Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 07:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat heftig Marsy. En zo te lezen heel onverwacht ook. Je klinkt als de persoon die ik graag bij me zou hebben als ik me zo naar zou voelen, hoe lief en betrokken jij over haar praat.
:hug:
Sterkte de komende dagen en ik hoop dat je haar maandag vast kunt houden en met haar kunt praten, ze heeft jullie steun vast hard nodig.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 09:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat ontzettend lief Quizzle, dankjewel. Net uur laten masseren, man naar kroeg gestuurd met vrienden en ik ga naar huis, pot thee en een film. Vind zo gek dat ik haar bed vanochtend net had opgemaakt. Ze had er zo makkelijk nooit meer in kunnen slapen. Besef is groot. Ik wil dat ze gelukkig is of in elk geval lichtpuntjes weer kan zien, het voelt machteloos en hou zoveel van haar. Dankbaar dat ze er nog is!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 17 Mrt 2017 09:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oo Marsy wat vreselijk! Ik kan me je gevoel helaas wel een beetje voorstellen en wat moet dat naar zijn!
Gelukkig is ze er nog en hopelijk gaat ze hieruit komen. Aan jouw steun zal het niet liggen! Sterkte!

Succes vandaag Stuit! Spannend!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 17 Mrt 2017 09:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh Marsy, wat heftig zeg! Sterkte.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Mrt 2017 09:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een rot dag Marsy! Kan me voorstellen dat je helemaal geschokt bent.
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 17 Mrt 2017 10:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een heftig nieuws Marsy. Sterkte!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Mrt 2017 10:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Marsy, veel sterkte! Wat rot zeg!
30-04-2017
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 17 Mrt 2017 11:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wat erg Marsy! Wat moeten jullie geschrokken en bezorgd zijn! Heel veel sterkte!
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 13:41

Bericht 17 Mrt 2017 12:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marsy: Ik krijg kippenvel van je bericht, wat een geluk dat jullie doorhadden dat er iets niet in de haak was. Dankzij jullie is ze er nog. Sterkte!
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 15:02

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even wat kwijt.

Mijn vriend kwakkelt al tijd met gezondheid, bleek ernstig vitamine D tekort en er werd nu opnieuw bloed geprikt. Dit was vooruit gegaan, gelukkig, maar ze maken zich ernstig zorgen. Zijn rode bloed plaatjes (ofzo) en zijn leverwaarden zijn enorm afwijkend en de assistente benoemde dat we rekening moeten houden met een tumor (???), Maandag kunnen we een verwijzing halen en dan met spoed een afspraak maken. Ok, ik had dus net een enorm huilende en oversture vriend aan de telefoon die zichzelf al bijna dood ziet gaan. Ik schrok ook echt enorm en weet niet zo goed wat ik nu moet denken....

Ook had de assistente het over geelzucht, dat wordt in bloed verder onderzocht nu, maandag dus ook gelijk bloed prikken.

(Niet quoten alsjeblieft)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mrt 2017 15:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh jeetje Pippa, dat is zeker schrikken zeg! Ik denk dat je nu even weinig kan dan afwachten tot het onderzoek. Wel vervelend dat ze zoiets zeggen zonder het zeker te weten, kan me voorstellen dat je vriend overstuur is daardoor. Hopelijk kun je snel terecht zodat je je niet onterecht zorgen maakt. Sterkte!

Marsy, wat vreselijk zeg. En wat goed dat jullie er op tijd bij waren. Veel sterkte!
<<

Brooke

Bericht 17 Mrt 2017 15:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

O jeetje Pippa, wat een onzekerheid en dat zo vlak voor het weekend. Sterkte!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Mrt 2017 15:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje Pippa, kan me voorstellen dat je hier erg van schrikt! Veel sterkte!
30-04-2017
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 15:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dankjewel Feline, lief. Moeten maar proberen niet te druk te maken inderdaad & zei ook tegen mijn vriend, niet gaan googelen om nog ongeruster te worden, dit is al kut genoeg. Ik snap ook niet zo goed van de assistente dat ze dit zo vertelt eerlijk gezegd..
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 15:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

De assistente belde net nog dat alles klaar ligt en hij zo vroeg mogelijk moet komen maandag.
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 15:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat enorm schrikken Pippa en wat een slechte assistente om dit zo te droppen.
Even een andere kant, ik heb extreem lage rode bloedplaatjes en hele slechte leverwaardes en ik heb toch echt geen tumor. Dus hang niet álle waarde aan wat die assistente heeft gezegd, maar wacht de maandag even af.
Het is goed om rekening te houden met dat er 'iets' aan de hand is, immers te lage bloedplaatjes zegt al iets, en afwijkende leveruitslagen is ook iets wat verder onderzocht moet worden, échter die twee dingen kunnen zelfs los van elkaar staan, waarbij je vriend's tekort aan vitamine D een grote rol kan hebben, vitamine D beïnvloedt namelijk de lever.

Ga NIET googlen, en probeer elkaar rustig te houden tot maandag, doe dit stapje voor stapje.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mrt 2017 15:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik weet niets van het communicatiebeleid van doktersassistentes maar ik kan me voorstellen dat dit enorm klote is zo voor het weekend. Succes maandag! Hopelijk valt het mee!
<<

Anoniem187

Bericht 17 Mrt 2017 15:36

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hè bah Pippa, ik zou me echt rotschrikken inderdaad. Heel veel succes met het doorkomen van het weekend. Hopelijk is het heel snel maandagochtend en weten jullie dan meer. Sterkte! X
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 15:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Bedankt voor je bericht quizzle! Bij hem is het geloof ik een teveel aan plaatjes, maar weet het niet exact. Ik probeer idd gewoon nuchter erin te staan, kan enorm veel redenen hebben, maar doordat zij het zo stellig zat te vertellen tegen mijn vriend vindt hij het ook zo eng.. ook doordat hij zich heel rot voelt lichamelijk.
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mrt 2017 15:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Natuurlijk is hij nu hartstikke bang, dat zou iedereen zijn. Ik denk dat het, hoe ook bedoeld, niet handig van een assistente is (zeker voor een weekend als je iemand niet de kans geeft meteen voor onderzoek te gaan) om met diagnostische mogelijkheden te gaan strooien en zo een patiënt meteen in complete paniek te storten.
Ik hoop dat het snel maandag is, maar ook dat jullie daarna snel meer duidelijkheid krijgen.
Was het niet mogelijk om deze middag vast bloed te laten prikken?

En, als het een teveel aan plaatjes is kan het bv ook hemochromatose zijn en dat is echt goed te behandelen. En dat geeft mega veel lichamelijke klachten. Dus er zijn echt nog meer opties, die geen tumor heten. :hug:
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 15:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee hij had een andere afspraak nu staan, dus dat ging niet.. Thanks, je stelt me wel wat gerust.
<<

Anoniem197

Bericht 17 Mrt 2017 15:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat moeten jullie een rot weekend hebben nu. Heel veel sterkte. Hopelijk is het vals alarm. Kan niemand anders alvast de papieren halen en een afspraak maken zodat er iig een afspraak staat, stelt misschien wat meer gerust.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2017 15:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Veel sterkte Pippa!
<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2017 16:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat naar Pippa. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik ben heel benieuwd maandag. Succes en sterkte!
<<

Anoniem192

Bericht 17 Mrt 2017 16:10

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb alleen de naam opgezocht die jij noemde Quizzle en daar had mijn vriend het gisteren ook over. Dat klopt qua klachten bizar precies met mijn vriend. Even afwachten allemaal. Thanks voor jullie reacties, heel lief.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers