op schoot....

Kies je voor 'worldpeace' of een MC flurry? Whahahahaha.... sorry mensen, noem het de hormonen, maar ZEKER die mac Flurry... *verslaafd* :oops:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Sep 2013 08:00

Re: Eerste forumlijstje!

Intoxicated schreef:Heb jij je forumnaam veranderd? Nee!
Zo ja/nee waarom? Omdat ik andermans naamsveranderingen ook stom vind, dus dan is dat wel zo eerlijk :)

Van welke forumster ben je blij dat ze hier ook weer is? Van alle forummers!
Wie heeft het schattigste huisdier? Bazinga! En ik vind de hond van EB ook heel cool.
Wie maakt de lolligste opmerkingen? Zero.
Wie is een stukje serieuzer? Susan

Met wie zou je wel eens een wijntje willen drinken? Polly, Bliss, Darcy, Harrisson, Azi en ik vergeet vast nog een boel. En Marin idd ook weer eens! Maar goed, eigenlijk doe ik niet echt aan meeten :)
Met wie zou je wel eens een gesprek op niveau willen hebben? Hmmm het lijkt me dat dat met bovenstaande dames prima kan.
Met wie zou je wel eens mee gaan naar haar werk? Polly!!

Welke forumsters uiterlijk zou je eens een dagje willen hebben? Sugarfall
Op welk forumkindje zou je wel een dagje willen passen? De twins van Willemien! (Of heette ze nu weer anders?)
Met welke forumster zou je wel eens een huizenwissel willen doen? Ik vind de inrichting van Azi heel cool, die van Harrisson ook, en er was ook een forummer die midden in het bos woonde, maar ik weet niet meer wie. Doe die maar!

He ik hoor Kelis op de radio! Welke milkshake vindt jij het lekkerste? Aardbei!
Heb je liever een man die haren op z'n ballen heeft of glad is hahaha? Uhm, liever glad, maar dat prikt ook wel snel... lastig!

Ohnee dit lijstje gaat weer heel plat worden hoor...

Wat is je lievelingsdrankje? Gin tonic, en non-alcoholisch gewoon tonic :D
Ben je wel eens zo dronken geweest dat je niet meer zo helder kon denken? Lang geleden ja.
Heb je wel eens 'gemoond' (als in Moonen, je blote billen laten zien) Nee
Heb je wel eens 'geflashed'(als in flashen, je bloten boobs laten zien) Nee, niet in public
Zo nee, welke van de twee zou je eerder doen? Dude eeeh flashen dan denk ik, met name omdat ik denk dat dat een stuk makkelijker en sneller gaat haha.
Hmm als je topless in de zon hebt gelegen valt dat dan onder flashen? Vind ik niet

Wat zou je eerder doen..

Met een leuke meid zoenen die je niet kent, of een leuke man aftrekken die je niet kent? Het eerste!

Werken als stripper (naakt) of werken als lapdancer (in ondergoed)? Uh dat laatste dan maar

Kies je voor 'worldpeace' of een MC flurry? Op korte termijn die McFlurry, op lange termijn is die Mc Flurry toch niet lekker meer, dus dan maar worldpeace.


Jeeeuh gaan met die banaan :ugeek:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem29

Bericht 04 Sep 2013 08:48

Re: Eerste forumlijstje!

Haha ik vind het zo leuk om te lezen wat iedereen invult.

Ik ben echt gek op vragenlijstjes :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers