Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Mrt 2017 17:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd Bliss! Echt fijn.
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 15 Mrt 2017 20:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat ik me zorgen maak om mijn moeder. Zes jaar geleden is ze in de overgang gekomen en niet meer ongesteld geworden. Sinds zaterdag is ze uit het niets gaan bloeden. Het lijkt op menstruatie, maar dat kan natuurlijk niet. Ze is bij de huisarts geweest en die vertelde haar dat het niet goed is en ze is met spoed doorgestuurd naar een gynaecoloog. De wachtrijen zijn lang, maar ze hoopt er snel terecht te kunnen. Ze wilde ons eerst niets vertellen, maar ik ben blij dat ze het wel heeft gedaan. Nu maar hopen dat het niet heel erg ernstig.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Mrt 2017 20:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hoe is het Feline? Voor m'n gevoel leef jij echt in uitersten opeens de laatste dagen zeg! Gekke dingetjes qua gezondheid steeds (heb je altijd wel een beetje natuurlijk met je lijf :) ) maar op emotioneel/sociaal vlak steeds superleuke dingen! Maar wilde laatst ook al tegen je zeggen: pas je wel een beetje goed op jezelf? Je bent gewend altijd maar door te gaan, maar zoals met dat van vandaag: dan moet je gewoon ff voor jezelf kiezen hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Mrt 2017 20:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah, wat naar Feline. Hoe was het in het ziekenhuis? Niet boos zijn op jezelf hoor!

Fedora, ik snap dat je bang bent. Onzekere periode, niks aan. Sterkte en ik hoop dat het 'gewoon' een bloedend poliepen of vleesboom is ofzo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem221

Bericht 15 Mrt 2017 21:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Lady schreef:
Fedora, ik snap dat je bang bent. Onzekere periode, niks aan. Sterkte en ik hoop dat het 'gewoon' een bloedend poliepen of vleesboom is ofzo.


Dat hopen we inderdaad van harte. De afspraak met de gynaecoloog moet het uitwijzen. Maar ik heb dit nooit meegemaakt en had ook gehoopt het nog lang niet mee te hoeven maken. Maar we gaan uit van 'het goede'.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2017 21:34

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ach, wat naar Fedora. Hopelijk valt het mee. Ik snap dat je ongerust bent.

Feline, hoe gaat het nu?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Mrt 2017 00:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat lief dat jullie zo meeleven. Ik heb het de hele ochtend gekoeld met ijs en ik kreeg steeds meer gevoel terug in m'n hand dus heb besloten het even aan te kijken. Het gaat best goed nu. Ik denk dat ik m'n telefoonbotje zo hard gestoten heb dat ik daardoor krachtverlies had. Nog wel steeds tintelingen door m'n hand.

Vriend heeft me opgehaald en toen zijn we naar het dorp verderop gereden om nieuwe ruitenwissers te kopen en die heeft ie meteen (in de regen) erop gezet voor me dus ik kan weer veilig rond rijden :)
<<

Anoniem278

Bericht 16 Mrt 2017 07:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn dat t mee lijkt te vallen, Feline!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mrt 2017 10:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gelukkig maar :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Mrt 2017 10:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn Feline, hopelijk heb je er snel helemaal geen last meer van.

Ik wil even kwijt dat mijn liefste vriendin gister haar eerste echo had, en dat het helaas niet goed zit. Ik vind het zo rot en verdrietig voor haar, het kindje was zo welkom.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2017 10:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat rot Elliot.

Ik baal (of moet kwijt, welk topic maakt niet uit haha) dat mijn auto wéér kapot is. Vorige week vrijdag ook al. De accu loopt steeds leeg. Waarschijnlijk door het alarm, die trekt 'm waarschijnlijk leeg. Vorige week is de accu toen nog helemaal doorgemeten, die is gewoon in orde. Maar nu wil m'n auto wéér niet starten dus. Als het goed is komt er iemand aan van de alarm service, die gaat alarm testen. Iig voelt het niet heel fijn zo hoogzwanger zonder auto. Niet dat ik met weeen ga rijden hoor, maar we gaan in principe met mijn auto naar het ziekenhuis, daar zit de isofix plaat ook in. Kan natuurlijk prima met man's auto (gelukkig hebben we twee auto's dus geen groot probleem). Maar toch. Weer halve dag kwijt aan dingen laten fixen en wil gewoon een werkende auto hebben, niet eentje waarbij het gokken is of ie het gaat doen of niet, zeker straks met een kleintje er bij als er echt iets is ofzo.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 16 Mrt 2017 10:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat vreselijk rot Elliot.

En Marin, bèh, stom. En het zou me ook niet lekker zitten dat hij vorige week nog gecontroleerd is, maar dus kennelijk niet goed.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Mrt 2017 11:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh dat is balen Marin! Wij hebben één auto en op mijn uitgerekende datum was onze accu ook opeens leeg :palm: . Gelukkig hebben we dat kunnen fiksen, de nacht erna begon de bevalling en hadden we de auto echt nodig. Fijn dat jullie een back-up hebben maar dit soort dingen moeten in zulke spannende weken gewoon niet gaan haperen ;-)

Ah Elliot, ik kan me voorstellen dat dat je erg raakt.

Beterschap met je arm Feline!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Mrt 2017 11:00

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat verdrietig Elliot!

Das balen Marin!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2017 11:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oei Teun kan me voorstellen dat je daar dan ook echt niet gerust op bent. Inderdaad, met twee auto's is er niet echte stress, maar heel prettig voelt het niet. In het ergste gval kan je natuurlijk wel met een taxi of met de verloskundige mee rijden, maar liever ben je gewoon mobiel in dit soort situaties.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 16 Mrt 2017 11:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Het is wat met auto's en bijna uitgerekend zijn. Mijn broertje en schoonzusje waren aan het sparen voor een gezinswagen. Schoonzus zou de kleine auto houden als boodschappenwagen. Week voor haar bevallen stond mijn broertje opeens langs de weg. Geen motorolie meer, geen lampje die dat aangaf en de motor draaide dus door. Supersnel, met behulp van onze stiefvader die bovengemiddeld geïnteresseerd is in auto's, een gezinswagen gekocht. En zodra die op de inrit stond, konden ze naar het ziekenhuis om hun dochter te verwelkomen.

Dat bovengemiddeld geïnteresseerd in auto's is trouwens een grapje. Mijn stiefvader heeft ons een jaar geleden ook geholpen om een goede auto te vinden. En tijdens het rondmaken van de koop, wilde hij niet vertellen dat hij van origine automonteur is en zei: Tja, ik ben gewoon bovengemiddeld geïnteresseerd in auto's. Ik geloof dat ik nog nooit zo dom heb gekeken en we hebben er erg om moeten lachen. Hij komt er ook nooit meer vanaf. En de dealer? Die had van mijn vriend al gehoord dat hij vroeger automonteur was. :laughcry:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mrt 2017 13:55

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marin schreef:Oei Teun kan me voorstellen dat je daar dan ook echt niet gerust op bent. Inderdaad, met twee auto's is er niet echte stress, maar heel prettig voelt het niet. In het ergste gval kan je natuurlijk wel met een taxi of met de verloskundige mee rijden, maar liever ben je gewoon mobiel in dit soort situaties.


Ik wilde sowieso niet met vriend in de auto maar met de VK :laughcry:

Je wil gekke dingen als je bevalt haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 16 Mrt 2017 14:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wij hadden niet eens een auto, gewoon de taxi app paraat. Uiteindelijk ben ik ingeleid dus gewoon met lege maxi cosy en vluchttas met de tram naar het ziekenhuis :thumbup:
Twee dagen later met volle maxi cosy met de taxi naar huis.

Ik snap wel dat je nu baalt als dingen niet werken hoor, denk je alles op orde te hebben en dan werkt iets niet mee, maar geen stress, er staat nog een auto voor de deur en de tram werkt dus ook prima :wink:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Mrt 2017 15:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Auto's kosten zoveel geld :(

Ik weet niet waarom ik zoveel zware ochtenden heb de laatste tijd maar ik wilde vanochtend gaan sporten alleen heb ik overal pijn vanwege de valpartij van gisteren dus ik ben maar blijven liggen. Toen ik buiten stapte bleek er 20cm sneeuw te zijn gevallen, auto schoon gemaakt, wilde de deur niet openen. Ben vanaf de passagierskant naar binnen geklommen en op weg naar werk brak m'n nieuwe ruitenwisser af dus toen kon ik niets meer zien omdat het nog steeds hard sneeuwde. Dus nu kan ik wéér niet m'n auto gebruiken.

Positieve is dat iedereen super vrolijk is omdat er dus 21 cm op de berg gevallen en het dus een gigantische 'powder day' is :)

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2017 15:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja precies, als het echt nodig is zijn er genoeg manieren om in 't ziekenhuis te komen. Maak(te) me ook niet echt zorgen maar echt fijn is het niet als je elke keer gaat afvragen of de auto vandaag wel of niet start. We hebben er zojuist toch maar een nieuwe accu in laten zetten.

Oh jee jij hebt ook pech zeg Feline! Maar de sneeuw is prachtig!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Mrt 2017 23:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een pech Feline.

Ik ben pissig op m'n leidinggevende. 3 weken ben ik ziek thuis geweest, toen een halve dag gewerkt maar dat ging niet dus de rest van de week thuis geweest en deze week heb ik halve dagen gewerkt. Maar denkt maar niet dat ie even komt vragen of het gaat ofzo. Hij zit notabene een kamer naast ons. Daar doe je je best dan voor...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mrt 2017 01:15

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wat naar Dee, dan voel je je ook niet echt gewaardeerd. Wel vervelend dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk voel je je snel weer de oude!

Ik ben uiteindelijk nog gaan skien vandaag want de condities waren te goed om thuis te blijven. Op de piste kwam ik collega's tegen die me een lift naar huis aanboden (ipv de bus). Echt zo superlief.. de auto stond op 10 minuten lopen dus 1 collega liep alvast naar de auto zodat ie naar mij toe kon rijden en toen we besloten hem tegemoet te lopen bood m'n andere collega aan m'n ski's te dragen. Die heeft 10 minuten lang met 2 paar ski's lopen sjouwen, zo lief!
<<

anoniem224

Bericht 17 Mrt 2017 03:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben echt een beetje jaloers op jou Feline, volgens mij heb jij het echt super goed naar je zin daar.
<<

Anoniem201

Bericht 17 Mrt 2017 07:05

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb vandaag mijn meeloop dag bij mijn nieuwe baan.
Zenuwen maar zoveel zin in! Spannend toch wel. Eindelijk weer terug naar het ziekenhuis.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2017 07:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ben de hele dag al een zombie. 1 van m'n beste vriendinnen hier heeft gisteravond een zelfmoordpoging gedaan. We kregen vanmorgen allemaal een soort van lief berichtje en vonden het alarmend. Mijn man is de hele ochtend aan het bellen geweest (ze woont 3 uur rijden bij ons vandaan) en uiteindelijk ambulance en zus erop af gestuurd. Hele fles pillen geslikt en ze ligt nu op nippertje in ziekenhuis. Ze zou vanavond bij me komen en het weekend bij ons logeren en doorbrengen. Gisteren was ze jarig.. En nu komt ze niet, was ze bijna dood en ik vind het gewoon niet te bevatten. Heb ik morgen nog een bruiloft ook (zij was mijn date). Ik ga geloof ik maar smoes verzinnen waarom ze er niet is, ik wil niet dat de bruid zich zorgen maakt. Man oh man, wat een kutdag maar wat ben ik dankbaar dat ze er nog is. Er mag nu alleen familie bij dus wij moeten wachten tot maandag, dan gaan we er meteen heen.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers