Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2017 16:33

Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Het is vrijdag, dus weekend! Hoe ziet jullie weekend er uit?
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 16:35

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Ja, ik heb ook een HEEL weekend vrij voor het eerst sinds wééken! WOEHOE! Ik heb alleen geen plannen. Heb het hele weekend met mijn vriend, dus lekker uitslapen, brunchen, wat klusjes in huis, film kijken, even samen.
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 16:35

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Jij dan? :D
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 17 Mrt 2017 16:38

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Straks werken. Morgen dagje thuis, opruimen, 's avonds oppassen op een baby'tje hier bij ons thuis. Zondag werken. Hier dus geen echt weekend.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mrt 2017 16:39

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Vanmiddag al vrij. Heb net een cake gemaakt staat nu in de oven

Zaterdag in huis omrommelen man moet onze aanhangwagen even maken. En we gaan even naar een winke waar ze van alles verkopen.

Zondag al vroeg weg heb een workshop met mijn moeder. Is een uur rijden. Hoop dat het droog is dan kunnen we daarna even langs een Elfsteden stadje. En in de avond gaan we met mijn ouders uit eten. Ik heb hun vouwwagen die ze in sept vorig jaar gekocht hadden met winst nu verkocht.


Pippa ik hoop voor jullie dat het snel maandag is en dat je dit weekend samen kan ontspannen
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2017 16:41

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Als het goed gaat met mij heb ik morgen de meeting in Lemmer en zondag ga ik naar een beurs met m'n tante.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 17 Mrt 2017 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 17 Mrt 2017 16:43

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Cotton! Wat zeg jij!
Smile, it's free!
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 16:43

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Jippie weekend!!!!
(Zegt de luie vlek die niet werkt maar op de bank hangt en weinig uitvoert)

Ik zou vanavond naar het theater gaan (daarom hang ik dus nu) maar vriendin belde net dat haar tante ineens keihard achteruit is gegaan en vanavond nog bediend wordt dus het is even niet zeker hoe en wat. Natuurlijk meteen gezegd dat dat niks uitmaakt, want het is allemaal al moeilijk genoeg. Tante is trouwens ver in de tachtig met een prachtig leven achter de rug, dus dat maakt het verhaal wel wat draaglijker natuurlijk.

Morgen ga ik wat opruimen en poetsen en dat soort huishoudelijke taken en als vriendin iets nodig heeft ga ik daar natuurlijk heen.

Zondag ga ik een paar uurtjes naar de Beekse Bergen. Ik heb een abonnement en er zijn pas luipaardjes geboren dus die wil ik graag zien.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 16:46

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Geniet van je echt vrije weekend pippa. Fijn even samen genieten (zeker na je berichtje in het wat wil je kwijt topic).komt vast goed lieverd.

Morgen komt mijn zus langs. We gaan even lekker lunchen samen (met man er ook bij). En verder... Geen plannen. Vast nog wat klusjes in en om het huis. En als ik me fit genoeg voel kunnen we zondag altijd nog naar zo'n lokaal markt ding.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 17 Mrt 2017 16:48

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Ja heerlijk weekend!
Hier een, ondanks mijn verlof, hele drukke week achter de rug.
Iedere dag in het ziekenhuis gezeten voor vriend en mij.
Nu hoeven we, als het goed is, gelukkig aanstaande dinsdag pas weer!

Morgen hebben we geen plannen en zondag komen mijn opa, oma en oom 's middags op de koffie. Oma heeft een dekentje gebreid voor het ledikantje en die komt en ze langsbrengen.
10.04.17
<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2017 16:49

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Mijn weekend is bluh.. Vanavond vroeg naar bed, morgenvroeg om half 7 de trein naar Utrecht om daar te werken. Dan ben ik hopelijk rond 16.00 uur thuis en dan ben ik vermoedelijk kapot. Dus morgenavond lekker bankhangen.

Zondag ga ik met de dochter van een vriendin van mij taarten bakken. Klein detail: ik heb nog nooit een taart gebakken want ik houd niet van taarten. Ik ben dus benieuwd!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2017 16:50

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Lavendel schreef:Cotton! Wat zeg jij!

Wow. NAARRRRRRR.
Haha wat een ernstige fout.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Mrt 2017 16:52

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Morgenochtend boodschappen doen, met dochter nieuwe schoenen kopen en 's middags naar de forum meeting.
Voor zondag nog geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 16:56

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Veel plezier op de meeting meiden!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mrt 2017 17:05

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Ik werk vanavond tot 21u en dan ga ik naar de kroeg met groep vrienden om St. Patricks Day te vieren. Morgen heb ik weer een splitshift dus zeer waarschijnlijk slaap ik in m'n split :) Zondag en maandag ben ik vrij dus ik vertrek zondag met 3 vriendinnen naar een backpackers hier iets verderop voor een relaxed weekendje bij de open haard met glazen wijn en goede gesprekken :)
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 17 Mrt 2017 17:20

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Mijn weekend is vandaag al begonnen. Gelukkig weer beter van het ziek-zijn afgelopen week. Mijn vriend is vandaag ook vrij en we hebben eventjes wat gewinkeld.
Morgen misschien naar de woonboulevard en zondag lekker rustig aan doen.

Fijn weekend :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 17 Mrt 2017 18:05

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Quizzle schreef:Zondag ga ik een paar uurtjes naar de Beekse Bergen. Ik heb een abonnement en er zijn pas luipaardjes geboren dus die wil ik graag zien.


Leuk! Ik ben afgelopen dinsdag geweest en ze zijn echt heel erg leuk! Je kunt ze het beste in de ochtend of eind van de middag zien. Begin van de middag slapen ze heb ik begrepen. Wij hadden geluk, we stonden 5 minuten te kijken en toen werden ze wakker en kwamen richting het raam gelopen. Veel plezier!
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 18:06

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Dank je wel Bibi!!
Ik ga zondag in de ochtend dus dat komt goed uit. En vanaf dit weekend varen de boten weer!
<<

Anoniem245

Bericht 17 Mrt 2017 18:53

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Morgenochtend heb ik eerst directieles, dirigeren dus, bij een vriend van me. Wil mijn skills uitbreiden :)
In de middag wil ik wat leuks doen maar hebben nog geen idee wat.
Zondagochtend eerst repetitie en in de middag moet zoon drummen op de muziekschool, daar gaan we kijken en ik wil erna uit eten maar moet eerst mijn ouders en vriend nog overhalen.
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mrt 2017 18:56

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Ga zo spontaan drankje doen met een voormalig collega. Ze is in de stad en stuurde me een berichtje of ik plannen had voor vanavond. Morgenochtend lekker uitslapen en relaxen, 's middags naar de tandarts en verder misschien nog uit eten en anders Netflixen en boek lezen. Zondag deels werken en verder relaxen. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 19:30

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Veel plezier vanavond Guattari. Leuk dat soort spontane afspraken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem189

Bericht 17 Mrt 2017 19:40

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Vanmorgen ben ik met m'n moeder naar de stad geweest. Vanmiddag zijn we naar de verjaardag van m'n nichtje geweest. Morgen staat het huishouden en boodschappen doen op de planning. Zondag heb ik met twee vriendinnen afgesproken.
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mrt 2017 19:44

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Thnx, Marin! Ja, vind ik eigenlijk veel leuker dan verder van tevoren afspreken. :) Jij veel plezier morgen met je zus!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Mrt 2017 19:47

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Vanavond lekker op de bank.
Morgenmiddag meeting, oma en schoonmoeder komen even langs.
Voor zondag nog helemaal geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 17 Mrt 2017 20:14

Re: Thank god it's friday! WEEKENDPLANNEN!

Vanavond op de bank!

Morgen even met mijn moeder en F. naar de stad maar als het echt slecht weer is blijven we thuis.

Zondag familytime hebben we afgesproken!
⁠♡♡♡
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers